popko’s ciao

Home Forums Perso’s Projecten popko’s ciao

This topic contains 383 reacties, has 63 deelnemers, and was last updated by Martino 7 years, 12 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 384)
  • Gebruiker
  • #487026

    Leovince
    Bijdrager
    Berichten: 1149

    Leuke kleurencombo Pepko! Alleen dat stuur en de voorvork vind ik niks als ik eerlijk moet zijn:P Vind het ciao-style gewoon altijd mooier bij een ciao, of het moet echt op z’n best gemaakt zijn, dus verlaagd en aan alle punten denken.

    #487027

    pepko
    Topic starter
    Berichten: 2837

    @peter: bedankt! maar de voorrem is nog steeds niet klaar…

    @leovince: daar ben ik het zeker mee eens, maar dit rijd een stuk beter 😛 ik was er zat van om elke 10km de voorvork te reviseren, dus dan maar zo he 😉

    #487028

    Leovince
    Bijdrager
    Berichten: 1149

    Verlagen + een ander stuurtje geen optie? 😛

    #487029

    pepko
    Topic starter
    Berichten: 2837

    jawel, maar vanaf morgen heb ik vakantie, dan zet ik m’n scooter in elkaar dan eb ik dus weer vervoer, en kan de ciao uit elkaar voor een rebuild. ik heb overigens al een dmp stuurtje liggen 😛 maar dit is wat comfortabeler voor dagelijks gebruik.

    #487030

    Anoniem

    Bwoah, scooter? Verkopen die handel, kun je benzine van kopen, of ciao-onderdelen…

    #487031

    pepko
    Topic starter
    Berichten: 2837

    Vertigo :
    Bwoah, scooter? Verkopen die handel, kun je benzine van kopen, of ciao-onderdelen…

    haha in deze staat krijg ik hooguit 50 euro voor de scooter (A) dat vind ik de moeite niet 😛

    #488078

    pepko
    Topic starter
    Berichten: 2837

    update 2-7-’11:

    daar zijn we weer!

    ik heb een top one binnegekregen:

    die heb ik eronder gehangen:

    zoals je ziet heb ik ook een ronde koplamp gemonteerd, dat staat een stuk netter dacht ik zo.

    verder heb ik een nieuwe kentekenplaat houder gekocht omdat ik nu al 2x m’n kenteken ben verloren. (de politie kwam hem netjes terug brengen)

    en met SirJohn ben ik bezig met een cp speedengine met de volgende set-up:

    cp SE
    16 mm carb
    Dr-evo tuned
    bromkruk
    polini top1/gianelli fire

    dat was het wel weer!

    gr. pepko

    #488306

    pepko
    Topic starter
    Berichten: 2837

    update 10-7-’11

    zoals sommigen al weten heb ik mijn ciao en een auto total loss gereden.
    daarbij heb ik m’n pols gebroken, en een lichte hersenschudding opgelopen.
    dat gebeurde op 6 juli. 7 juli was ik jarig, en m’n eerste kado die ochtend was ijzerdraad in m’n arm. die avond werd ik vrijgelaten uit het ziekenhuis 🙂

    picca’s:
    balhoofd:

    krom frame:


    en nog even de auto opgezocht:

    dus nu lekker 6-8 week rust… het blok en de vario lijken nog in goede staat, de top one is verbogen en heeft een deuk.

    over 6 week zie ik wel wat ik ermee ga doen.

    edit:

    gr. pepko

    #488353

    CiaoGutti
    Bijdrager
    Berichten: 285

    Zonde pepko, beterschap 😉

    #488455

    Frankp
    Donateur
    Berichten: 499

    je bent er inderdaad raar ingeklapt.. zowel bij de voordeur als achter deur is zitten mooie deuken.

    #488456

    peter139
    Bijdrager
    Berichten: 770

    ga je wel weer iets ander opbouwen? erg jammer om dit te lezen.

    #488468

    pepko
    Topic starter
    Berichten: 2837

    @ ciaogutti: tnx 😉

    @fathax: de voordeur is een deuk van de brommer, de achterdeur is een deuk van mij…

    @peter: dat is wel het plan. zo als het er nu uitziet neem ik waarschijnlijk een rollend frame van tonni over, maar werken kan ik deze vakantie niet meer, dus het kan ff duren.

    we zien wel hoe het loopt. volgende week woensdag halen we de bruikbare delen van de ciao, en wat mij betrefd mag het frame naar et oud ijzer.

    gr. pepko

    #488471

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Je ciao heeft de auto goed te pakken genomen zie ik wel:thumb
    Kan ie tenmiste in de vespa hemel zeggen dat ie zich niet zonder slag of stoot uit het veld heeft laten slaan:D
    Maar mooi dat er alweer nieuwe plannen in gedachten spelen:thumb

    #488472

    Anoniem

    Idd! Het virus laat niet los! Succes ermee Pepko! Kun je er meteen weer een eigen brommertje van maken zoals jij hem wil!

    #488602

    pepko
    Topic starter
    Berichten: 2837

    @ andree: hij loopt idd behoorlijk op te scheppen tegen m’n ciao mix frame 😛

    @ vertigo: dit is een van de weinige virussen waar ik geen problemen mee heb 😛

    update 20 juli 2011:

    vandaag hebben we de ciao ontleedt:

    hier de andere kant van het balhoofd:

    en de top1 is gelast:

    en wonder boven wonder zijn m’n velgennog recht!

    gr. pepko

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 384)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.