Nino’s Si

Home Forums Perso’s Projecten Nino’s Si

Dit onderwerp bevat 19 reacties, heeft 10 stemmen, en is het laatst gewijzigd door NinoPk50Xl 8 jaren geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Gebruiker

NinoPk50Xl
    Topic starter

Hoi ik ben Nino Koenen 16 jaar en wederom van Texel en heb vandaag mijn Si verkocht en gelijk weer een andere Si gekocht.:D
    Ik had eerder al een perso over mijn Si racer. Deze heb ik zojuist verkocht. Ik wist dat er bij een handelaar nog een complete mooie Si stond(nouja mooi roestig…:con). De si had ik verkocht voor 35 euro want ik moest er vanaf om deze te kopen… maar als je iets verkoopt moet je er achter staan.
    Het betreft deze Si:

Net een half uur geleden verkocht.

Morgen moet ik deze Si ophalen en die word weer in eer hersteld:lol. Want een Vespa verdient dit.

Betreft deze Si:

Het word pas eind volgende week om deze Si te gaan strippen en klaar te maken voor het schuur en spuit werk. Hij krijgt gewoon de zelfde kleuren als die die nu heeft. Setup word niet veranderd(denk ik).

Tot de vogende update.:D

Fear the rollerbank

Wilk1985
    Moderator

Haha juist een Vespa verdient dit en Deze Si zeker! Hij ziet eropzich niet zo slecht uit alleen het lijkt alsof hij 10 jaar buiten heeft gestaan :D.

Veel succes met opknappen.

NinoPk50Xl
    Topic starter

Wilk1985 :
    Haha juist een Vespa verdient dit en Deze Si zeker! Hij ziet eropzich niet zo slecht uit alleen het lijkt alsof hij 10 jaar buiten heeft gestaan :D.

Veel succes met opknappen.

Hij heeft 6 jaar buiten gestaan :con maarja met bloed zweet en tranen kom je er wel;)

Fear the rollerbank

pepko
    Donateur

en schuurpapier 😉

NinoPk50Xl
    Topic starter

Haha of schuur schijf:lol

Fear the rollerbank

EPI
    Bijdrager

Dit lijkt mij een klusje voor hobby Bob en handige Harry!
    Er zijn genoeg voorbeelden hier hoe je een SI super dik kunt maken dus suc7 :thumb

NinoPk50Xl
    Topic starter

EPI :
    Dit lijkt mij een klusje voor hobby Bob en handige Harry!
    Er zijn genoeg voorbeelden hier hoe je een SI super dik kunt maken dus suc7 :thumb

thank you en jij ok suc6 ik volg je man;)

Fear the rollerbank

NinoPk50Xl
    Topic starter

Is een Vesoa Si Montecarlo een speciale uitvoering? die heb ik juist net hier staan…:P

Fear the rollerbank

Bram Hanegraaf

MonteCarlo hebben vaak kick en vario

Martino
    Bijdrager

Ik heb toch aardig wat Si’s gehad van het type monte carlo. Niks speciale editie hoor en ik heb ze dan weer nooit met kick en vario gehad of ook maar gezien.

Lastpak
    Bijdrager

het si model met de sovrano stickerset(de groene met lichtblauwe 10 spakers) heeft sowieso standaard kick en vario.

Leovince
    Bijdrager

Je bedoelt belgische Si’s? Hier in nederland echt nog nooit een originele Kick+Vario SI, Citta of Ciao gezien..:(

VespaAvanti
    Donateur

SI kick nog nooit gezien?
    Kom hier maar eens langs dan, hoeveel wil je dr zien?:D
    SI Sovrano is idd Belgisch en heeft altijd Kick en Vario.
    MonteCarlo zie je ook wel in Belgie alleen hoeft daar niet percé kick en vario op te zitten!
    Orgineel Ciao kick zijn er niet trouwens, Citta heeeeeeeel zeldzaam.

Heb je de SI al thuis staan?
    Ben benieuwd naar vorderingen:thumb

eaSI rider
    Bijdrager

Lijkt me een leuk projectje! ik ga hem zeker volgen

NinoPk50Xl
    Topic starter

VespaAvanti :
    SI kick nog nooit gezien?
    Kom hier maar eens langs dan, hoeveel wil je dr zien?:D
    SI Sovrano is idd Belgisch en heeft altijd Kick en Vario.
    MonteCarlo zie je ook wel in Belgie alleen hoeft daar niet percé kick en vario op te zitten!
    Orgineel Ciao kick zijn er niet trouwens, Citta heeeeeeeel zeldzaam.

Heb je de SI al thuis staan?
    Ben benieuwd naar vorderingen:thumb

Ja ik heb de Si al thuis staan bij een van me kappen zat het orginele gereedschaps setje er bij 😀 met het orginele Piaggio zakje erbij.
    toe heb ik de bougie eraf gehaald kijken of die nog vonkte en dat deed die gewoon. Daarna had ik de oude benzine eruit gehaald en dat had de kleur van vanille vla :p ik ben nu in Amsterdam en heb me camera mee en kijken of ik nog wat vespatje’s kan spotten . Zondag laatste beetje benzine eruit halen en nieuwe erin dan het carbje even schoon maken en dan kijken wat de Si doet 😀

Gr. Nino

Fear the rollerbank
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.