Poelie die verder uit steekt naar buiten

Home Forums Techniek Framedelen Poelie die verder uit steekt naar buiten

This topic contains 6 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Michel 4 years, 8 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #788947

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Op mijn Citta raakt mijn poelie regelmatig mijn achterbrug doordat er enorm veel druk op het achterwiel komt te staan in bochten door mijn zijspan. Soms zit mijn poelie gewoon muurvast. Ook gaat regelmatig mijn wiel scheef staan. Dat schuine wiel is ook vervelend maar valt altijd wel weer op te lossen, maar de poelie raakt sowieso vaak mijn achterbrug. Weet iemand wat voor poelie wat meer naar buiten staat en dus iets verder van de achterbrug af?

    #788948

    Dustin
    Bijdrager
    Berichten: 373

    Die zijn er naar mijn weten niet, dan zou je snaar schuin staan en heel erg snel slijten. Je had maar 3 van de 4 bouten vast zitten van je wiel toch? Zou dat eerst maar eens fixen, een wiel dat scheef staat is natuurlijk nooit goed  😉

    #788949

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Hij zit met 4 bouten vast hoor, maar de Citta brug is gewoon zwak en buigt te veel ondanks dat deze al versterkt was toen ik de brug kocht.

    #788950

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Hier heb ik nog nooit van gehoord, ik durf wel met zekerheid te stellen dat dit aan je brug ligt. Ik geloof niet dat er smallere poelies bestaan en als ze zouden bestaan had je er niets aan want dan past je snaar er niet in.

    #788966

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Kleinere poelie zou de brug minder snel moeten raken als het wiel kantelt. Maar de oplossing moet je in mijn optiek zoeken met de vraag waarom het wiel kantelt.

    #788972

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Helaas is mijn achterbrug links krom. Ik ga de brug maar weer recht maken en dan links versterken. Ik heb geen zin om voor de zoveelste keer weer aan mijn Citta te laten lassen dus boor ik er maar gaten in en schroef ik er van die platen op met gaten.20190730_200835Weet iemand hoe zoiets heet?

    #788977

    Michel
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 75

    Een raamhoek

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.