Onderdelenschema ciao siv 25

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht Onderdelenschema ciao siv 25

This topic contains 8 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Jelle 4 years, 9 months geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
  • #788267

    Zieb
    Topic starter
    Berichten: 5

    Hallo, hebben jullie toevallig het onderdelen schema van deze brommer?

    Ik heb al meerdere keren de officiële website van vespa gemaild voor het onderdelen schema. Ze blijven me doorverwijzen om op zoek te gaan naar retailzaken…

    Groetjes

    #788268

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Onderdelen schema? Je bedoelt een soort exploded view?

    Wat wil je precies weten?

    Welkom op dit forum :thumb

    #788271

    Zieb
    Topic starter
    Berichten: 5

    Dankuwel! Uhm soort van foto’s waar alle onderdelen van de vespa ciau siv 25 opstaan met de benamingen van elk individueel onderdeel. Zo weet ik de naam van wat kapot is en kan ik het bestellen 🙂 Alvast bedankt voor je snelle reactie!

    #788285

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    Al tussen de documenten hier op de site gekeken. Daar zijn al heel wat digitale folders, catalogussen etc te vinden.

    #788302

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Je kan ook gewoon wat foto’s hier posten, wat je nodig denkt te hebben, dan kunnen wij wel aangeven of dit nog leverbaar is of dat je het 2e hands moet zoeken.

    #788463

    Zieb
    Topic starter
    Berichten: 5

    Ah danku Martino, ga ik direct doen!

    Wel ik heb denk ik een krukas nodig nieuwe krukas nodig. De bout die erop zat is gesprongen. ik dacht eerst dat dit door de nieuwe riem was die een aantal jaar gelede vervangen is geweest door een nieuwe (leek te klein dus dacht dat die teveel druk op de krukas gaf waardoor die aan de bout af is gebroken).

    bbbbblaaaaeeeedddd

    #788464

    Zieb
    Topic starter
    Berichten: 5

    Ik ben ook nog op zoek naar originele pinkers, mocht iemand die nog willen verkopen of weten te vinden 🙂 271432_225104427534937_1230885_o

    #788468

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Je hebt inderdaad een nieuwe krukas nodig, deze kun je nieuw kopen:
    https://www.jmpbonderdelen.nl/krukas-rms-citta-ciao-pen-10.html

    of hier op het forum te koop vragen (vraag dan wel naar een bromkrukas), want een originele piaggio kruk is meestal sterker, maar voor een originele setup zal die RMS krukas ook voldoen.

    Je vario ziet er ook niet geheel zuiver meer uit, zou je aanraden om deze te kopen:
    https://www.jmpbonderdelen.nl/polini-variateur-vespa.html

    Knipperlichten zou je naar op zoek kunnen gaan in Duitsland of België, in Nederland zie je deze niet.

    #788514

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    20190711_080353
    Die passing is niet 100% meer.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.