Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

This topic contains 1,568 reacties, has 124 deelnemers, and was last updated by larcorba 2 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,569)
  • Gebruiker

speedbuxy
    Topic starter

Citta_Florian :
    Ach in principe maakt het niet heeel veel uit, want je heb toch geen rijbewijs (Toch?)

Ik heb gewoon een rijbewijs hoor:thumb
    Ik kon die toen des tijds nog gewoon ophalen voor 40 euro of gulden dat weet ik niet eens meer.
    Maar op mijn citta zit ik dus 100% legaal:thumb

Mike
    Bijdrager

En wanneer is de dag aangebroken dat jij zelf achter het stuur van Caddy aan komt rijden bij een toer?:lol

Mike

speedbuxy
    Topic starter

Mike :
    En wanneer is de dag aangebroken dat jij zelf achter het stuur van Caddy aan komt rijden bij een toer?:lol

Volgende vct dan kom ik wel zelf aangereden:thumb
    Wil er eind dit jaar jaar mee bezig gaan zodat ik toer seisoen 2012 gewoon zelf kan chauffeuren:thumb

-RobinvS-
    Bijdrager

Volgensmij had florian het over je Auto-rijbewijs :thumb

pepko
    Donateur

wat kost een abonnement voor een plaatsje in de caddy dan?

speedbuxy
    Topic starter

Voor jou best wat, want voor de meeste toertje is waar jij woont best omrijden.

Javad
    Donateur

Die Vespa Boxer vertanding van jou, is dat 1:8,5 ofzo?

<3 Thunderstone
    Check mijn perso!

speedbuxy
    Topic starter

Dat weet ik niet en ik weet ook niet hoe je dat in een citta wiel moet uitmeten.
    Iemand toevallig bekend met die waardes?

speedbuxy
    Topic starter

Update
    Ben vandaag begonnen het simo blokje onder jmpb brug te hangen want as weekend is de olle grieze al:thumb
    En moet vrijdag naar maastricht voor de kut boete dus die dag valt weg qua sleutelen.
    Maar heb vanmiddag een leuk stukje verzet dus gaat zeker goed komen voor het weekend:thumb

Hier wat pics.

Wel een dikke shit brug, want moest er VET in hakken om het wat te laten passen.

En dan zelfs in 2 fases want anders trekt het spruitstuk het blokje scheef in de brug.
    (wens evert hier nog succes mee, want als je dit netjes wil doen is dat vrij kut werk)

Maargoed hij hangt nu netjes recht en heb genoeg speel ruimte om de snaar te verstellen:thumb
    Morgen nog even een plekje voor de cdi vinden en de proma cc weer even laten verlassen.
    Deze stak namelijk wat omhoog naar de kop toe en dat past met deze simo kop niet dus die moet weer even onder een andere hoek gelast worden.
    En dan brugje eronder en gassen:thumb want heb de carb van het laaste simo blokje nog liggen dus echt afstellen zou niet meer moeten hoeven:thumb

eidos
    Donateur

Mooi blokje heb je daar!

Hopen dat het allemaal nog lukt voor zondag. Jouw kennende gaat dat wel goed komen :thumb

Misschien nog een idee als je de proma laat verlassen om je brug dan ook even te laten verstevigen rondom de bewerkingen van het pas maken? Het zou maar doorscheuren in de hoekjes van het flexen onder het rijden..

Succes ermee!

Gr,

Marten

Lennaert
    Bijdrager

dit is niets voor jou andre,

het heeft Elec ontsteking! schaam je dat je van het pad afdwaalt.

Javad
    Donateur

Komt door al die Amnesia haze, hij kan zich niks van een pad meer herrinneren,..
    Niks ergs aan, lekker vernieuwend.

Mooie setup heb je daar klaar liggen:thumb

<3 Thunderstone
    Check mijn perso!

speedbuxy
    Topic starter

@eidos
    Nee dat komt wel goed blokje geeft ook stevigheid op dat stuk.
    En mocht het al scheuren kan er dan altijd nog een stripje op:thumb

@flenny
    1 van de plannen is ook om hem op cp te zetten want vind dit zware vliegwiel niks.
    Maar daarvoor moet ik eerst een orgineel cp carter tot 50mm laten kotteren en de kruk kamer voor 46mm kruk.
    Maar dit gaat zeker nog gebeuren in de toekomst:thumb

@javad
    Dus ondanks die haze weet ik het pad nog wel:D alleen kan ik die nu niet bewandelen omdat ik niet de middelen heb om een cp carter aan te passen.

Hier trouwens nog een pic van m,n oude simo 48 zuiger.

Hier is duidelijk te zien dat de veren de schuld waren.

Waarom?

Goed bezig Andre:thumb Heb je de carb er al op gehad? Dit omdat je normaal het frame iets naar binnen moet buigen ivm de vlotterbak. Misschien een onnodige opmerking maar je weet nooit;)

speedbuxy
    Topic starter

Nog niet naar gekeken, maar moet zeggen dat een aanpassing op dat gebied me ook niks zou verbazen:D:|
    Maar heb evt altijd nog een eurocilindro membraan huis en spruit en die past zeker weten:thumb

Edit
    net even gecheckt maar dat past zonder aanpassen ook niet:((
    Wat een kut blok:D

15 berichten aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,569)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.