Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

This topic contains 1,306 reacties, has 235 deelnemers, and was last updated by gileracitta.com 3 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,307)
  • Gebruiker
  • #155284

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Verrassend betaalbaar 🙂

    Ik heb net zuigerveertjes voor 42alu binnen gehad en ze zijn Zwart:? Rijden er al mensen met deze nieuwe veertjes rond, en zoja, gaat dit goed ? (wandje van 42alu’s wil ik er toch niet uit hebben liggen)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #155285

    Michel
    Bijdrager
    Berichten: 1138

    Die koppeling kan ik iedereen afraden!!! Geef dan wat meer uit en koop de echte, daar ga je veel meer plezier aan beleven.

    #155286

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Wat is er mis mee dan ?

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #155287

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Wat is er dan precies mis mee, scheelt wel veel geld. Je kan de trekveer of drukveer niet verwisselen toch? Is er nog meer?

    Arvid, ik heb ook zwarte in mn nieuwe 42mm polini.

    #155288

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    En de koppeling is slecht afgewerkt en ruw in de schaal waar de segmenten aangrijpen geloof ik:|
    Is deze met 90mm schijven?:?

    #155289

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Ja is duidelijk 90mm.

    Bij deze koppeling moet je gewoon niks doen, monteren en gaan..

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #155290

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Heeft JMBP deze 47mm deps zuiger al lang ? (klik)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #155291

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    ja is 90mm

    je kunt de drukveer wel wisselen (moet je alleen die ‘haakjes’ eraf slijpen) maar de trekveren idd niet, omdat er één lange veer in zit.
    als je met een (praktisch) standaard setup rijdt zal hij het wel goed doen, maar verder is het bagger.
    het probleem dat ik altijd had was een dansend toerental: als je optrekt gaat je toerental hoog-laag-hoog-laag enz vrij snel, en het stabiliseerd pas na 5 seconden ofzo (al verschillende rollen enzo geprobeerd).
    deed ie alleen niet als ik super lichte rollen erin had, maar dan zit je alleen maar toeren te jagen en is je topsnelheid niks meer waard.

    @ Arvid; ja hoor al lang

    #155292

    Michel
    Bijdrager
    Berichten: 1138

    Bij mijn maat varieerde hij amper en het huis is van bijzonder slechte kwaliteit.

    @ Vespa avanti en de rest: Het huis is inderdaad gewoon poreus als het uit de doos komt. Dit kan het nooit lang houden op een beetje een hoogtoerig setuppie. Inderdaad is er voor die trekveer niet veel sterkers te vinden. 🙁

    #155293

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    ArvidW :
    Verrassend betaalbaar 🙂

    Ik heb net zuigerveertjes voor 42alu binnen gehad en ze zijn Zwart:? Rijden er al mensen met deze nieuwe veertjes rond, en zoja, gaat dit goed ? (wandje van 42alu’s wil ik er toch niet uit hebben liggen)

    Ik heb ze ook. Niks mis mee. Ik heb de Alkmaar toer met de 42 pinasco gereden met een 42 polini zuiger met deze veertjes. (omdat de pinasco zuiger verrot was). Het zwarte is volgens mij ook gewoon maar een slijtlaag, mijne zijn al grotendeels gewoon weer zilverkleurig.

    Over de koppeling: Ik heb er ook eens een exemplaar van gehad en die deed het verder prima! Nadeel is inderdaad de centrale trekveer, drukveer kan gewoon verwisseld worden, alleen i.d.d. de pinnetjes afslijpen. Ik zou hem alleen inderdaad ook niet adviseren met een simo blok ofzo.

    Denk er wel om: deze koppeling gaat slecht samen met 100mm schijven. De mogelijkheid tot variëren wordt dan ernstig beperkt. (door de constructie van de koppeling)

    Het is ook een (dure) manier om nog aan nieuwe 90mm schijven te komen!!!

    Gebumpt vanwege de irritante anti dubbelpost optie..

    JMPB heeft nu ook de AR 41mm en 43mm in het assortiment!

    41 mm
    43 mm

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #155294

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Niet te vergeten, de lagertjes die ik ook altijd gebruik.

    Kunststoffen kooi lagers – http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3528
    Polini utah std voovario gedeelte – http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3531

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #155295

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    ook de moeite waard om te bekijken is het ‘universeel’ stukje, daar is o.a. nieuw:

    – fatsoenlijk benzineslang (canvas)
    – pakkinpapier 0,25mm en 0,50mm (vind ik persoonlijk erg handig)

    #155296

    .-{2F4OV}-.

    Pakkingpapier is cker handig:D

    #155297

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Weer wat nieuws:D

    Goedkope 41mm DMP cilinder:

    http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3529

    #155298

    pier
    Bijdrager
    Berichten: 836

    wat ik nog steeds niet snap is waarom die gluuf in de zuiger zit? dit heeft toch totaal geen zin…

15 berichten aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,307)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.