Waar vind ik het Chassisnummer/ framenummer Ciao?

Home Forums Algemeen Framenummers Waar vind ik het Chassisnummer/ framenummer Ciao?

This topic contains 5 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 7 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #166424

    vespacciao
    Topic starter
    Berichten: 0

    Beste Ciao liefhebbers,

    Ik moet mijn kentekenbewijs opnieuw aanvragen omdat ik deze verloren ben. Nu moet ik hiervoor het chassisnummer van mijn Vespa ciao hebben.

    Waar staat het chassisnummer op de Vespa Ciao? Ik ben al lang op zoek naar het antwoord maar niemand kan hier een simpel en duidelijk antwoord geven dus ik hoop dat ik aan het juiste adres ben.

    gr

    #175903

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Op het frame boven de uitlaat. Je hebt een NL goedkeuringsnummer dat begint met NL, en een framenummer begint meestal met een C of met de letters ZAPCO.

    #778333

    Twan_G
    Bijdrager
    Berichten: 2

    Al een tijd aan het zoeken, maar kom er niet helemaal aan uit. Ik ben op zoek naar een leuke ciao om op te knappen. Graag zou ik hiervoor het bouwjaar weten.  is op bijgevoegde foto het chassisnummer vermeld, zodat ik hieruit het bouwjaar af kan lezen?1016735C-D4C1-493C-8FE4-A57170CE759A

    #778336

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    is op bijgevoegde foto het chassisnummer vermeld

    Ja, twee keer zelfs: de zapcode (ZAPC24000… etc). Het model is dus een C24, een van de jongste versies van de Ciao. Het exacte bouwjaar kan ik je niet vertellen, maar ergens rond 2000 (eind jaren ’90 tot midden ’00).

    #778339

    Twan_G
    Bijdrager
    Berichten: 2

    Bedankt, dan weet ik voldoende

    #778376

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Oud topic uit 2014, daarom sluit ik deze.

    Voor informatie aan de hand van het framenummer hebben we ‘Het bouwjaar en modelinfo via framenummer topic!‘ en voor informatie waar het framenummer te vinden is dit topic ‘Waar staat het framenummer & uitleg‘.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Het onderwerp ‘Waar vind ik het Chassisnummer/ framenummer Ciao?’ is gesloten voor nieuwe reacties.