This topic contains 1,572 reacties, has 124 deelnemers, and was last updated by Edjuh 2 years, 1 month geleden.
-
Gebruiker
-
22 mei 2011 om 17:03 #486911
Ik wil hem ook wel testen op mijn vario/evo res blok + vario. denk dat het met poeli niet heel veel meer gaat doen. MAar vespa blijft altijd afwachten 🙂
22 mei 2011 om 17:32 #486913Frank80cc :
Ik wil hem ook wel testen op mijn vario/evo res blok + vario. denk dat het met poeli niet heel veel meer gaat doen. MAar vespa blijft altijd afwachten 🙂Ik ga hem eerst checken op poeli en mocht dat echt niet meer te doen zijn gaat ie low buget in de verkoop voor een vario rijder
22 mei 2011 om 20:15 #486916Gaaf cilindertje zo Andree, zal zeker leuk knallen:D (voor zo lang het duurt:lol)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno22 mei 2011 om 20:32 #468520Eerst volgende brommer wat er bij mij inkomt is zowieso een bravo of superbravo/avanti (had laatst een in goede en mooie staat gezien voor 150 in belgie en wou die wel invoeren , maar mocht niet nog eentje erbij van mun moeder -,- raar eah … ik heb er pas 2 ;p)
22 mei 2011 om 20:47 #486422Leuke Avanti Andree! Mijn eerste Avanti, die ik inmiddels niet meer heb, was precies zo’n zelfde, aan deze heb ik mijn forumnaam ook te danken:)
22 mei 2011 om 22:31 #486918VespaAvanti :
die ik inmiddels niet meer hebShame on you:no
Of heb je hem in de as gereden ofzo?@arvid
Ja das altijd weer een vraag, stabieler word het er sowieso niet van.
Maar met 19 x 28mm zou het nog redelijk stabiel moeten kunnen lopen
(zeker met vario)23 mei 2011 om 10:26 #486929Die heb ik verkocht aan iemand van het forum die er nu vrolijk mee rond rijdt.
Ik moet keuze’s maken Andree, had er 4 op kenteken, pas geleden is m’n SuperBravo met crossbanden enzo ook verkocht dus heb er nu 2 over die wel gewoon in de collectie blijven23 mei 2011 om 10:48 #486681VespaAvanti :
Die heb ik verkocht aan iemand van het forum die er nu vrolijk mee rond rijdt.
Ik moet keuze’s maken Andree, had er 4 op kenteken, pas geleden is m’n SuperBravo met crossbanden enzo ook verkocht dus heb er nu 2 over die wel gewoon in de collectie blijvenJa en keuzes maken is vast niet jou sterkste kant gezien je collectie aan broms:D
Maar als er nu anderen blij op rond rijden is ook mooi
En 2 bravo,s is idd voor 1 mens ook wel voldoende
Maar heb je nog wel 1 op kenteken zodat je zelf ook weer kan bravo,en als je er zin aan hebt?23 mei 2011 om 10:59 #486930Keuze’s maken duurt bij mij heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang op gebied van broms, dat heb je goed in de gaten Andree:D
Maar ik heb nu dus nog 2 SuperBravo’s op kenteken, één met plastic bolle tank en één die kwa uitvoering en kleurstelling precies hetzelfde is als m’n oude met crossbanden.
Het staat ook nog op de planning om daar het orginele blokje onderuit te halen en de kickspeedengine met 46 polini daar onder te gooien zodat ik weer een tourwaardige SuperBravo heb23 mei 2011 om 13:04 #465999VespaAvanti :
en de kickspeedengine met 46 polini daar onder te gooien zodat ik weer een tourwaardige SuperBravo hebDat klinkt als een goed plan
Want mijn super B vind het in toekomst natuurlijk ook wel het gezelligst als er nog een andere super B mee rijd:D10 juni 2011 om 15:52 #487419Zo maar weer eens een sleutel update.
Zoals sommigen wisten was de citta er vorige week mee gestopt, dit bleek echter gewoon een simple kapote bougie te wezen.
(wel de 1e keer dat bij mij zo abrupt een bougie ermee stopt, maargoed voor alles is een 1e keer)Nou was ik vandaag weer even weg op de citta en op gegeven moment was het weer klik en moap moap moap uit.
Dus me maar weer even laten ophalen met de caddy want was aan de andere kant van de stad.
Nou blijk bij montage van de kappen de koppeling al los te zitten dus toen voelde de bui al hangen, en jahoor vliegwiel hing ook los.
Maar gelukkig behalve de het spietje geen schadeHier wat pics bij de woorden.
Ook het cilindertje maar even los getrokken om te kijken hoe die ervoor staat na 3 toertjes overtoeren janken door de te ruime poeli verhouding.
Maar offcourse heeft mijn trouwe euro dat weer met vlag en wimpel doorstaanMooi bougie kleurtje8)
(reed volgas toen het spietje brak)
En ondanks dat ik vergeten ben een pic te maken hoe vies de cilinder was hier toch een pic nu hij weer mooi schoon is
Blokje gaat nu ook even uit elkaar, want ik heb voelbare en hoorbare speling op de kruk dus daar moet nu toch echt even een nieuwe in
Want bij de laaste sleutel sessie was de kant van de koppeling ook al zo ruim dat het lager er met hand kracht op kon.
Dus dat zal er nu wel gewoon afvallen den ik:DHier ook nog 2pics van de tiff die ik laast even genomen heb tijden een stukje cruisen.
10 juni 2011 om 16:27 #487421Nice:)
Beter dat je geen schade heb aan je spiebanen. dat geeft altijd wat meer gedoe.
Altijd fijn om je cilinder er zo onder vandaan te halen. Mijn 42 alu Pinasco die ik van de week weer eens gemonteerd heb ziet er na een een boel toertjes ook nog erg netjes uit!Ga je de VCT met je Citta rijden? of kom je als suprise met je Super-bravo opdagen?:D
Mike10 juni 2011 om 16:34 #487422Ik denk dat ik gewoon op de citta kom, ik heb nog met het idee gespeeld om op de Super B te gaan maar ding is nog niet geschouwd en is dus toch een risco(tje) die ik denk ik maar niet ga nemen.
10 juni 2011 om 16:48 #487425
Waarom?Mooi dat de schade mee valt;) Ook een dikke pluim voor de eurocilindro die zowat onverwoestbaar lijkt te zijn en icm met je evo engine een zeer betrouwbaar tour blokje is
10 juni 2011 om 16:58 #487426speedbuxy :
Ik denk dat ik gewoon op de citta kom, ik heb nog met het idee gespeeld om op de Super B te gaan maar ding is nog niet geschouwd en is dus toch een risco(tje) die ik denk ik maar niet ga nemen.Ach in principe maakt het niet heeel veel uit, want je heb toch geen rijbewijs (Toch?)
Dus je bent nu ook onverzekerd (De meeste van ons trouwens:D) dus als je nou met of zonder geschouwde brommer rijd maakt het ook niet uit:P anders plak je gewoon je blauwe plaat van de Citta erop.Mooi in ieder geval dat je vliegwiel niet uitgelubberd is, nieuw krukasje erin en gaan ben die banaan
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.