Replica 13/13 ervaring???

Home Forums Techniek Motorisch Replica 13/13 ervaring???

This topic contains 4 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Robster 3 years, 9 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #800018

    Mikey
    Topic starter
    Berichten: 346

    Ik heb vandaag een 2de citta gekocht en toen ik het blok eronder vandaan haalde zag ik dat de inlaat ver is uitgevijlt. Toch zat er tot mijn verbazing maar een 10/7 carb op met origineel luchtfilter. Ik wil graag een 13/13 kopen maar alleen de replica versie is nog beschikbaar op JMPB. Is deze van degelijke kwaliteit of kan ik toch beter alles op q-parts bestellen. Alvast dank!

    #800022

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Ik heb niet de beste ervaringen met de replica SHA carburateurtjes en zal er iets meer voor neerleggen en een Dellorto aanschaffen. Q-parts is overigens een prima webshop, heb er zelf ook prima ervaringen mee.

    http://www.q-parts.nl

    #800025

    Dustin
    Bijdrager
    Berichten: 373

    Ik raad ze niet aan. Je krijgt m vast en zeker prima afgesteld. Maar het materiaal blijkt veel zachter. Het draad van de banjo draai je erg snel dol, en het moertje van de “klem” waarmee je de carburateur vastzet gaat ook erg snel meedraaien doordat het vlees waar die in borgt ook dol wordt.

    Q parts is idd een prima webshop met nette service.

    #800028

    Mikey
    Topic starter
    Berichten: 346

    Prima, bedankt voor de reacties. Ik weet genoeg😃

    #800030

    Robster
    Bijdrager
    Berichten: 183
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.