Mop-shop.de

Home Forums Mening & ervaring Webshops Mop-shop.de

This topic contains 93 reacties, has 37 deelnemers, and was last updated by Bas23 5 months, 4 weeks geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 94)
  • Gebruiker

hansieb
    Topic starter

Geen belasting ( Land zit binnen de EU )

Alleen iets van 7 euro verzendkosten, duurt alleen erg lang als je die spullen die je wilt op JMPB kan bestellen zou ik het daar doen.

TimoO_
    Donateur

nee kan niet op JMPB .. hoe lang zou dt dan duren? egt langer dan een maand ofzo of 2/3 weken

Rebel

:boos

Geen fijne shop als je het mij vraagt
    ik bestel 3 dingen: achterlicht, ebr voorvork, voetplankje.

Ik maak fijn het geld over, mailen ze opeens:

Sorry we hebben de volgende artikelen niet op voorraad:
    Ebr voorvork
    Voetplankje

of ik dan ff 2 weken wil wachten.

Dit vind ik geen stijl ze hadden wel eerder kunnen zeggen dat ze die onderdelen niet hadden dan had ik die ebr telescoop bij jmpb mee kunnen bestellen. :no:no

hansieb
    Topic starter

Bestel dan niet meer bij mopshop 🙂 maar mooi bij jmpb dan weetj e dat je snelle service hebt ! en ook een stuk beter dan mopshop.

Ook eeuwen geleden gevraagd of ze fotos wouden maken van de kickstart reedvalve nooit gedaan…..

PoliniCiao
    Bijdrager

Mop shop is echt vervelend. Ik heb toen heel veel gedoe gehad met mn polini vario en ik heb ram lang in onzekerheid kunnen wachten.. JMPB is echt beter en sneller :thumb

TimoO_
    Donateur

ja maar wat krijg je bij JMPB? mopshop heeft een veeel groter assortiment dan JMPG.. het enige vette wat JMPG heeft en mopshop niet is uitlaten..

Rebel

Hij zegt dat hij me wel op hoogte zal houden van vorderingen dus ik zie het nu nog aan.
    Maar dan was het ook de laatste order daaro :con

Edit:
    Timo is right
    mopshop heeft wel weer veel dingen en ook dingen voor lagere prijzen maar dan nog als je het bij jmpb krijgt zou ik het daar kopen.

TimoO_
    Donateur

ik zal eens bijhouden hoe lang het duurt voordat mn bestelling binnen is.. het is vandaag op de post gegaan (bij mopshop)

Rebel

Dan duurt het waarschijnlijk een weekje 😉

Gewone post van Nederland – Duitsland is bij mij altijd een week dus zal wel
    misschien met pakketpost 1/2 dagen meer of minder

(Ja ik weet wel wat van post heb veel aan posttrades gedaan over 400x at least)

woe
    Bijdrager

die pakketjes van mopshop worden via dhl verstuurd.
    en die zijn best wel snel

had toendertijd een psp uit canada
    dinsdag ochtend bestelt, in de middag betaald met paypal en dond middag had ik m uit canada vandaan

die drollen daar bij mopshop zijn gewoon lui, geld vanaf nl naar duitsland is ook binnen 3dagen bij hun.
    maar verwerking van je bestelling duurd gewoon erg lang

vicious
    Bijdrager

Ik denk dat dat puur aan je bestelling en timing ligt. Hebben ze de onderdelen op voorraad, hoe druk is het? Ik heb namelijk vorige week vrijdag een paar dingetjes besteld, en nu donderdag al binnen das 4(!) werkdagen, korter kan niet denk ik zo. Ik vind t een supershop! (de prijzen zijn ook vrij `normaal`)

PoliniCiao
    Bijdrager

Die gasten bij mop shop hadden destijds mn adres niet volledig op het pakket gezet..
    Heeft mn multivar een paar weken bij DHL in een warehouse gelegen…
    Luie duitsers!

Jayton
    Bijdrager

Nee, komt volgens mij omdat ze alleen maandag verzenden met DHL. Is ook goedkoper voor ze, doen ze gewoon ÊÊn keer grote colli’s de deur uit. Jouw voordeel is dat het je maar 6 of 9,- euro kost afhankelijk van het gewicht.
    Hun werk tijden zijn wel tropen tijden tussen 13:00 en 18:00

Het beste is om donderdag je bestelling door te geven. Vrijdag de prijs terug => geld overmaken zelfde dag nog. Maandag geld bij MopShop gaat ie meteen mee met DHL => Dinsdag spullen binnen!!!!!:rules
    [thumb=datas/thumbs/783-mopshop bestelling.jpg]783-mopshop bestelling.jpg[/thumb]

PoliniCiao
    Bijdrager

Waarom mailen me ze me na 5 mailtjes ofzo en een paar weken verder dan ineens van wil je je adres eens naar ….@DHL sturen met die en die vermeldingen en nummers 😮
    Is alweer meer dan half jaar geleden maar wel crappy service was dat. Met JMPB nooit problemen gehad en heel snelle levering!

Jayton
    Bijdrager

PoliniCiao :
    Waarom mailen me ze me na 5 mailtjes ofzo en een paar weken verder dan ineens van wil je je adres eens naar ….@DHL sturen met die en die vermeldingen en nummers 😮
    Is alweer meer dan half jaar geleden maar wel crappy service was dat. Met JMPB nooit problemen gehad en heel snelle levering!

Ja dat is echt kut en ik denk dat dat komt, omdat die sukkels meerdere mail adressen gebruiken. Heel vaag ik had ook een mailtje gestuurd omdat ik per ongeluk in HONG KONG Dollars had betaald, Foutje. Ik mailen en maar geen antwoord. Dus de tweede dag ben ik opnieuw gaan mailen naar info@mopshop.de toen kreeg ik direct reactie van een Doris. Zij is wel een oke chick.:thumb

Volgende keer gewoon naar haar vragen, als er nog een stront aan de knikker is:kots

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 94)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.