Welke sproeier heb ik nodig? Deel 2

Home Forums Techniek Afstellen Welke sproeier heb ik nodig? Deel 2

This topic contains 225 reacties, has 69 deelnemers, and was last updated by shark 1 month geleden.

226 bericht aan het bekijken (van in totaal 226)
  • Gebruiker

shark
    Donateur

Ik heb een Gilera citta maar die loopt slecht als hij koud is. Hij stottert met vol gas maar als je een paar keer vol gas optrekt dan loopt hij na 2 of 3 keer gewoon goed. Als hij dan weer even stationair heeft gelopen komt het probleem weer terug. Wat kun je daaraan doen? Setup: Dellorto 13/13 Sproeier 52 Proma cc uitlaat Luchtfilter malossi Blok en carter origineel

“Stotteren” is een beetje een vaag begrip maar het is denk ik wat je zou zeggen als de brommer te rijk (te grote sproeier) is afgesteld.

Afstellen is vaak proefondervindelijk te werk gaan. Dus als de brommer te rijk staat afgesteld dan kun je kijken of je luchtfilter nog goed werkt, (probeer desnoods even een klein stukje zonder filter en kijk of het probleem dan minder wordt).
    En anders kun je natuurlijk eens een kleiner sproeiertje proberen.

Overigens kan het ook zijn dat je een de bougie de verkeerde warmtegraad heeft, want dat kan soortgelijke klachten veroorzaken. Kwestie van beetje uitproberen

• Deze reactie is gewijzigd 1 month geleden door shark.
226 bericht aan het bekijken (van in totaal 226)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.