Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

This topic contains 2,184 reacties, has 284 deelnemers, and was last updated by TheCauwie 6 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
  • #84988

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    :thumb:thumb

    toppertje Tonni!
    super gedaan.

    #88883

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Is idd. een mooie oplossing.
    En ziet er erg strak uit!

    Denk dat dit idd. de oplossing word voor elec. vliewielen. :thumb

    #88967

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    Zo wat een sleutel dag:(( bedoeling was blok eronder vandaan SE blok eronder schroeven… toen dacht ik laat ik SI achterbrug er ook gelijk onder knalluhh… drama had ik eindelijk alles overgezet loopt me noppelband aan in de achterbrug. Ik dach slim te zijn haal gewoon zijkant van me noppels eraf… hij liep daar niet meer, nu op de veren nog… dacht na 2 uur kutten zet me gil achterbrug maar weer terug. Wel 1 test rondje gereden met si achterbrug en blok liep niet echt mooi.

    Ik weer na tijd kutten in me 1tje gil brug er weer onder, blok weer nagekeken nieuwe pakkingen erop gezet en testen maar..

    Resultaat 5 uur non stop bezig geweest Se blok wat raar loopt, dus morgen weer eronder vandaan en ga lagers alles vervangen :@

    #89036

    niek1992
    Bijdrager
    Berichten: 1826

    Dus ik vandaag op mn werk mn variokap aangepast. Reed al bijna anderhalve week zonder, en vond het wel weer tijd voor wat kappen. Dus ik heb eerst een deel eraf gezaagd, zodat alleen de het koppelingshuis er een klein beetje uit kwam.

    Vervolgens met een boormachine met zo’n staalborstel-achtig bitje de binnekant verder uitgehold, zodat het koppelingshuis vrij in de kap liep.

    Was op 1 of 2 miniscule plekjes perfect gelukt. liep nog heel klein beetje an. ik denk nah, dat zal wel wegslijten als ik stukje gereden heb. dat is inderdaad waar, na stukje gereden te hebben was het geluid weg… mijn kap grotendeels ook=). Het werd wat warmer als gedacht, dus nu komt de gehele schaal er uit, ipv ene klein stukje… Ziet er alsnog niet verkeerd uit maar toch:P was niet mijn bedoeling

    #89037

    Anoniem

    Fotootje?

    #89039

    tnerual
    Bijdrager
    Berichten: 1191

    niek1992 :
    Dus ik vandaag op mn werk mn variokap aangepast. Reed al bijna anderhalve week zonder, en vond het wel weer tijd voor wat kappen. Dus ik heb eerst een deel eraf gezaagd, zodat alleen de het koppelingshuis er een klein beetje uit kwam.

    Vervolgens met een boormachine met zo’n staalborstel-achtig bitje de binnekant verder uitgehold, zodat het koppelingshuis vrij in de kap liep.

    Was op 1 of 2 miniscule plekjes perfect gelukt. liep nog heel klein beetje an. ik denk nah, dat zal wel wegslijten als ik stukje gereden heb. dat is inderdaad waar, na stukje gereden te hebben was het geluid weg… mijn kap grotendeels ook=). Het werd wat warmer als gedacht, dus nu komt de gehele schaal er uit, ipv ene klein stukje… Ziet er alsnog niet verkeerd uit maar toch:P was niet mijn bedoeling

    heb ik ook helemaal moeten doen πŸ˜‰

    #89040

    niek1992
    Bijdrager
    Berichten: 1826

    Ik zou hem zelf niet rechter af kunnen zagen/frezen/vijlen…

    Moet nog paar kilometer rijden & me voet er een beetje tegenaan houden en hij is helemaal mooi rond πŸ˜‰

    #89044

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    lekker achterband onderweg naar werk dus snel nieuw buitenbandje kunnen pakken bij brommer zaak 20,50 afzetters! binnebandje kunnen plakken πŸ™‚

    leuk gemaakt zo een oldtimer.

    linkse draad op achterwiel moer alles geborgd
    borgstaaf op de wiel ophangings bouten.

    gelukkig kon ik de brommer ophangen aan de haken scheelde me bukken ^^

    #53277

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    gisteren stopte mijn citta ineens met een klap uit de uitlaat,en een dikke wolk.
    vandaag ben ik de hele dag bezig geweest,maar hij doet het nu nog niet.

    bougie wil maar niet vonken.
    ik heb echt van alles geprobeerd.

    -nieuwe bougie.
    -andere bobine.
    -2 cp vervangers.
    -andere bougie kabel.

    morgen ga ik nog even verder prutten.hij moet het gewoon weer doen.
    misschien dat er een kabel breukje zit ergens.

    #58024

    Steev
    Bijdrager
    Berichten: 479

    @ Zeebodem FM: Ik als leek zal het wel niet goed hebben maar zeg het toch maar even. Ik las in je perso dat bij aanschaf de kabels aangelopen waren tegen het vliegwiel. Misschien dat er weer iets in die trent gebeurd is?

    #58018

    angel
    Bijdrager
    Berichten: 740

    ciao wat verder ineen gemonteerd:

    blok, kabelboom, velgen allemaal gemonteerd

    zit nu nog even bezig met het voorwiel die nogal vaag doet maar komt wel goed πŸ˜€

    #89082

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    Steev :
    @ Zeebodem FM: Ik als leek zal het wel niet goed hebben maar zeg het toch maar even. Ik las in je perso dat bij aanschaf de kabels aangelopen waren tegen het vliegwiel. Misschien dat er weer iets in die trent gebeurd is?

    tjnx voor het meedenken:thumb
    maar dit was ook niet het geval.heb het blok er 2 x onder vandaan gehad,maar de kabel zag er wel goed uit.

    #89083

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Spie nog heel?
    Ik zou de spoelen ook eens vervangen Evert.

    Ik heb vandaag me Fiatje samen met Jordy zo goed als helemaal gepoetst, pff wat een hels karwei, zo’n rood gebakje.

    #89084

    hggf
    Bijdrager
    Berichten: 94

    Vandaag mijn bandjes opgepompt!:D

    #89085

    Steev
    Bijdrager
    Berichten: 479

    Voorlamp gefixed met weerstandjes en blokkeerspie voor kickstart vast gelast (hopen dat het dit keer wel blijft zitten).

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 2,185)

Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.