Mop-shop.de

Home Forums Mening & ervaring Webshops Mop-shop.de

This topic contains 93 reacties, has 37 deelnemers, and was last updated by Bas23 5 months, 4 weeks geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 94)
  • Gebruiker

hansieb
    Topic starter

Post hier meningen en ervaringen over http://www.mop-shop.de

hansieb
    Topic starter

Mop-shop heeft ook veel keuze voor een lage prijs.

Net een paar nieuwe onderdelen waaronder de reed valve carters voor kickstart voor maar 130 euro =)

Al 2 x eerder besteld, 1e x hadden ze geen 42 alu zuigerveren dus kreeg ik het geld bij de doos weer retour.

Wachten duurt alleen wel lang heb nu al op elk pakketje ongeveer 1.5 week gewacht!

Edjuh
    Bijdrager

Mopshop is een topshop:)

Veel spullen die je nergens anders vind, sowieso redelijk veel keus(behalve uitlaten dan).

Wachten is wel vervelend, maar goed je vind veel dingen nergens anders dus het is het wel waard.

Email is een beetje vaag, in mn laatste bericht vroeg ik of ze de carbset voor malossi blok weer konden bestellen/verkopen, kreeg geen antwoord maar een paar dagen later stond de set op de site!

Ze hebben gelukkig iemand rondlopen die engels kan, want mijn duits is 3 keer niks.

Bezorgkosten vallen reuze mee, mn laatste bestelling was 10 euro(best veel spullen maar niet zo zwaar, wel een pakket van 2 bij 1).

Ik blijf zeker klant daar.

AA-T
    Sleutelbeheerder

vind t een goeie shop..
    best veel artikelen voor een nette prijs..

nadelen vind ik dat de site in het duits is, engels zou handig zijn..
    en in de tijd tussen de factuur en het ontvangen krijg je geen bericht..
    maakt het best irritant omdat je dan niet weet wanneer je t ontvangt..

als ik de voor en nadelen van mopshop tegen elkaar afweeg, vind ik het nog steeds een goeie shop :thumb

PoliniCiao
    Bijdrager

hoelang duurt het normaal tot je iets ontvangt??
    Want ben al een hele tijd op mijn vario en wat klein spul aan het wachten.
    Mijn SP had ik begin dit jaar binnen 2 weken 😕
    Of hebben ze vakantie ofzo, want ik zit elke dag te hopen op de postbode 😀

Edjuh
    Bijdrager

Ey flap kun je wat specifieker zijn? Wat was er precies mis?

Ik heb ook van barry gehoord dat ze heel lomp kunnen doen, daar heb ik gelukkig nog niks van gemerkt.

Misschien heeft het wachten te maken met dat ze wachten tot ze verschillende orders naar NL in een keer willen versturen, dat zou denk ik wel de goedkope verzendkosten verklaren!!

Ik wacht nog op een ordertje nu, geld was vrijdag bij mij afgeschreven, maandag zeiden ze dat ze het nog niet hadden(wel zelfde dag antwoord op mn mail gekregen), nu maar afwachten of het een keer een snelle levering wordt….

Nick_orginelli
    Bijdrager

het zou natuurlijk helemaal chill zijn als ze een nederlandse versie maken van hun site:)

Monstercitta
    Bijdrager

Het is een goeie shop met onderdelen die hier niet te krijgen is maar daar wel. Maar je krijgt je betaalde onderdeel gewoon 2 weken a 3 weken binnen en dat is zo stupid (denk dat ze inderdaad w8ten met meer bestellingen in nederland en dan pas opsturen) . Je krijgt bijna nooit antwoorden terug op je e-mail die je gestuurd hebt. Voor de rest wel top.

PoliniCiao
    Bijdrager

Ik heb maar eens een mailtje gestuurd, hopen dat ik er een terug krijg 😀

G-no
    Donateur

wat krijg je op mopshop bij de multivar? mn technisch duits is nie zo goeie:P

timschilders
    Bijdrager

een gele drukveer en dan de komplete vario set, volgens mij krijg je er 1 paar rolletjes bij maarja kleine kans dat dat meteen goed loopt op je setup, je kan het beste dan een rollen set erbij kopen. je krijgt er wel gratis een gele drukveer bij.
    op http://www.jmpb.nl is de multivar ook te koop, is een stuk makkelijker

Jayton
    Bijdrager

Woensdag besteld, donderdag geld overgemaakt, dinsdag binnen!!!!! Jeeeeeeeh m’n racing-red ReedValveSystem binnen.

M’n dag kan niet meer stuk:D

Langleve mop-shop!!!

timschilders
    Bijdrager

foto!:)

ben benieuwd hoe hij eruit ziet

.-{2F4OV}-.

ja:D

Ey Jayton,

Kun je aub een foto maken en posten?

Sil

TimoO_
    Donateur

komt er ook nog belasting bij als je daar bestelt.? of gewoon alleen de kosten van de bestelling + verzendkosten

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 94)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.