GUMBALL 2007 + route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl GUMBALL 2007 + route

This topic contains 339 reacties, has 48 deelnemers, and was last updated by Jelle 16 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 340)
  • Gebruiker
  • #510975

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    1 dag, smorgens weg en dan zijn we er laat smiddags wel ofzo (grof geschat).

    het is zo’n 200 km ruim.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #510978

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    ik denk dat het een uurtje of 6 rijden is, incl pauzes…

    #510979

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Leuk dan ga ik de dag voor de meeting wel met de brommer en wouz en nog een paar lui ook nog ff meerijde 🙂

    #510982

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    ja dat zou zeker wel erg tof zijn:D van de mensen daar.. als het goed is blijven sommige van de groningers natuurlijk ook op de camping slapen! samen lekker bbq en een pilsie drinken 😉

    verder wil ik wel zegmaar om een uur of 9 sochtend’s alkmaar al uitgereden zijn.. gewoon om eventuele tegenvallers op te kunnen vangen en natuurlijk omdat we daarna miss nog wat kunnen doen!:D

    Mike
    #510983

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    of nog eerder misschien???

    #510984

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    ook goed wat mij betreft:)

    Mike
    #510985

    Frits
    Bijdrager
    Berichten: 1064

    @fredzzz dan zou ik ook mee kunnen rijden
    vanaf zuidhorn ong…

    of moet ik me nog opgeven?

    #510986

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    nee hoor neit opgeven.. dat moeten jullie gewoon even ondeling goed afspreken.. en dan laten horen aan ons waar jullie ons precies opwachten enzo;)

    Mike
    #510987

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Het zal wel enorm gaaf gaan worden lijkt mij 😀 , zelf ook wel eens gedaan (alleen dan 700km, met 2 vrienden)

    Neem AUB een extra v-snaar mee, was ik vergeten en vlak bij de afsluitdijk zijn die nogal moeilijk te vinden :S (en koste me ook nog 19 euro voor één snaar=))

    Voor de rest moeten jullie brommerkes dat zeker uit kunnen houden 🙂 Welke snelheid gaan jullie ongeveer rijden, als je 200km in 6 uur rijdt heb je gemiddelde van 33, dat is gemakkenlijk te halen als je 50-55 rijdt.

    Toen wij rondje nederland redne ging mijn brommer net 41km/uur, constant volgas kwamen we uit op een gemiddelde van 34km/uur (zonder pauzes) Dus ik denk wel dat jullie het in 6 uur gaan halen.

    Ik zie jullie wel op de meeting, ik kom zelf samen met Ivar vanaf Eindhoven naar Grün geredne in één dag:D Volgens Brommer routeplanner is dat maar 270km :lol

    Mischien ook handig voor jullie, Brommerrouteplanner (selectren bij voertuig)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #510988

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    hee das egt een uber tip dakjewel arvid:D.. het leukeis dat het voor ons bijna dezelfde afstand is..;) dat zal dr om gaan hangen… en wat de snelheid betreft.. iedereen moet minstens de 50 kmh halen.. en ik zelf wil hem afentoe wel even vol open gaan gooien.. ik ga zonder voeten kappie rijden denk ik.. dan kan m’n alu schatje nog even beter koelen;)

    maar arvid welke dag gaan jullie rijden dan?? ook de dag voor de meeting neem ik aan? 3 Aug? als jullie willen kan ik jullie bij boeken op de camping!!;)

    Let me know:)

    * edit* was ik al bang voor bij die planner.. maar via brommer kan ie niet over de afsluit dijk zegt ie;) terwijl dat wel dus gewoon kan
    via die andere dijk geeft ie 220 km aan. dat zal met afsluitdijk ong het zelfde zijn..:)

    Mike
    #510989

    J3sp3R
    Bijdrager
    Berichten: 754

    Die brommerrouteplanner klopt niet…
    Map24 is dr ook, en dan kortste route selecteren, die gaat dan meestal over brommerwegen..
    En hoe doen jullie dat met tanken dan? 😛

    #510990

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    gewoon een liten 2 takt olie mee en een jerrycan om te mengen.. easy as what;)

    Mike
    #510991

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Is toch vet onhandig menn , gewoon maatbekertje meenemen voor de olie 😀

    #510992

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Moeten we idd allemaal ongeveer dezelfde afstand rijden, al denk ik wel dat Ivar en ik er toch wat eerder zullen zijn:con (Jetforce + NSR50, lopen toch iets harder dan 50)

    Camping hoef je niet voor ons te reserveren, wij hebben al een adress waar wij kunnen overnachten.

    Wij vertrekken idd de dag voor de meetingdag, en zullen dus s’avond pas in Grün aankomen.

    Afsluitdijk is de eerste 5km wel geinig, die andere 25km zijn trouwens ERG saai:P (maby omdat hij bij ons ook regende:()

    Zonder voetenkapje rijden daar schiet je toch kwa cilindercooling niets mee op :con Als ik mijn kapje eraf haal kan ik mijn cilinder echt amper zien (koelkapje zit eroverheen)

    Maarjah, eerst morgen die NSR maar eens ophalen, “ff” met trein naar middelburg, en dan met brommer terug (170km) Heb ik iig erg veel zin in 😀

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #510993

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    doe je leuk;)! een NSR:D

    wij komen eind van de middag al aan in groningen als alles goed gaat natuurlijk;)

    en ja als je de kap eraf hebt.. gaat de warmte die onder je voetenplak blijft hangen geowon ff wat sneller weg.. ach het s ook beetje geblaat inderdaad maarw e zien wel hoe t gaat allemaal.

    ik ga ook egt neit uitzoeken de PRECIESE route en waar wel of gene tank stations staan.. de weg vragen en zoeken maakt het avontuurlijk;)

    Mike
15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 340)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.