Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

This topic contains 1,206 reacties, has 71 deelnemers, and was last updated by Wouz-LwB 15 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
  • #501652

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Zover weg nog de toer maar toch al een dilemma :S

    We willen dus 2 dagen toeren voor de groningers met aanhangers ( laten we dat maar aannemen ) moeten wij vanaf groningen naar alkmaar 2:00 uur rijden.

    Er zijn verschillende optie’s

    Optie 1: Dit betekend dus dat we zaterdagochtend om half 6 naar alkmaar toe moeten rijden en zo rond 8 uur half 9 vanaf alkmaar gaan rijden.

    Optie 2: Vrijdag weg gaan en in alkmaar op de camping chille ? om zo zaterdag ochtend niet om half 6 uit het bed te moeten.

    Iemand nog goeie ideeen ?

    #501653

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    1e idee is dus het beste,

    vroeg op vroeg hier.. met de klok mee is de eerste stuk het snelste dus valt er het meest in te halen als er door omstandigheden dingen evrtraagt worden.. dan overnachten en dan odd zondag 4 uur alkmaar
    het voordeel ervan is dat je dus geen 2e overnachting hoeft zoals bij punt 1

    scheelt hoop gedoe!!

    Mike
    #501654

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    optie 2 is gezelliger πŸ˜‰

    #501655

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Zijn er nog meer mensen uit EHV die de toer gaan maken?

    Ik heb nl niet zo’n zin om 204,7 km naar alkmaar te gaan rijden met de Citta, dan rijdt ik nl inc toer 800km (onderweg al bijna zuigerveertjes wissel doen:P)

    Dus als d’r mensen uit buurt van EHV ook willen gaan zou ik best met de auto meewillen;)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #501656

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Yup Optie 2 lijkt mij ook het gezelligst, maar optie 1 is het goedkoopst denk ik en ff snel in het weekend te doen.
    :lol Hehe, wordt toch wel gezellig maakt niet uit hoe.

    TICKLING BARN
    #501657

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Ik heb ook liever optie 1, om nou om half 5 of half 6 te vertrekken is voor mijn geen probleem.
    Ik ga trouwens rijden met mijn 80cc blokje, natuurlijk geen toerenknaller afstelling (std drukveer, lekkere zware rollen)

    Dan kan ik met vrij weinig toeren (en herrie) gewoon lekker 50-60 tuffen.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #501658

    barend f
    Bijdrager
    Berichten: 533

    Lijkt mij ook het beste Optie 1

    Maare hoe gaan we vanaf Groningen nou naar A-maar( of daaro ergens in de buurt)

    Ik zelf ben wel voorstander van:

    – Groote aanhanger+ brommers erop en dan heen
    – Meedere aanhangers + broem broem erop( omdat ik nie precies weet hoeveel mense er mee gaan vanaf groningen/en omstreken…

    En voor mijzelf zal ik het leuk vinden als De Datum optijd word aangegeven….
    (IVM Optijd vrij vragen van’t werk)

    #501659

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    dat geldt natuurlijk van de voor de meesten.

    het maakt mij geen drol uit hoe we t doen, met dus 1 of 2 overnachtingen, allebei al mega gezellig

    de een wil optie 1 de ander optie 2, dus wat gaan we doen

    ik denk toch dat uiteindelijk meeste stemmen naar optie 1 gaan omdat mensne op vrijdags toch werken en een vrije dag is dan noodzaak.. ( neit dat dat voor de meeste een probleem is neem ik aan ) maar toch

    Mike
    #501660

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Jah ik zeg ook vrijdags heen πŸ™‚ ff in alkmaar op de camping en de volgende dag om 8 uur sochtends aan de bak!

    Tijden dan:
    Vrijdag rond uurtje of 3 in alkmaar ofzo of vroeger
    Zaterdag ochtend om 8 uur tot 4 uur smiddags rijden
    Zondag ochtend om 8 tot 4 uur smiddags rijden

    Dan zondag daarna weer van alkmaar naar grunn

    #501661

    Bubba
    Bijdrager
    Berichten: 117

    Alleen ciao’s toegestaan?
    of zijn opgevoerde grasmaaiers ook welkom?=)

    #501662

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Ik denk dat scooters toch wel ongewenst zijn, brommers only lijkt me, en het liefst vespa. Alleen ciao is onzin natuurlijk.

    #501663

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    ciao, citta of si of weet ik wat maakt neit uit.. alst maar een vespa is:),, scooters mogen van mij thuis blijven

    maar moeten we dan maar optie 2 doen?:) voor de meeste denk ik toch neit zo’n probleem als ik in eerste instantie dacht!

    en tis alleen maar gezelliger natuurlijk;):D

    Mike
    #501664

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    optie 2 vind ik ook de mooiste optie, juist omdat we dan rustig aan kunnen doen, ook hebben we dan nog rustig de tijd om alle brommers nog ff een laatste check te geven, en alles in orde te maken.
    en over die extra overnachting hoeven we het ook niet te doen, die 15 eurie extra lijkt me wel op te draven…
    stel dat de helft niet 2X zou willen overnachten, is het altijd nog de mogelijkheid om de ene aanhanger vrijdag heen te laten rijden en de ander op zaterdag, aangezien we het toch niet op 1 aanhanger gaan redden..
    ( en stel er zijn niet genoeg plaatsen op de aanhangers of voor de echte diehards zouden we altijd optie 3 nog in gedachte kunnen houden; ofwel vrijdag heenrijden op de vespas naar alkmaar..):?

    en stel dat we voor optie 2 zouden gaan; moeten diegene die vrijdag heengaan alvast ruim van te voren aangeven op werk/school dat ze dan vrij zijn, dat voorkomt tenminste onnodige uitval.:!

    #501665

    1-feb
    Bijdrager
    Berichten: 462

    Mike :
    ciao, citta of si of weet ik wat maakt neit uit.. alst maar een vespa is:),, scooters mogen van mij thuis blijven

    Ik heb een piaggio:lol

    #501666

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    je heb helemaal gelijk alex;) mee eens met optie 2!!!:)

    eigenlijk moet iedereen gewoon binnekort zeggen f ze meegaan of neit, er meot gewoon het een en ander vastgesteld worden!:)

    er is nog zat tijd om te regelen dat je mee kan, dat wil zeggen vrijvragen of uberhaupt nog je brommer opbouwe/afmaken, moet je makkelijk kunne zeggen..

    als je twijfelt of het neit zeker weet, meldt je dan gewoon NIET aan.. en als je dan alsnog mee wil is dat geen probleem , alleen maar beter en wil je neit mee zeg je niks! das beter dan nu een hele lijst met rijders maken terwijle r nog een zoot vanaf valt, tenzij er dan egt wta tusse komt maar dat kan je nu nog niet zeggen;)

    Mike
15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,207)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.