Chat topic – Deel 2

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic – Deel 2

Dit onderwerp bevat 42 reacties, heeft 16 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Martino 1 week, 3 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
  • Gebruiker

zevenenergie
    Bijdrager

@aa-t  Ik zal er nog eens een nachtje over slapen. 🙂

@ridingsolo
    Houd je vast, hier een foto van mijn dagelijks vervoer brommer.
    Allereerst mijn nieuwe spatbord:

Staat hem erg mooi vind ik zelf.(De pas vorm was inderdaad uitstekend :thumb)
    Ik heb hem 2 jaar geleden helemaal uit elkaar gehad en op nieuw gespoten; chocolade bruin.
    Maar door het dagelijks gebruik (ik rijd ook door in de winter) en de vele km,s is er hier en daar wat lak verdwenen.

Hij is super betrouwbaar ik rijd dagelijks 30km en wekelijks een toer van 80KM waarvan van 40km op volle snelheid en dat al 2 jaar lang, het enige dat hij vreet zijn koppelingsschoentjes en dasty.

Snelheid 75km per uur met windkracht 5….. tegen 😛
    (komt waarschijnlijk door het rode bougie dopje en de licht getjoende dr43mm)

Ik heb er voor de rest geen plannen meer mee behalve dan de veren zwart spuiten en hier en daar wat lak aan tippen. En misschien ooit eens een koplamp erop, waarmee ik in het donker de weg kan zien.

Als je haar maar goed zit. Alles ist egal wenn deine Haare gut sind. om ditt hår är rättإذا كان شعرك على حق
    Mijn knutsel perso.

RIDINGSOLO
    Bijdrager

Waaauw @zevenenergie:mrgreen: ik heb m zover gekregen 💪🏾

ik heb nog een si snor frame liggen. Dus die ga ik direct aanpakken 👌🏾Motivatie is hoog nu

speedbuxy
    Bijdrager

Knappe tour buffel:thumb

AA-T
    Topic starter

@zevenenergie, met die afstanden zit je al ruim over de 25.000 km, dan mag je zeker spreken over een betrouwbaar blokje :thumb

@ridingsolo, alvast veel sleutelplezier met de Si die je onderhanden gaat nemen 🙂 Wat zijn de plannen?

super bravo.
    Bijdrager

leuke vespa si en spatbordje staat hem goed!

RIDINGSOLO
    Bijdrager

@aa-t poeh.  Ik wil er of een leuke si van maken op 16inch 10 spakers
    of t word een Rebel.  Ben er nog niet uit.

AA-T
    Topic starter

We zien het project wel tegemoet 🙂

hansieb
    Moderator

Even cruisen op lesbos op een verrotte yamaha neos 🙂 

speedbuxy
    Bijdrager

Een 100cc versie neem ik aan?

hansieb
    Moderator

Nee jammer genoeg een brakke 50cc en er zat weinig pit in.

LAD78
    Bijdrager

Kwam dit tegen op aliexpress

ciao
    ook hebben ze er 1 van een si en een boxer 2

http://s.aliexpress.com/vem67feY

speedbuxy
    Bijdrager

Die si is erg netjes:thumb
    Jammer dat de Ciao en Boxer versie van die lelijk mislukte spaak velgen heeft.

zevenenergie
    Bijdrager

Die van de Si is inderdaad erg mooi, leuk om in de zelfde kleur te verven als je eigen brommer.
    Jammer dat hij geen 10 spakers heeft.

Als je haar maar goed zit. Alles ist egal wenn deine Haare gut sind. om ditt hår är rättإذا كان شعرك على حق
    Mijn knutsel perso.

zevenenergie
    Bijdrager

Voor Florian,

Mijn knutsel perso.
    1

zevenenergie
    Bijdrager

Ik wil graag het volgende met jullie delen.

Vandaag heb ik verdrietig afscheid moeten nemen van mijn geliefde motorblokje,
    Haar naam was Gilera, met serienummer 053*34195* ze zat onder de chocola bruine Vespa Si

Zoals de meeste van jullie al vernomen hebben…
    Verleden week begon ze heftig te schokken en gaf de geest. Ik heb haar nog gepoogd te reanimeren en zelfs diverse transplantatie,s gegeven, maar het mocht niet baten. Ze was op.

Hier foto,s van hoe ik haar het liefst herinner:
    IMG_0217
    LEOVNCE HAND MADE

Ik heb haar ontmoet in een brommerzaak in Den Haag. Het was liefde op het eerste gezicht.
    Voor 25 euro mocht ik haar mee nemen.
    Na een revisie bleek dat ze zeer betrouwbaar was , en dat is ze tot op het laatste moment gebleven.  Onvermoeibaar heeft ze me over vele kilometers fietspad gesleurd met snelheden van wel boven de 80km per uur.  Ik vermoed dat het recentelijk aan moeten zien, dat 3 van haar vriendinnen levend verbrand zijn, te veel voor haar was.

Ik wil iedereen bedanken die me de laatste dagen heeft bij gestaan, in de poging haar nieuw leven in te blazen en zo kon komen tot het moeilijke proces van de realisatie dat ik haar op moest geven.

Haar laatste woorden waren; dat ze graag nog het motorblokje had willen zijn van de brommer van de week.

Ik breng de komen de dagen het liefst in stilte door, dus liever geen bezoek aan huis, maar condoleanties via het forum zijn van harte welkom.
    Voor de gene die afscheid willen nemen en nog even alleen met haar willen zijn, is hier het volgende filmpje.

Mijn knutsel perso.
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.