GUMBALL 2007 + route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl GUMBALL 2007 + route

Dit onderwerp bevat 339 reacties, heeft 48 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Jelle 11 jaren, 2 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 340)
  • Gebruiker

Mike
    Topic starter

dames en heren..

ik denk dat dit zo ongeveer het eerst evenement word naast de meetings,

zoals jullie weten is er van de zomer uiteraart weer een geweldige meeting in het noordelijke groningen:) Dรฉ meeting van onze site

nou kwam jelle gister met een briljant idee van waarom gaan we niet met een groepie van mensen uit hier en omstreken en de gene van verder die ook mee willen, met de vespa’s naar groningen toe te rijden!

het idee dus : een toer van alkmaar naar groningen met als rede van bestemming de meeting 2007!

om meteen de dromers uit de droom te helpen.. het gaat om een afstand van bijna 200 km en is makkelijk binnen een dag uit te voeren!

dus het kan hardstikke gaaf zijn..!!:D

via de afslutdijk op het fietspad enzo! ik wou graag bij deze dus de animo pijlen voor zo’n “Gumball” toer naar groningen!

mensen die op de route liggen kunnen altijd bijvoegen uiteraard!

ik heb flick al ingelicht en die heeft me al voor daarzo een adres van een bungalow parkje gegeven met goedkope bungalow’s voor een nachie.. anders kunnen we altijd tentjes meeneme en daar op een veldje vij flick aldus flick zelf .. en brommers zijn veilig in zijn tuin..

ook heb ik al gevraagt naar mensen met ervarin met lange afstanden op een vespa.. jelle zelf.. en arvidW natuurlijk naar flick toe toen.. en waar je op moet letten valt echt allemaal mee! maard at horen we laten als er meer animo is natuurlijK!

ROUTE

oke mensen de route van Gumball 2007 is zo goed als bekend!

de precieze route is geworden:

*ALKMAAR* ( vertrekpunt word nog bekend gemaakt )

Langendijk
    Oudkarspel
    Nieuwe niedorp
    Middenmeer
    Wieringerwerf
    Den oever
    *AFSLUITDIJK*
    Zurich
    Harlingen
    Franeker
    Peins/Dronrijp
    Marssum
    Leeuwarden ( noordelijk passeren via snakkerburen )
    Tietjerk
    Hardegarijp
    Veenwouden
    Zwaagwesteinde
    Buitenpost
    Visvliet ( hier rijd je provicie Groningen binnen )
    Grijpskerk
    Niezijl
    Zuidhorn
    Aduard

*GRONINGEN*

ik ben zwaar voor zo’n toer!:)

andere geintreseerde zijn : ( in eerste instatie gewoon voor het idee en plan )

Mike ik dus..
    Jelle
    Herr Flick *special quest* of VIP of whatever
    Thomasc
    Lexciao
    Flow

obv nog –>royverhagen met aerox plus vriend met ciao

en hopelijk komt er op deze manier een aantal mensen bij..!! en kunnen we er wat van maken

hansieb
    Moderator

Ik zou je tentje in stadspark opzetten.

Stadspark is een park hier in groningen waar een camping is!

http://www.citycamps.com/stadspark/nl/

En er zijn zelfs al tenten

Bungalowtent of Tipi voor 8-10 personen.
    Ideaal voor een weekendje weg.
    Bij te huren zijn:
    Veldbedden
    Verlichting
    Banken en tafels Deze tenten zijn zeer geschikt voor uw vrienden groep of sportclub.
    In combinatie met de horeca op de camping en Break Out een organisatiebureau dat sportieve activiteiten verzorgd kunnen wij u een onvergetelijk weekend bezorgen.

Ook is het ong 20min van de binnenstad af ๐Ÿ™‚ dus opzich ook niet ver ( als lui savonds mee gaan stappen )

Ik ga niet als taxi fungeren omdat ik zelf ook wel zat ga worden lijkt me :thumb:bier

Jelle
    Moderator

en geloof me het is echt lache zo’n afstand afleggen met een groepje vespa rijders…

joey636
    Bijdrager

ik zou wel mee willen maar dan ben ik een dag of 2-3 onderweg volgens mij.
    maar ik kom als sil de auto kan regellen dus met sil naar de meeting.
    en mischien dat we dan in de auto blijven maffen.

Mike
    Topic starter

ja dat is de link die flick me ook gaf volegsn mij!

lijkt mij ideaal en t kost vrij weinig he:)

enne we zullen vast wel wat fietsies kunnen regelen ofzo voor het zuipe want daar komen we dan onderandere รณรณk voor:P, maar dat zien we dan wel ff:D

Mike
    Topic starter

joey636 :
    ik zou wel mee willen maar dan ben ik een dag of 2-3 onderweg volgens mij.
    maar ik kom als sil de auto kan regellen dus met sil naar de meeting.
    en mischien dat we dan in de auto blijven maffen.

maakt niet egt uit.. je kan ook op een of andere manier regelen dat je hier zou kunnen komen met je brommer.. ik noem maar iets.. asl ej egt mee wilt toeren dan natuurlijk:) en slapen zal je miss niet eens aan toe komend aar.. ik neem aan dat er wel een feesie gebout word:P

Onkruidzaaier
    Bijdrager

200km kan je halen in 1 dag, ArvidW en ik hebben een keer van Groningen naar Utrecht in 1 dag gereden,, en onze brommers gingen maar 40. Dus een gemiddelde van 30 ongeveer.
    Het is prima uit te houden op een Vespa, op 40 – 45 km/h uur,, lekker cruisen :D.
    Je kan zo een uurtje op 2 blijven zitten op zo’n ding. Ging echt geweldig goed.
    Dus je bent echt niet 2 – 3 dagen bezig. Over de afsluitdijk is trouwens wel gaaf ๐Ÿ˜€ (H).

hansieb
    Moderator

Lijkt me dus een goed alternatief ๐Ÿ™‚ voor de auto!

Gewoon een grote groep ( iedereen papier zooi mee ) zeg je dat je met een toer bezig bent enzo !

+ Je kan hier gewoon 1 dag blijve en daarna weer terug.

Colin
    Bijdrager

Onkruidzaaier :
    200km kan je halen in 1 dag, ArvidW en ik hebben een keer van Groningen naar Utrecht in 1 dag gereden,, en onze brommers gingen maar 40. Dus een gemiddelde van 30 ongeveer.
    Het is prima uit te houden op een Vespa, op 40 – 45 km/h uur,, lekker cruisen :D.
    Je kan zo een uurtje op 2 blijven zitten op zo’n ding. Ging echt geweldig goed.
    Dus je bent echt niet 2 – 3 dagen bezig. Over de afsluitdijk is trouwens wel gaaf ๐Ÿ˜€ (H).

Zoals je al zegt het is te halen, want ik ben vorig jaar eens met me wielrenfiets naar valkenburg geweest vanuit Maasbracht en dit is heen en terug ongeveer 90 km. En met pauzes kan ik me herrineren dat we van half 11 tot 6/7 uur hebben gefiets, dus met een brommer is die 200 km best te halen denk ik ๐Ÿ™‚
    Het lijkt me echt onvergetelijk zo’n Gumball tour, veel succes ermee :thumb

Jelle
    Moderator

enige nadeel op de afsluitdijk zijn de muggen, die gaan zo lekker in je oogies en en neus gaten zitten haha…
    (of je moet een helm op zetten, dan heb je er geen last van)

Mike
    Topic starter

ja het is tog midde zomer ๐Ÿ™‚ dus ideaal.. ik ben zwaar voor!! meer mensen die mee wilen doen??

coda
    Donateur

Leuk idee hoor maar vergis je niet,200 is lang op je brommertje,heb het ook wel eens meer gedaan,maar kwam redelijk brak aan!

Mike
    Topic starter

volgens de meeste valt het mee.. en als je rustig lekker rijd moet het gewoon te doen zijn! ๐Ÿ™‚

kjeld
    Bijdrager

miss een idee om in limburg al te beginnen?:con

Edjuh
    Bijdrager

Ik vind het een topplan, maar prefereer zelf toch de bus, omdat ik het liefst meerdere ‘voertuigen’ meeneem.

Als ik zoals vorig jaar geen auto heb doe ik zeker mee!

Waar slaat de titel eigenlijk op?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 340)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.