This topic contains 2,720 reacties, has 190 deelnemers, and was last updated by ArvidW 1 year, 5 months geleden.
-
Gebruiker
-
17 maart 2008 om 15:46 #428239
Ja dat zou eigenlijk wel het beste zijn, maar dan zit ie alweer op ongeveer 2mm + 2x 0,2mm pakking en dus op de de 2,4 mm.
Maar ik denk dat dat niet echt zoveel zal uitmaken want hij wilde rond de 2,3 zitten.
Maar wat denk je er ongeveer uit te gaan halen, wat snelheid betreft ?17 maart 2008 om 15:58 #428240kan toch ook gewoon vloeibare pakking aan beide kanten.. dan blijf je ongeveer op de zelfde dikte zitten en het werkt ook nog heel goed.
17 maart 2008 om 16:58 #428241Ik zou persoonlijk geen vloeibare pakking als voetpakking gebruiken:con
Het wordt daar zo heet dat dat niet echt geweldig is lijkt me.
Als ik Arvid was zou ik 2 papieren voetpakkingen gebruiken, die zijn net wat dunner dan die aluminium pakkingen17 maart 2008 om 16:58 #428242Roger102 :
Ja dat zou eigenlijk wel het beste zijn, maar dan zit ie alweer op ongeveer 2mm + 2x 0,2mm pakking en dus op de de 2,4 mm.
Maar ik denk dat dat niet echt zoveel zal uitmaken want hij wilde rond de 2,3 zitten.
Maar wat denk je er ongeveer uit te gaan halen, wat snelheid betreft ?Std zit er al 1 pakking tussen, dus ik heb maar 1 extra pakking dus 2.2mm, dus met ophoogplaat + 2 pakkingen is het helemaal perfect π
Snelheid, minimaal 60km/uur ivm ZZT π
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno17 maart 2008 om 17:12 #42824360 km/h zal je wel halen hoor Arvid:D
Dat is met wat moeite zelfs uit een standaard 50cc te persen;)17 maart 2008 om 17:15 #428244Ach, ik zit met een aantal onzekere dingen:P
– Uitlaat, niets over bekend
– Grote uitlaatpoort in een 50c cilindertje met kleine spoelpoortjes
– Hoeveelheid vrijving in mijn Vario (simo trok het prima, maar die had ws 13-14pk meer)
– 16mm overkill voor dit 50cc’tjeDus vandaar dat ik al tevreden ben met 60km/uur:), daarboven is alles meegenomen π
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno17 maart 2008 om 17:23 #428245hm jammer, die van G-no en mij wordt toch echt gemaakt om sprintjes te trekken en niet om grote afstanden te rijden. maargoed, als nog effe draggen om te vergelijken π
17 maart 2008 om 17:34 #428246Als je nog iets van een leon handmade ofzo thuis hebt liggen zou dat wel een ideale uitlaat zijn denk ik,
Maar waarom ben je dan eigenlijk voor een 16 mm gegaan als het ook gewoon goed gaat met een 13mm inlaat, want ik had met mijn getunde 50DR blokje 65 gereden zonder vario en met en 70 poulie. Fotos kan je zien in mijn perso.17 maart 2008 om 17:40 #428247Dat doet Arvid omdat hij het nou eenmaal leuk vindt om zelf wat te fabriceren
17 maart 2008 om 17:48 #428248VespaAvanti :
Ik zou persoonlijk geen vloeibare pakking als voetpakking gebruiken:con
Het wordt daar zo heet dat dat niet echt geweldig is lijkt me.
Als ik Arvid was zou ik 2 papieren voetpakkingen gebruiken, die zijn net wat dunner dan die aluminium pakkingenals je goede hebt gaat dat zeker wel hoor.. doe ik vaak zat.. mijn vader gebruikt die ook voor zijn motor dusja.
17 maart 2008 om 18:42 #428249Arvid , voor nood is er altijd nog de 43 DR π hehe
17 maart 2008 om 18:46 #428250Die is er idd ook nog, maar daarvan moet ik nogsteeds dat zuigerveerslotje verplaatsen aangezien die nu recht door de uitlaatpoort heen gaat… Leuk voor na de ZZT
Maar na de ZZT wil ik mischien ook al een MIDI ciao gaan maken, wordt nog druk…. π
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno17 maart 2008 om 19:50 #428251
.-{2F4OV}-.Sjonge jonge.. wat haal je jezelf tog allemaal op de nek:lol
Maar tog denk ik dat t 50cctje van jou gaat blazen
20 maart 2008 om 20:42 #428321ZZT blokje is af π
Jaa, grote flens (a)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno20 maart 2008 om 21:00 #428322nice dattie af is arvid, ga je hem voor de zuiderzeetoer nog testen?
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.