ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

This topic contains 2,720 reacties, has 190 deelnemers, and was last updated by ArvidW 1 year, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
  • #441694

    ArvidW
    Topic starter
    Berichten: 6259

    Die moeten nog gespoten worden :ehh

    Het kapje van de vering is al klaar, maar de lelijk groene olietankcovers nog niet, ga ik binnenkort mee aan de slag.

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #441702

    Ties
    Bijdrager
    Berichten: 767

    hmm…al met al zien de stangen niet echt heel slecht uit,
    kleuren en alles hebben ook wel wat:)

    en niet te vergeten…die wuppie op je bagagedrager!

    naja leuke ciao!

    #441703

    Jelle89

    elke fietsen-brommermaker heeft me geadviseerd het mix systeem eraf te halen, het zou snel verstopt raken, niet goed werken en nog van alles.
    maar als het kapot gaat, krijg je snel warm/vastlopers dus ik het voor de zekerheid ook al lang afgehaald, en zelf mengen is beter, weet je tenminste zeker hoeveel je erin doet..;)..
    oja,

    leuke brommer:P, die wuppie is idd vet..en de stangen vind ik heel apart, maar tog ook weer supervet:P..

    #441706

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    ik vind het een mooi brommertje geworden. ๐Ÿ˜€
    alleen had je ff die ciao mix stickers vande zijkappen moetten halen voordat je ging spuiten vind ik.

    en ga je nu nog opvoeren? als je voor de looks gaat, wat je nu dus ook al aardig doet, zou ik er een Leo krul onder zetten ofzo.. die rijd ook leuk op std!

    en die buize vind ik wel mooi! :thumb)

    Mike
    #441707

    ArvidW
    Topic starter
    Berichten: 6259

    De vorige eigenaar was er een keer met een zwarte spuitbus overheen gegaan. Hij had echt ALLES gespoten, tot het zadel toe. (km teller, achterlicht, voorlicht, achterklok, stickers, banden, ventielen, echt gewoon alles. Ook niets gedemonteerd….. Dus vandaar dat de stickers zwart zijn.

    De Aan de kappen heb ik nog geen tijd besteed. deze worden allemaal mat-zwart wat ze origineel ook al waren;)

    Opvoeren is een pijnlijk geheel. Met mijn ouders heb ik de afspraak dat mijn snorbrommer maximaal 40 gaat. Dus echt veel opfokken ga ik dus niet doen. Ik heb nu al een snel optrekkende brommer, polini blauw, 95 pully (op bromklok) en uitgeveild carter. Aan de 44 zit ik zo, snorscooters en koppelingbrommers laat ik achter me bij het stoplicht.

    Ik ben wel benieuwd hoe hard hij kan, dus binnenkort een 65 snaar kopen, en mijn techno circuit ontgrenzen, en gewoon ff voor 1 dagje kijken hoe hard hij wil….:lol

    In deze vakantie ga ik met stel vrienden rondje nederland doen 600km ongeveer, en dan gooi ik er wel een 65 pully op, voor brandstofverbruik en natuurlijk voor die extra snelheid. Ciao-mix 45km/uur uitlaat blijft er dan wel onder.

    Ik zou hem dolgraag tot de 60 willen brengen en proberen het blokje zo ver te krijgen dat je met pully (dus gรจรจn vario) wheely’s te maken. Een idioot en onmogelijk plan, en dat gaat er dus ook niet van komen:(

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #441708

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Met fouten schrijven ben je goed bezig.Maar ik zal je helpen:
    ontgrensen=ontgrenzen
    Hoe hardt hij wil=hardt-maar zonder T
    Ideoot=idioot
    Neit=niet
    voor de rest ben je aan de mechaniek goed bezig.Doe aan het spuitwerk zo voort & zo kan ik van jou iets leren.
    groeten

    Barry

    #441709

    ArvidW
    Topic starter
    Berichten: 6259

    barry :
    Doe aan het spuitwerk zo voort & zo kan ik van jou iets leren.

    Hahhaha=) Barry, mag ik jou er ook ff op wijzen dat deze zin niet echt een geweldige zinsopbouw heeft;):P

    Maar of je iets van mij kan leren vraag ik me af……. jij bent toch vrij enstig handig?!?:)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #441710

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Het is voor mij warm hoor.

    #441711

    ArvidW
    Topic starter
    Berichten: 6259

    Wat bedoel je er dan mee:)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #441712

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    ArvidW :
    Wat bedoel je er dan mee:)

    dat ik niet goed ben in spuitwerk

    #441713

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    en dat het een belg is ๐Ÿ˜€

    Mike
    #441717

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    En dat het een belgische beer is die eieren van de kip heeft en spek ook nog eens en barry heet en een sprocatti blok heeft.

    Arvid waarom pleur je er gewoon niet een 70cc onder niemand die het merkt ๐Ÿ˜€

    #441719

    Jelle89

    zelfde als mij(a) en opeens trekt je vespa met ninja heeerlijk op..moet ik binnekort maar eens een filmpje van maken:P..

    #441746

    ArvidW
    Topic starter
    Berichten: 6259

    Stikkers=)


    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #441747

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    mooi zo.Ik ga beginnen aan de mini ciao.Geef eens een TIP hoe ik vlug een blank frame heb.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 2,721)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.