Leertouwer

Home Forums Mening & ervaring Webshops Leertouwer

This topic contains 7 reacties, has 8 deelnemers, and was last updated by Wilk1985 8 years, 1 month geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker

Martino
    Topic starter

Ik heb nu 2 maal iets besteld bij deze shop. Ik ben qua communicatie en service zeer tevreden.

Laatste keer een set rode motorschermen voor een Citta besteld, maar kreeg ze voor een Ciao. Na 1 mailtje gestuurd te hebben zullen ze een setje Citta schermen opsturen en mag ik de Ciao schermen houden. Ook na eerder mail contact, kun je al binnen een dag antwoord verwachten. Kortom zeer plezierig.

Een puntje van kritiek is de webshop die ze hebben. Deze vind ik niet erg logisch werken, maar is er te lezen dat ze hier wel mee bezig zijn. Tot die tijd kan je voor alle vragen gewoon via de mail snle bij ze terecht.

http://www.leertouwer.com

500
    Donateur

Goede service, de cilinder van mijn zo goed als gloednieuwe blok was niet mooi meer dus kreeg ik een 50 piaggio overmaat 38.4 opgestuurd binnen 3 dagen!

De shop is inderdaad niks, en ze beweren al sinds mijn eerste bezoek (tig jaar geleden) bezig met de site te zijn…

kevin030
    Bijdrager

Hee, ik zie nu dat ze een CDI/Blackbox voor een berini ontsteking hebben.

Hamsteren!!!!!

http://www.leertouwer.com/default.asp?id=21&artnr=30410-CIT-IMI&returnURL=id=59||page=1||ps=100||pg=||search_id=1||txtrows=||search_word=citta

De ontstekingsspoel hebben ze ook nog. 😉

Renaud
    Bijdrager

nou zo geweldig vind ik ze niet nee, want op de shop hadden ze ooit een witte afsluitbare tankdop voor de citta staan, besteld en gewacht…….gewacht…………….nog eens gewacht………:( toen maar eens gebeld:boos…. Neee meneer die zijn al een tijd niet niet meer leverbaar noch op vooraad:?
    Was de lol er gauw af dus bestellen daar doe ik niet meer.

vespa-racer
    Bijdrager

ik woon er zowat om de hoek, en ik haal mijn spullen nooit bij leertouwer, veelste duur, vroeger was het iets beter kwa personeel die hadde verstand van brommers, nu lopen er alleen van die broekies en leerlingen

VespaCiaoPaul
    Bijdrager

Ik zag dat ze hier nog pinasco vliegwielletjes hebben voor een redelijke prijs.
    Let wel op, dit is voor contactpunten ontsteking volgens de omschrijving.

Is niet verouderd, Updated: 16-10-2013 10:08:41

Pinasco Vliegwiel (Klik)

Wilk1985
    Moderator

Meerdere keren besteld, ze hebben er vaak spullen die je bij bijv. Q-parts/JMPB niet zult vinden. Echter de prijs voor de spullen die niet “bijzonder” zijn, ligt vaak vele malen hoger dan bij andere webshops. Een Dell’ortho 13/13 kost bijvoorbeeld 54 euro.

Toch ben ik zeer blij met deze shop aangezien ze me al een paar keer hebben geholpen aan onderdelen waarvan ik nooit had gedroomd ze te vinden.

Leuk is ook het feit dat je er geen verzendkosten betaald. Maar wel administratie en verpakkingskosten a 6,50. :con

Thijmen
    Donateur

Zijn inderdaad contactpuntvliegwielen. Heb er 1 ontvangen, was nieuw.

Remmen is angst
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.