Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

This topic contains 2,184 reacties, has 284 deelnemers, and was last updated by TheCauwie 6 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 2,086 tot 2,100 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
  • #121431

    Anoniem

    geen vespa, toch geklust.
    kleppendekselpakking

    #121444

    Dr Gonzo
    Donateur
    Berichten: 182

    Hij is zo goed als klaar…


    Oude Citta koplamp (thanks Wilk1985) en een km teller uit een jeep..


    Die heb ik al op maat geslepen, maar moet ze nog lassen.


    Toch een plekje voor die veels te grote band gevonden..

    #121445

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Het is opmerkelijk wat je met restjes allemaal kan doen.

    #121446

    wim v8
    Bijdrager
    Berichten: 299

    Ha, mooi hè. Zo heb ik ooit van een oude Novio een “Lownoof” gemaakt die als het goed is nog steeds ergens in A’dam rondrijd.

    Gr. Wim.

    #121447

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Zo dan….
    Mijn complimenten Wim.

    #121448

    Guido
    Donateur
    Berichten: 605

    Dr Gonzo:
    Erg mooi!

    #121449

    Dr Gonzo
    Donateur
    Berichten: 182

    Dit is iets wat ik al heel lang wilde bouwen en deze ga ik bewaren…
    Het CP blokje wat een vers gereviseerd, bewerkt en voorzien is van een 60 cc Polini cilinder en bijbehorende kop gaat onder mijn mix frame zodat ik eindelijk geen mixblok meer heb die hard aan een revisie toe is..In de tussentijd is mijn Speed engine klaar en die gaat dan weer in het frame met die oranje kappen…

    Op dit ‘vehikel’ wil ik nog een veerpootbrug, maar die kun je kant en klaar kopen bij onze sponsor, alleen moet je dan bij Puch kijken, een versteviging van het balhoofd omdat ik die langere voorvork en de balhoofdhoek niet zo vertrouw en verder moet zo’n ratbike ‘groeien’ je komt daar wat tegen, en ziet daar opeens een koplamp of draagrekje in….
    Op de foto’s zie je het niet zo goed, maar waar de bouten het zadel vastklemmen heb ik aan beide zijdes een heel klein nummerplaatverlichting lampje gemaakt waar tzt nog richting aanwijzer LED’s in komen…Die zijn onderweg vanuit china…

    En thanks voor de complimenten en Wilk1985 voor de riante berg onderdelen voor weinig die hij aan mij verkocht..zoals BV DE velg waar ik die 16 inch crossband die ik per ongeluk had gekocht in kwijt kon…
    Ik wist niet eens dat er zulke brede vespa velgen bestonden…:)

    #121139

    EJ
    Bijdrager
    Berichten: 235

    Vandaag een oude bekende terug gebracht in zijn oude glorie.

    #121459

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    Die ziet er weer fris uit hoe was hij eerst?

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #121460

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Ziet er inderdaad weer als nieuw uit. Jammer dat je er niet even een foto van hebt gepost toen hij nog in mindere staat was. Heb je hem ook opengehaald en de demperwol vervangen? Zo ja, wat heb je voor de popnagels gebruikt?

    #121461

    EJ
    Bijdrager
    Berichten: 235

    Op verzoek een foto van hoe hij eerst was. Op de foto is alleen niet goed te zien dat t chrokm redelijk verweerd was en dat er allemaal kleine verfpuntjes op zaten. Ik heb de uitlaat niet open gemaak om de demperwol te vervangen, simpel om de reden dat ik niet verwacht dat deze zo slecht is en bovendien ik niet de juiste popnagels en ander materieel tot mijn beschikking had. Maar alsnog de foto.

    Edit:foto gedraaid

    #52470

    jeffreykruize
    Bijdrager
    Berichten: 329

    Tomos koplamp gemonteerd….
    Beugeltjes van banggood, 2 linkse opgestuurd gekregen:?
    Maar het werkt…
    Alleen de spoiler nog wrapped in carbon.

    #121465

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102


    We hebben er weer 1, vanavond in elkaar gezet.
    Aankomend weekend alvast wat onderdelen stralen en schuren 🙂

    #119318

    el snorrro
    Bijdrager
    Berichten: 50

    vandaag eindelijk weer geklust:), dit keer aan het tourblokje samen met evert (Zeebodum FM) was weer heel gezellig en leuk we zijn mooi opgeschoten blokje is bijna af alleen het vliegwiel moet nog, heb super veel zin in de eierbaltour en vooral met dit blokje word knalluh:) hier voor fotos http://myalbum.com/album/oC2d87bphNKE

    #119320

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    Ahh de malossi set die evert via mij had besteld een nieuwe eigenaar dus?
    Spannend ben benieuwd hoe het gaat knallen :thumb

15 berichten aan het bekijken - 2,086 tot 2,100 (van in totaal 2,185)

Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.