GZ: Pinasco Silver bewerken

Home Forums Advertenties Diensten aangeboden/gezocht GZ: Pinasco Silver bewerken

This topic contains 3 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Daniello 4 years, 3 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #792295

    Daniello
    Topic starter
    Berichten: 489

    Mannen, omdat ik er zelf toch niet aan wil beginnen, hier de vraag om mijn 46mm Pinasco Silver cilinder te laten bewerken.

    Sommigen raadde al aan om de uitlaatpoort te verbreden en te verhogen en de boosters door te prikken…dat lijkt mij allemaal een goed plan, maar het moet geen zuigerveervreter worden. Ik ga met vario rijden, maar als dit tegenvalt (moet het geheel nog opbouwen) wil ik ook terug kunnen naar poelie. Ik laat me graag informeren wat mogelijk is.

    Ik vond de bewerkingsresultaten van Max aka ‘Waarom’ erg mooi, maar kan geen contact met hem leggen. Denk jij dat je dit net zo netjes kunt, neem dan even contact met mij op zodat we iets kunnen regelen.

    Mvg,

    Daniello

    #792403

    Daniello
    Topic starter
    Berichten: 489

    Niemand die zin heeft zich eraan te begeven???

    #792438

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Zin en Spirit is er altijd wel om te tunen, maar ik denk dat je even vergeet dat de bewerkingen van Max zeer netjes en secuur zijn en daar zit dus heel veel geduld en tijd in, dat maakt het te duur om er aan te beginnen.
    Daarbij is het voor de tuner belangrijk om te weten hoe je de getunde cilinder wil gebruiken, welk blok, welke soort uitlaat. welke carb, dikke 22mm of gewoon 13/13.
    Wil je een dikke vette sprinter jankert(eigenlijk niet geschikt voor Vespa’s, binnen korte tijd versleten) of gewoon een snel betrouwbaar tour blokje waarop de hele mooie Max bewerkringen geen of weinig invloed zal hebben.
    Het is jou portemenai maar ik denk dat het gewoontjes tunen van je cilinder je veel meer plezier zal geven en zeker op langere termijn.
    Edit : En veel goedkoper en sneller klaar :thumb

    TICKLING BARN
    #792538

    Daniello
    Topic starter
    Berichten: 489

    Hier mag een slotje op, zoals wellicht al duidelijk was in mij perso topic ben ik er zelf aan begonnen.

    Fingers crossed…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.