Chat topic – Deel 2

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic – Deel 2

This topic contains 92 reacties, has 33 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 10 months, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 93)
  • Gebruiker
  • #625725

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2445

    Tijd voor deel 2.

    Heb je een leuke stelling, een leuk verhaal, een politieke discussie (yeah right :P) of gewoon iets compleet onzinnigs? Gooi het hier in.

    #728607

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Moet je nu eens zien hoe dit er uitziet…

    #728746

    Joor
    Donateur
    Berichten: 277

    Hoe krijg je dat voor elkaar?

    #728776

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Ik kocht een blok met een doos spullen, daar in zat een klok met dit asje.
    Het lager is zo heet geworden dat het vast gesmolten zit op de as. Er zat overduidelijk geen olie in de klok.

    #729839

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Interessante foto 🙂 Die heb jij uiteraard in een paar minuten weer in topstaat :thumb

    #771645

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Het metalen achterspatbord van mijn si is nu voor de 3 keer gescheurd en ik heb nu geen tijd om het te lassen, schuren, spuiten.
    Ik zag deze op JMBP.
    Hoe is de pasvorm en is hij duurzaam?

    https://www.jmpbonderdelen.nl/vespa-ciao-si/framedelen/spatborden-plaatwerk/achterspatbord-vespa-si-kunststof.html

    #771653

    super bravo.
    Bijdrager
    Berichten: 323

    die spatbordjes zijn goede pas vorm had er ook een op mijn si gemonteerd.
    en als je niet lassen wil heb ik nog nette stalen voor je zonder roest.

    #771659

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    @supper bravo.
    Ah mooi, en ook bedankt voor het aanbod.:thumb
    maar ik ga voor plastic deze keer. ik vind het wel leuk om een keer iets nieuws op mijn brommer te monteren.

    #771665

    super bravo.
    Bijdrager
    Berichten: 323

    plastic ga je geen spijt van krijgen roest niet en breekt ook niet zo snel.

    #771681

    CITTADARAH
    Bijdrager
    Berichten: 361

    @zevenenergie wanneer krijgen we je beestjes nou te zien.  Kan me bijna niet meer heugen hoe je Ciao eruitziet.

    En ik lees Si ,Bravo 😉

    #771682

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Hoi Nevil,
    Ja, het is alweer wat jaartjes geleden dat ik bij jouw aan kwam rijden in Rotterdam met mijn ciao.
    De ciao staat nu al weer een tijdje stil, vanwege een wok. Er zit nu geen blok onder.

    Ik rijd dus nu dagelijks op mijn Si, maar daar ben ik net mee gevallen (kapotte trekstart, zijkap en regenpak) en hij moet even gewassen worden. Dus daar maak ik later foto,s van als het plastic spatbord ook binnen is en alles is weer heel.
    Ik moet nu een beetje rustig doen want ik heb gisteravond tijdens het karten een aardige klap gemaakt en moet even herstellen. Maar foto,s komen er aan.

    Ik heb een bravo als reserve brommer, maar deze gaat in de verkoop wegens ruimte gebrek en als financiering voor een project waar ik nu mee bezig ben en waar ik in het najaar/winter meer over vertel, ik denk dat het wel stof zal doen opwaaien. Maar ik loop niet graag op zaken vooruiten ik wil jullie niet
    nieuwsgierig maken.

    #771733

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2445

    Oké, ik ben niet nieuwsgierig  😯  een tipje van de sluier mag altijd 😉

    #771750

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Omdat jij niet nieuwsgierig ben AA-T wil ik voor jouw wel een tipje van de sluier optillen……hier een clou.
    “Het is helemaal over de ……”
    Meer kan ik er echt niet over zeggen, Ik heb eigenlijk al te veel gezegd en ik beantwoord ook geen vragen en als je het goed raad dan geef ik geen bevestiging en als je het fout raad dan zeg ik niet dat het fout is.

    Vertel het aub niet verder want anders word iedereen nieuwsgierig en het duurt echt nog heel lang voordat ik er mee kom, en wachten duurt lang. Vanaf nu zwijg ik als een Altans… hier over.

    #771755

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2445

    Oei, weet je zeker dat je dat met je brommer wil doen? Zou ik best zonde vinden, heb je geen beter idee?

    #771759

    CITTADARAH
    Bijdrager
    Berichten: 361

    Hahah @aa-t
    @zevenenergie is goed ik wacht nog heel even op een groepsfoto. ….maar binnenkort denk ik dat ik die kant maar even op moet komen. Om je nog wat werk te leveren😉

    uhhh en is het een snor Bravo?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 93)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.