11 Steden Toer 2013 21/22 September

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2013 21/22 September

This topic contains 160 reacties, has 25 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 10 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 161)
  • Gebruiker
  • #526791

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Alvast veel rij plezier.
    Ik hoop echt dat jullie hem nu eens droog mogen rijden en eens alle steden aan kunnen doen.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #526796

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Ik wou nog even een halve dag afwachten met afmelden..

    Morgen kom ik sowieso niet mee rijden en zondag is nog een twijfelgeval. Ben namelijk erg grieperig en hiermee is de zin om te toeren ook wat verwaterd:(

    Ik hoop dat ik mij zondag wat beter voel want dan kom ik nog gewoon even west en zuid Friesland meepakken;)

    #526797

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    Florian :
    Ik wou nog even een halve dag afwachten met afmelden..

    Morgen kom ik sowieso niet mee rijden en zondag is nog een twijfelgeval. Ben namelijk erg grieperig en hiermee is de zin om te toeren ook wat verwaterd:(

    Ik hoop dat ik mij zondag wat beter voel want dan kom ik nog gewoon even west en zuid Friesland meepakken;)

    Toevallig ik heb ook wat te pakken dankzij moeders mezelf even volgegooid met vitamine pillen en smoothies advils en keeltabletten en mee.

    Beterschap en tot zondag ;)!

    #526798

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Haha jullie zijn niet de enige, maar ik laat me ook niet tegenhouden door een griepje hoor…

    #526799

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Nou ben ik niet ziek, maar dan word ik het wel van de brommer. :smack

    Het feest gaat gewoon door. Had ik een hele voorvork gereviseerd en weer een leuk tijdje gestoeid met de armpjes plus veren erin te krijgen, blijkt het schroefdraad niet goed meer te zijn. Nu eerst maar even wat eten en energie opladen. Ik hoop dat ik de brommer in ieder geval in elkaar kan krijgen. Dan laat ik het motorische gedeelte plus licht wel schieten. Misschien dat ik hier nog wat aan kan doen in Harlingen. 😕

    Ook begrijp ik dat Javad, Daan en Lennaert druk bezig moeten. Succes met het nachtelijk sleutelen mannen!

    En Florian beterschap en zorg er inderdaad voor je in Harlingen kunt aansluiten. Even wat gezonde zeelucht mee pakken daar..

    #526800

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Respect voor jullie doorzettingsvermogen heren! Veel plezier morgen en zondag ik hoop dat jullie lekker weer hebben en weinig pech!

    #526801

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Jelle :
    maar ik laat me ook niet tegenhouden door een griepje hoor…

    That,s the spirit en daarnaast meestal ook het beste medicijn:thumb

    @Florian
    Gta griep is niet echt hoor das alleen een uitdrukking:D

    @de sleutelaars.
    Hopelijk hebben jullie voorspoedig kunnen sleutelen met een goed resultaat:thumb

    #526802

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Pfff. Ik houd het voor gezien. Brommer loopt wel maar van alles loopt aan etc. Scheelt wel 10km op top. Ik ga eerst maar eens lekker slapen en morgenvroeg eens kijken of ik er nog zin aan heb te sleutelen. Dre ik contact jou morgen.

    #526803

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    @martino kom dan even wat eerder bij buxy, dan kunnen we je helpen om dit misshien op te lossen.

    #526765

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Maarten en Javad komen rond half 12 deze kant op.
    (I like there spirit:thumb)
    Als iemand nog een goed lopend reserve blokje heeft of iets in die buurt mag het altijd mee genomen worden want het kan gewoon achterin de caddy/bezemwagen.

    #526804

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    erg jammer dat ik deze moet missen…

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #526805

    W-Y
    Bijdrager
    Berichten: 214

    Ondanks dat ik dacht dat het vorige week al was.. :con Ik hoop dat het nog gelukt is met het gesleutel zodat jullie vandaag een mooi stuk konden touren! veel plezier :thumb

    #526806

    MarcoS
    Donateur
    Berichten: 500

    Jullie hebben het weer in ieder geval meezitten, nog veel lol :thumb

    #526807

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Na 4 jaar eindelijk gehaald:thumb










    Verder verslag en foto,s post ik morgen.
    Want een nacht uitgaan in Harlingen tot het ochtend gloren en daarnaast vele whiskey,s heeft me gebroken:lol

    #526808

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    haha eindelijk maar toch uitgereden! het was lekker toerweer vandaag, ik kijk uit naar de verslagen, foto’s en filmpjes.

    :thumb

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 161)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.