Ruben’s perso (Si)

Home Forums Perso’s Projecten Ruben’s perso (Si)

This topic contains 34 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by Wilk1985 5 years, 8 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
  • Gebruiker
  • #770739

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Een Puch vervangen voor een Vespa, altijd een goede keuze! :thumb
    Maar volg je niet helemaal, je hebt hem net gekocht en gaat hem weer te koop aanbieden?

    #770741

    Ruben06NL
    Topic starter
    Berichten: 208

    Vorige keer had ik een Puch helemaal netjes gemaakt om weer door te verkopen, nu zag ik toevallig voor een redelijk lage prijs een mooi vespa’tje staan op marktplaats…
    Brommers doorverkopen verdiend in ieder geval meer dan vakken vullen…  :mrgreen:
    (kan ik sparen voor een Citta of Ciao voor mezelf  😛 )

    #770747

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Dan heb je in ieder geval een mooi doel voor ogen :thumb
    Een Si levert over het algemeen niet denderend veel op, maar alle kleine beetjes helpen.

    #777210

    Ruben06NL
    Topic starter
    Berichten: 208

    Vakantieupdate:

    Poosje geleden dat ik m’n perso heb vernieuwd dus hierbij:
    Ik heb de tweede Si met winst verkocht een paar maanden geleden dus ik heb nu weer één Vespaatje.

    Ik heb 2 weken geleden de Si ‘zomerklaar’ gemaakt: Uitlaat zwart gespoten tegen de roest, kentekenplaathouder vernieuwd, het kraken en piepen van de trapas verholpen door in te vetten en de fiets/loopstand gemaakt.

    Daarna de Vespa achterop de camper en mee naar Noord-Italië. 🙂

    De linkerspiegel blijkt verplicht te zijn daar dus die heb ik na 4/5 dagen rondrijden gemonteerd.


    Voor de liefhebbers 😛

    Ik heb elke dag tussen de 30 tot 80 kilometer gereden zonder problemen, altijd 1x trappen en gaan. (Ook mooi zuinig want hij rijd minstens 1:40 gok ik)

    Een beetje opvoeren is wel aan te raden voor vakantiegangers trouwens want iedereen rijd te hard en standaard setup de berg op is +-30km/h  :mrgreen:

    Nog één keer aangehouden door de ‘polizia’ maar mijn brommer rijd netjes 40km/h dus niks aan de hand.  😉

    Al met al, een Vespaatje meenemen op vakantie is echt een aanrader voor de liefhebber! 😀

    #777211

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Cool, 2 Ciaotjes tegengekomen die allebei al heeeeeel erg op leeftijd zijn :thumb mooie spots.

    Je Si staat er ook piekfijn bij L:thumb Niks op aan te merken.

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.