This topic contains 1,572 reacties, has 124 deelnemers, and was last updated by Edjuh 2 years geleden.
-
Gebruiker
-
19 mei 2009 om 17:48 #440257
@martijnvanheerde
Das idd een andere versie van de eurocilindro lijn.
Kijk dit is een oude 43mm uit die lijn.
(zelfde poorten als de 50euro zoals je ziet)
@arvid.
Ja ik denk dat ie ook wel sneller is als een deps.
Deps vind ik sowieso niet echt top, als je het spijtje bv weg denk is de uitlaatpoort vrij klein, ook hoogte van de uitlaat poort is vrij matig, en hij moet het ook nog voor het grootste gedeelte van zuiger spoeling hebben.
Dus meer nadelen dan voor delen haast, alleen de diameter ervan is wel mooi:D@timo
Heb ik deze euro niet ooit eens van jou gekocht?
Daar staat mij wel van bij namelijk.@vespaAvanti
Ja dat ziet er zeker mooi uit voor die inrace km,s.
Maar smeer ook met vrij dure olie en hij stond best ruim gesmeerd.
Zelfs zo ruim dat er gewoon een straaltje benziene uit het blok kwam toen ik hem eraf haalde:D19 mei 2009 om 19:35 #440260Nette tiffany hoor, volgens mij loopt dat makkelijk 60 met die grote wielen.
Autisa is sentiment voor mij, dat was mn eerste 65cc : -)
19 mei 2009 om 21:20 #451843Welke eurocilindro? De enige eurocilindro die ik gehad heb is mn 50cctje volgens mij, en die heb ik nu nog steeds.
Geen idee van wie je hem heb 😛
19 mei 2009 om 21:55 #451844jij hebt keus zat kwa cilindertjes:) dit is dus de ciao voor de tour? de uitlaatpoort is wel extreem gemaakt. mooi dat je nu ook een perso hebt:) gr
19 mei 2009 om 23:04 #451848Edjuh :
Nette tiffany hoor, volgens mij loopt dat makkelijk 60 met die grote wielen.Autisa is sentiment voor mij, dat was mn eerste 65cc : -)
Ja dat gaat ook wel lukken denk ik
Heb qua poeli,s alle keuze gezien er niet z,n raare spie klok inzit zoals ie orgineel heeft;)En hoe zijn je herrineringen aan de autisa?
Je ziet en hoort er hier op het forum weinig van.
En het lijkt mij op het oog wel een leuk krachtig cilindertje gezien de uitlaatpoort vrij breed is maar niet hoog.@timoO
Ik bedoelde de 46mm euro met afgekauwde 28mm tuit.
Maar dan komt ie dus niet van jou terwijl me dat wel atijd bij stond:D
Maar zal dan toch een ander geweest zijn hiervan het forum.@peter139
Jup de 46mm word voor de vct gemonteerd
Met de 43mm had ie een nog moeite om op toeren te komen, en normaal neem je dan een wat grotere poeli maar ik neem liever een gotere cilinder:D19 mei 2009 om 23:20 #440227Die 46 Euro had je destijds volgens mij van Tom Woe. Voormalig admin, bijna nooit meer online.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...19 mei 2009 om 23:32 #451849Dat zou idd ook wel eens kunnen die naam doet ook wel een bel rinkelen.
Was in ieder geval 1 die wel HEEL graag z,n 22 pijp om een 28flens wou hebben:D
Nou komt het weer redelijk goed uit gezien de fabrizi niks te ruim is voor 28flensen.20 mei 2009 om 06:09 #451851wow, the Tiffany looks like new
20 mei 2009 om 08:17 #451855speedbuxy :
En hoe zijn je herrineringen aan de autisa?
Je ziet en hoort er hier op het forum weinig van.
En het lijkt mij op het oog wel een leuk krachtig cilindertje gezien de uitlaatpoort vrij breed is maar niet hoog.Liep zeker leuk, maar het is natuurlijk een gekleurde herinnering omdat ik 50 gewend was, de boost met poelie 80 en proma cc vond ik helemaal geweldig en ik schat dat hij een km of 65 reed(nog nooit een brommer met teller gehad dus het is altijd uit de lucht gegrepen wat dat betreft). Dat was met een getjoende inlaat, std. krukas en 12-10.
Later met vario en ninja gereden maar dat was niet echt je van het. Waarschijnlijk is hij precies goed voor de tiff, niet overdreven snel en wel een goede boost.
20 mei 2009 om 14:33 #451867Edjuh :
speedbuxy :
En hoe zijn je herrineringen aan de autisa?
Je ziet en hoort er hier op het forum weinig van.
En het lijkt mij op het oog wel een leuk krachtig cilindertje gezien de uitlaatpoort vrij breed is maar niet hoog.Later met vario en ninja gereden maar dat was niet echt je van het. Waarschijnlijk is hij precies goed voor de tiff, niet overdreven snel en wel een goede boost.
Das ook presies waar ik op doel:)
Veel trek kracht en weinig toeren en een acceptabele snelheid.Maar ik heb de autisa er al onder zitten en de compressie is ondanks dat ie niet helemaal bovenin komt echt huge
Wel 40% zwaarder dan m,n 43euro op de evo was hier moet je echt best draaien voor die laaste ploep.Hier wat pic,s
Komt mooi uit bij de spoelers en uitlaatpoort8)
Hier wat minder, maar zoals ik al zei de compressie is er niet minder om
20 mei 2009 om 15:14 #451869ben jaloers =)Brute setup! Ben benieuwd naar het optisch gedeelte
20 mei 2009 om 16:53 #428405Zo heb hem weer in elkaar.
Het is uit eindelijk qua pijp de zirri geworden dat was 1 van de enige pijpen die links om gaat en paste, recht om ging nooit lukken gezien het trap/fiets gedeelte daar zit en dat wil ik erop houden met maar een 2l tank:D.
Ik heb nu de standaard en het stuk staal waar ie aan bevestigd zit moeten verwijderen maar daar kan ik mee leven.
Zie hier het resultaat8)
Zie je gelukkig niks van:D
Ik heb hem al even lopend gehad, maar hij loopt over best over stationiar en de decompressie kabel was te kort voor de 43mm kop die ik er nu op heb, dus kon hem maar net houden en had het dus ook wel meteen gehad:D
Eerst maar even decompressie erop dat start een stuk veiliger:D20 mei 2009 om 17:43 #428295Ziet er erg leuk uit 😀
20 mei 2009 om 18:09 #451872Geweldig=), staat wel bruut zo die Zirri:D
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno20 mei 2009 om 18:14 #451873hahaha dit is echt de allervetste fiets die ik ooit gezien heb. Dikke ‘knalpijp’ erop =)
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.