Ciao van brian

Home Forums Perso’s Collecties Ciao van brian

This topic contains 76 reacties, has 14 deelnemers, and was last updated by Brian 1 day, 4 hours geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
  • Gebruiker

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Mooi gelukt man.

Vario moet zeker goedkomen. Begin met 6gram rollen en kijken hoe dat rijdt.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Brian
    Topic starter

En kwa drukveer geel ? Of zilver polini

zevenenergie
    Forum Goeroe

Ik vind hem erg mooi geworden, het zou me niets verbazen als dit de brommer van de maand wordt.

Brian
    Topic starter

Dankjewel ! leuk om te horen haha ben zelf ook erg blij met het eindresultaat.

Brian
    Topic starter

Vandaag aangehouden… 2 weken de tijd dan moet hij 25 lopen. Testen van de vario word dus even uitgesteld helaas.

Smallride
    Bijdrager

Vandaag aangehouden… 2 weken de tijd dan moet hij 25 lopen. Testen van de vario word dus even uitgesteld helaas.

Daar ben je mooi mee gematst. Ff sleutelen en dan weer door. 👍💪

Brian
    Topic starter

Dat wel toch maar een citypower besteld dan hopelijk minder snel aangehouden.

Peppie1980
    Bijdrager

Oh Das klote. Wel fijn dat je hem mag houden

niek1992
    Bijdrager

testen van de vario word dus even uitgesteld helaas.

of juist de manier om je vario te testen. Lichte rollen erin of anders de varioring gebruiken om de top te begrenzen.

Brian
    Topic starter

Ja denk alleen als ze onder mijn brommer kijken en “speedengine” zien staan dat ik nog probleem heb. En om de top te verminderen moeten er zwaardere rollen in toch ?

Brian
    Topic starter

maar zou ik met vario bus de brommer naar 25 krijgen met mijn set up icm citypower. Of gaat hij dan teveel toeren maken.

niek1992
    Bijdrager

Ja denk alleen als ze onder mijn brommer kijken en “speedengine” zien staan dat ik nog probleem heb.

Moet je voor controle naar de RDW of naar het politiebureau om hem daar te laten zien? In het geval van het laatste controleren ze alleen op snelheid, niet op het aantal kW’s of vermogen dat de brommer bezit. Moet je langs bij het RDW dan kijken ze naar wat meer punten.

En om de top te verminderen moeten er zwaardere rollen in toch ?

Kan allebei, zolang hij maar niet in zijn optimale powerband komt en hem door de drukveer heen krijgt. Wat je eigenlijk wilt is dat de vario nooit verder kan variëren of anders gezegd je niet naar een hogere versnelling kan schakelen. Ga je zwaardere rollen monteren dan komt hij weliswaar niet in de powerband waar hij het meeste vermogen heeft, maar heeft hij wel al gelijk een zware overbrenging. Een DREvo moet hem hier wel doorheen trekken denk ik.

maar zou ik met vario bus de brommer naar 25 krijgen met mijn set up icm citypower. Of gaat hij dan teveel toeren maken.

ja, hij gaat dan wel overtoeren maken. maar dat zal ie met snorvertanding ook gaan doen wil je hem daadwerkelijk 25km/u op de rollerbank hebben.

• Deze reactie is gewijzigd 1 month, 2 weeks geleden door niek1992.

Brian
    Topic starter

Nee hoef niet naar het rdw gelukkig maar met iets zwaardere rollen en een vario bus moet het wel lukken dus.

Daniello
    Bijdrager

Hey, jammer dat de pret weer gedrukt wordt door de pet.

In ieder geval mooie brommer. Volgens mij hebben wij exact dezelfde Ciao. Ik heb ook deze kleur blauw en ook mijn kappen waren (wat ik aan de binnenzijde kon zien), dezelfde kleur als het frame. Enkel mijn wielen zijn wit.

Toevallig heb ik de 14 spaaks Grimeca’s ook liggen voor de Ciao. Enkel krijgt hij een andere kleur voordat de wielen eronder komen.

Brian
    Topic starter

Dankje dacht dat ook te zien ja haha ben benieuwd hoe je brommer word als hij gespoten is. Vind dat de mijne nog goed genoeg in de verf zit en vind het ook een mooie kleur.

Hoop morge de laatste onderdelen voor de vario te ontvangen van de cittashop dan kan ik zaterdag ff hobbye.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.