Uitlaat test 2011 (24 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2011 (24 Juli)

This topic contains 243 reacties, has 33 deelnemers, and was last updated by Martino 12 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 244)
  • Gebruiker
  • #524210

    Strikert
    Bijdrager
    Berichten: 626

    Stephaaaan hoelaat zie ik u (A) ?

    #524212

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    Is er nog iemand die aanmaakblokjes heeft liggen toevallig? Die ben ik vandaag vergeten te kopen. De rest qua aanmaak/brand spul is er wel voor de BBQ πŸ˜‰

    #524213

    Strikert
    Bijdrager
    Berichten: 626

    Zal k lampenolie meenemen?

    #524214

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    Dat heb ik nog wel πŸ˜‰ Maar aanmaakblokjes zijn wat makkelijker/veiliger om de BBQ aan te steken. Zeker als er zo veel wind staat.

    #524215

    Svennoow
    Bijdrager
    Berichten: 378

    Ook met slecht weer ben in morgen aanwezig. Het bbq vlees wacht al in de vriezer πŸ˜›
    Denk dat ik rond 1 uur in meedhuizen ben.

    Tot morgen!

    #524216

    peter139
    Bijdrager
    Berichten: 770

    heb wel een brander zoals op de geradus manier

    #524217

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    Die heb ik ook nog wel. Das wel een goed idee πŸ™‚ Daar had ik zelf nog niet aan gedacht.

    #524218

    peter139
    Bijdrager
    Berichten: 770

    ik heb ook vlees gekocht + bordjes + messen en vorken en een paar sausen. Heb niet teveel vlees ongeveer 10 lekkere stukjes vlees…mhhhm

    hopelijk is het droog! ik kom wel langs weer of geen weer, heb nog wel een regenpak indien nodig haha,
    ben benieuwd wat ie op de roller doet!

    #524219

    eidos
    Donateur
    Berichten: 826

    Helaas kan ik er niet bij zijn. Zit nu op Ameland. Ik ben benieuwd naar de testverslagen. Mooi arsenaal aan blokjes en uitlaten zo te zien:thumb Wens iedereen succes morgen en hopen op een droge dag!

    #524220

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Zo morgenochtend snel de Summit demonteren en dan vertrekken mijn broer en ik om een uur of half 11 dan om 11uur de uitlaatjes bij Martino ophalen en dan knallen we door richting meedhuizen.

    Martino jij gaat morgen nog wel gumballen
    PS: zou jij jou telefoonnummer + adres+postcode even door kunnen pm’en? want ik heb weer eens een andere telefoon

    #524221

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    speedbuxy :

    docs911 :
    Ze verwachten droogte hier tussen 12 en 17 πŸ™‚

    Daar houd ik je aan:thumbπŸ˜€
    Of daar teken ik voor:thumb

    Ik kom er nu al weer op terug πŸ™ De verwachtingen zijn iets minder positief bijgesteld….

    #524225

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    @ Florian: aangezien jij mijn uitlaatjes niet meer mee terug kon nemen neemt Gerarduz deze mee in de auto. Dus je hoeft niet meer langs te komen. Dacht ook niet dat dit nog de deal was namelijk. De bedoeling is nog steeds dat ik ga gumballen. Alleen kom ik nu net al lekker laat en veregend thuis aan. πŸ™

    Onderweg begon het brommertje wat te tikken bij de overbrenging wat ook steeds erger werd. Vanwege de weersomstandigeheden had ik geen zin om even goed te kijken wat dit nou veroorzaakte. Nog weer even later stond ik stil vanawege een kapot/gespleten gereden poelie. Nou is dat normaal geen ramp maar ik heb bij thuiskomst even vlug de schade opgenomen. Het gruis van de poelie zat overal en de keerring van de naaf is lek gegaan.

    Nu moet ik straks dus eerst even een andere naaf monteren en hopelijk is dan het probleem opgelost. Superindo zal hier morgenvroeg langs komen dus die heeft vast wel even zin mee te helpen voordat we richting Meedhuizen rijden.

    #524226

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    Ik denk toch niet dat ik het helemaal ga redden.. Thans, ik kan in feite prima komen. Het probleem is meer dat ik morgen om 20:00 paraat moet staan voor een nachtdienst.

    Moet dus wel 2x 2en half uur rijden voor dit … en het weer zit ook niet echt mee.

    Ik zie sommige van jullie volgende week wel in Holwerd en anders t weekend erna. Dan Gumball ik naar Grunn meeting:)

    Have Fun everyone

    Mike
    #524227

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    We gaan vertrekken, tot straks mensen!:thumb

    #524229

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Maarten is prima:thumb
    Dit komt mij eigenlijk ook beter uit want dan kan ik gaan wanneer ik wil want ik ben ook niet helemaal fit.
    Rond een uur of 11 komen wij die kant op:thumb

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 244)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.