GUMBALL 2007 + route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl GUMBALL 2007 + route

This topic contains 339 reacties, has 48 deelnemers, and was last updated by Jelle 16 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 340)
  • Gebruiker
  • #510243

    J3sp3R
    Bijdrager
    Berichten: 754

    Haha, jammer dat ik vanaf de andere kant moet komen. Lijkt me zwaar tof zo’n tour! ๐Ÿ˜‰ Geen mensen uit Zwolle ofzo die gaan en langs meppel komen, haha.

    #510244

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    Edjuh :
    Ik vind het een topplan, maar prefereer zelf toch de bus, omdat ik het liefst meerdere ‘voertuigen’ meeneem.

    Als ik zoals vorig jaar geen auto heb doe ik zeker mee!

    Waar slaat de titel eigenlijk op?

    okee edjuh, ik hoop dat je mee gaat als je tog geen vervoer hebt.. maar dat zal vast wel niet:) naja jou zien we daar wel:P

    een Gumball of Cannonball is een soort race of toer naar een eindbestemming.. denk aan de film cannonball run en aan de afleveringen van jackass dat ze aan een Gummball 2003 meedede.. ( toen gingen ze met race auto’s racen van ergens in weet ik waar door de oostblok landen naar londen ) vandaar een beetje de naam/titel.. maar het is gewoon een toer over de afsluit naar groninge met een groep dus..:)

    Mike
    #510245

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    is opzich wel grappig als ze in belgiรซ/limburg al beginnen en dan via noord-holland naar groningen..

    en we hoeven natuurlijk niet aan 1 stuk te rijden, gewoon af en toe ff chillen en het motortje laten afkoelen…

    #510246

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    dat zou zeker helemaal gradioos wezen ja.. dan is het voor de mensen die vanuit het zuide komen wel een 2 dagen toer.. 1e dag tot hier zegmaar… ik kan hier wel wat slaap plekker fixen en onderdak voor ciao’s..

    en dan dag 2 op naar groningen vanaf hier!:)

    Mike
    #510247

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Ik wil eventueel wel voor bezemwagen spelen, uiteraard tegen goeie betaling:baby

    @Mike, ok ikke snappe.

    #510248

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Jaspur :
    Haha, jammer dat ik vanaf de andere kant moet komen. Lijkt me zwaar tof zo’n tour! ๐Ÿ˜‰ Geen mensen uit Zwolle ofzo die gaan en langs meppel komen, haha.

    Misschien wil destruction van cittaforum wel kome ๐Ÿ™‚ die woont in zwolle.

    Monstercitta is der ook nog.

    #510249

    J3sp3R
    Bijdrager
    Berichten: 754

    hansieb :

    Jaspur :
    Haha, jammer dat ik vanaf de andere kant moet komen. Lijkt me zwaar tof zo’n tour! ๐Ÿ˜‰ Geen mensen uit Zwolle ofzo die gaan en langs meppel komen, haha.

    Misschien wil destruction van cittaforum wel kome ๐Ÿ™‚ die woont in zwolle.

    Monstercitta is der ook nog.

    Haha, idd, die ook nog! ๐Ÿ˜› En dr zijn dan nog mensen uit hasselt, genemuiden, hattem. Whehe, genoeg mensen in de buurt van Grรปnn! ๐Ÿ˜‰

    #510250

    Steffen
    Bijdrager
    Berichten: 72

    hey cruisers ,

    lol jammer dat ik in belgie woon , ik woon dus in belgie-> limburg maarja evezeer ,
    ik heb geen papieren bij vespa + hij bolt juist 30 ofzo mss nog niet eens
    + het grootste probleem van alles is ๐Ÿ˜› ben maar 13 jaar =D
    dus ,, als k eens wat ouder ofzo ben moet k wel tot daar geraken :p ( zou tog cool zijn :p )
    julie kunnen beter eens met wat opvoer stuf naar mn thuis komen in belgie en hem beetje opvoeren dat hij
    60 ofzo bolt :p niet ?
    ( na dit was maar een grapje hรฉ ๐Ÿ˜‰ )

    mja MVG steffen ๐Ÿ˜‰ maak er een mooi tochtje van

    #510251

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    joey636 :
    ik zou wel mee willen maar dan ben ik een dag of 2-3 onderweg volgens mij.
    maar ik kom als sil de auto kan regellen dus met sil naar de meeting.
    en mischien dat we dan in de auto blijven maffen.

    Zonder ernstige pecht (langer dan 1-2uur ofzo) haal je die 200km makkenlijk in 1 dag, als iedereen 50 max rijdt haal je dat zeker:) (zelf met max 41km uur ook 200km op รฉรฉn dag gereden)

    Zorg wel dat je een extra v-snaar + pully bij je hebt, dat was ik vergeten en ik heb dus ook 1 pully en 1 v-snaar aan gort gereden ๐Ÿ˜›

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #510252

    joey636
    Bijdrager
    Berichten: 1340

    ja maar ik kom uit limburg he.
    ik zou de weg niet weten ik ken de weg alleen via de snelweg dus dat word ook puzzelen.

    #510253

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Steffen :
    hey cruisers ,

    lol jammer dat ik in belgie woon , ik woon dus in belgie-> limburg maarja evezeer ,
    ik heb geen papieren bij vespa + hij bolt juist 30 ofzo mss nog niet eens
    + het grootste probleem van alles is ๐Ÿ˜› ben maar 13 jaar =D
    dus ,, als k eens wat ouder ofzo ben moet k wel tot daar geraken :p ( zou tog cool zijn :p )
    julie kunnen beter eens met wat opvoer stuf naar mn thuis komen in belgie en hem beetje opvoeren dat hij
    60 ofzo bolt :p niet ?
    ( na dit was maar een grapje hรฉ ๐Ÿ˜‰ )

    mja MVG steffen ๐Ÿ˜‰ maak er een mooi tochtje van

    Bestel wat bij onze lieftallige sponsor jmpb ๐Ÿ™‚ komt het zelfs bij je huis afbrengen!

    #510254

    eddi
    Bijdrager
    Berichten: 307

    Mike, jij vroeg of er iemand ervaring had met lange afstanden? Ben zo’n 20 jaar geleden eens naar italie gereden met een bravootje, wel origineel.. een klein setje gereedschap, idd een poulie met snaar, en zeker niet vergeten.. een banden reparatie setje (reserve binnenband).. motorisch geen probleem..:thumb je moet wel om de paar uur eens afstappen vanwege zadelpijn, plaspauze, en een hapje eten en :bier

    was ik nog vergeten, met m’n broertje achterop zelfs

    #510255

    Timmetje
    Bijdrager
    Berichten: 302

    IS wel een leuk idee, ik ga ook in de zomer misschien op brommervakantie, alleen je moet wel met een groot aantal dingen rekening houden:

    -stel dat er iemand uitvalt? vastloper, of een ander niet zo te fixen probleem, wat doe je dan?

    -als je max 40 rijdt, moet je ongeveer rekenen van 25km/h gemiddeld, waarna de reis dus 8 uur zou duren (altijd uit gaan van het langste)

    -met een reistijd van 8 uur, ben je zo kapot als iets, plus dat je bijna geen ruimte meer over hebt, niet van, we gaan hier nu een uurtje rusten, of als er iemand uitvalt.

    -Eventuele sleutel tijd, iemand heeft een klein defect, zit je zo aan een extra half uur

    -Slaapplek, reserveringen, zekerheid hebben dat iedereen meegaat, genoeg reserveonderdelen.

    Ik wil jullie niet afkraken ofzo, maar denk er goed aan voordat je aan zoiets begint ๐Ÿ˜‰ en dit zijn punten waar je op moet letten. Ik zelf ga niet mee, te ver weg, en het mag niet van me ouders, plus dat het van mij ook niet moet.

    #510256

    eddi
    Bijdrager
    Berichten: 307

    Tim heeft wel gelijk, op de motor heb ik eens zoiets gedaan, en dat valt al niet mee als je verder weg moet, krijg maar ’s een lekke band:o is meestal de achterband ook nog:(

    #510257

    bobbie88
    Bijdrager
    Berichten: 472

    Mijn naam staat wel bovenin het rijtje mike, maar ik had gezegd dat ik nog ff moest kijken, ik ben nog niet echt overtuigd van het hele gebeuren. Zie het niet echt zitten om zo’n eind te gaan rijden op m’n ciaotje. Ik moet natuurlijk nog ff kijken wat de vorderingen zijn, maar mijn gevoel zegt ‘nee’ ๐Ÿ˜‰ Dus ik haal mezelf ff uit het rijtje, misschien kom ik er nog wel op terug, ik moet het gewoon ff zien!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 340)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.