Home › Forums › Mening & ervaring › Krukassen › Mazzucchelli
This topic contains 27 reacties, has 20 deelnemers, and was last updated by misterd11 12 years, 7 months geleden.
-
Gebruiker
-
20 augustus 2004 om 19:20 #148978
Heb jij ervaring met een Mazzuchelli krukas post dan hier je mening
20 augustus 2004 om 20:04 #152074Duur ! en breken heel snel.
heb er 1 gehad op mijn evolution kit en was binnen 100km gebroken
dit was de kruk met vollewangen.
ik heb al dezelfde klachten gehoord over de normale krukkies.Gr,
Marcel
29 augustus 2004 om 16:13 #152075Ik heb de normale krukas hiervan in mijn blokje. Ik weet niet wat de prijs hiervan was, want ik heb hem ergens gekocht toen ie in een blokje zat (de vorige eigenaar wist dat niet eens :D).
Ben er ook niet echt tevreden over. Ziet er niet echt stevig uit (in tegenstelling tot de Top Performance krukas, die heeft nl. een ovale drijfstang). Heeft geen spoelgaten voor het naaldlager.
Eigenlijk is het gewoon een std. krukas met de wangen wat verder open.21 september 2007 om 18:48 #152107Hey jongens ik heb t al is gevraagd bij een andere topic maar ik hoor nog steeds verschillende dingen erover, is de muzzachelli nu wel of niet een directe kopie van die van pinasco, want de een zegt volledig volle wangen en de andere zegt dat 1 kant als een origineel is dus dat hij je inlaat wel opent en sluit. ik weet dat ik eigenlijk dit niet hier hoor te vragen, maar als t goed is hebben jullie ervaring ermee, en weten jullie hoe die er van de andere kant uit ziet ik ken alleen de foto met de opening voor de 2e carbu. graag meerdere reacties want erwinko heeft mij verteld dat ie volledig volle wangen is.
21 september 2007 om 18:50 #152108mazzuchelli is bijde wangen, alleen voor reedvalve of evo, een pinasco kan ook in een normaal blok
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel21 september 2007 om 18:50 #152109mazu heb je ook in meerdere versie’s!
21 september 2007 om 19:07 #152110Deze codes staan op hun site , misschien kan jmpb nog wat bestellen
Ciao Corsa mm.46 Adattabile Simonini
,
Ciao-Bravo-Si-Spinotto mm.10
,
Ciao-Bravo-Si-Spinotto mm.10-Anticipato
,
Ciao-Boxer-Bravo-Si-Spinotto mm.12
,
Ciao-Boxer-Bravo-Si-Spinotto mm.12-Anticipato
,
Ciao Spinotto mm.10 Anticipato Speciale Adattabile Pinasco
,
Ciao Spinotto mm.10 Speciale Adattabile Malossi/Polini
,
Ciao Spinotto mm.10 Speciale Corsa mm.44 Adattabile SimoniniCiao Spinotto mm.12 Anticipato Speciale Adattabile Pinasco
,
Ciao Spinotto mm.12 Speciale Adattabile Malossi/PoliniCiao Spinotto mm.12 Speciale Corsa mm.44 Adattabile Simonini
http://www.nuovamazzucchelli.com/elenco_prodotti/alberi_motore_pag_5.html
Blijkbaar is der ook een pinasco kopie
http://www.ciaocrossclub.it/root/discoremoto/rena68/albero%20motore/mazzucchelli%201.jpg
http://www.ciaocrossclub.it/root/discoremoto/rena68/albero%20motore/mazzucchelli%203.jpg
http://www.ciaocrossclub.it/root/discoremoto/rena68/albero%20motore/mazzucchelli%202.jpg21 september 2007 om 19:12 #152115ik heb tog nergens last van van breken ofzo, krukasje is nog beter in balans dan een std kruk, mijn evo trilt minder dan mijn standaard blok
is gewoon goeie krukas 😉
23 oktober 2008 om 13:15 #152032hey ik heb nu ook een gekocht en hij ziet er echt mooi uit.
nu is mijn vraag is het zo dat je bij deze krukas geen sjimeringen hoeft te gebruiken. want de bromboer heeft me dat gezegd maar ik geloof het niet zo. bij de mallossi is dat wel zo volgens mij maar is het ook zo bij de mazzuchelli
23 oktober 2008 om 13:27 #152033in switzerland hebben ze mazzuchelli krukas met inlaattiming vor original of speed engine carter
23 oktober 2008 om 15:14 #152034@ sombrero; bij de mazzu hoeven er geen tussen, bij de malossi wel ! (zover ik gehoord heb)
@ mav; nice :worshippy
23 oktober 2008 om 15:30 #152035sombrero :
hey ik heb nu ook een gekocht en hij ziet er echt mooi uit.nu is mijn vraag is het zo dat je bij deze krukas geen sjimeringen hoeft te gebruiken. want de bromboer heeft me dat gezegd maar ik geloof het niet zo. bij de mallossi is dat wel zo volgens mij maar is het ook zo bij de mazzuchelli
Meet de dikte van de krukas op, is deze even dik als een originele kruk (ook opmeten) dan moeten er shimringen omheen.
Is hij 1mm dikker dan een originele kruk dan hoeven er geen shimringen omheen
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno23 oktober 2008 om 15:36 #152036Heb al vele mazzu’s gehad.Moeten GEEN shims rond.
23 oktober 2008 om 15:38 #152037okee bedankt zal er dus geen shimringen om doen
kan dit trouwens geen kwaad als je zonder ringen rijd?23 oktober 2008 om 15:59 #152038Ja,want dan vergaat niet alleen de wereld,maar het ganse heelal.
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.