Voorstel ronde

Home Forums Algemeen Even voorstellen Voorstel ronde

This topic contains 2 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Wilk1985 5 years geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
  • #786047

    Vulmaarwatin
    Topic starter
    Berichten: 6

    Goedenavond

    Mijn naam is Ingmar, 17 jaar oud en sinds kort ook een eigenaar van een citta. Ik rijd al een tijdje, maar dan op eentje met een heleboel plastic eromheen.
    Ik heb citta’s en ciao’s altijd vette dingen gevonden, dus toen een vriend van me er een over had, was ik de eerste die ja zei. Enige probleem, het kreng loopt niet en ik heb verder niet veel sleutel-ervaring. Dat is dan ook de reden dat ik me heb aangemeld, ik heb namelijk het gevoel dat er hier een hoop mensen zijn die me goed op weg kunnen helpen met hun kennis.
    Als kleine update: ik heb t blok (redelijk) schoon gemaakt van buiten en ik ga nu met het electrische deel beginnen. Kijken of er uberhaupt een vonkje overspringt.
    Groeten
    Ingmar

    In spanning afwachtend of dat ding ooit nog gaat lopen
    #786061

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Welkom! Bij problemen oplossen moet je inderdaad hier zijn. Laat ons weten of je een vonk krijgt. Anders kunnen we beginnen met de diagnose  😉

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #786069

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Welkom Ingmar!

    Succes met sleutelen, als je alles maar met beleid doet kan er niet veel misgaan en als het niet lukt weet je ons zeker te vinden :thumb

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.