Misterd11’s ciao & si

Home Forums Perso’s Projecten Misterd11’s ciao & si

This topic contains 149 reacties, has 25 deelnemers, and was last updated by Wilk1985 7 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 150)
  • Gebruiker
  • #487636

    niek1992
    Bijdrager
    Berichten: 1826

    Nee, ik niet. ga met die 41DMP rijden. heb me brommer terug, zonder boete. dus dat vind ik al wat! laat hem binnekort opnieuw spuiten, velgen doe ik binnekort opnieuw poedercoaten. ga gewoon rustig rijden. DR word voor projectjes. af en toe onder maxim ze brommert pleuren. hij is nu al lichtelijk getuned, binnekort dan 27mm flens oid.

    #487637

    virgil
    Donateur
    Berichten: 1042

    zit er een scheur in het vliegwiel?

    Misschien bij de magneten of zo maar daar kun je gewoon mee rijden heb ik ook altijd gedaan.

    Alleen was het voor de polii 41 lc dus moeilijk eraf te halen.

    Succes en plezier ermee gewenst!

    Groetjes

    #487714

    misterd11
    Topic starter
    Berichten: 665

    bezig geweest met mn rv, maar mn kruk krijg ik er met geen mogelijkheid in, in het groot carter bij de lagerpassing zitten rondom ook krassen hopelijk is dit geen probleem , maja, hebben we weer tijd voor andere dingen zoals banden verwissellen:P

    #487715

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    De VCT ook even met DR en RV met 19mm gereden, de combo valt me eigenlijk niks tegen. Poorterij onaangepast en toch een mooie 75-80km/h met 1:11,5 vertanding (zeer goede optrekpower).

    Met de juiste vertanding moet er wel een goeie 85+ inzitten

    #487716

    misterd11
    Topic starter
    Berichten: 665

    Nice , kwil graag ook gaan rijden, eerst met bromklok en later met vario, moet eerst weer even sparen voor een goede koppeling en voorvario, maar een mooie snelheid is dat. Maar hoezat het met het benzibe slurpen??

    Edit by hans: met vario en sproeier 85 ongeveer 1:8 iets in die richting.

    #487734

    misterd11
    Topic starter
    Berichten: 665

    Zo blokje naar niek1992 gebracht, die gaat hem ff in elkaar zetten en dan kennen we weer rijden!!

    #488438

    misterd11
    Topic starter
    Berichten: 665

    ik krijg mn reedvalve maar niet afgesteld hij 4takt als een malle

    #488441

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    welke sproeier heb je erin? rond de 75-78 zou goed genoeg moeten wezen

    je moet meestal ook even rotzooien met de verschillende standen van de gasnaald.

    Mike
    #488447

    misterd11
    Topic starter
    Berichten: 665

    ben er mee bezig geweest, maar het lukt me niet ik wordt er helemaal gek van. Of ik verkoop de zooi, of ik moet ff iemand vinden die hem voor me af kan stellen

    #488448

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    ff beetje doorzetten man:) als je em zelf niet kan afstellen ben je hem ook niet waard toch;) zorg gewoon dat je het onder de knie krijgt:)

    Mike
    #487913

    misterd11
    Topic starter
    Berichten: 665

    heb alles al geprobeerd, hij blijft 4 takken, ga toch denken dat het aan mn onsteking ligt, maar die heeft het voorheen altijd goed gedaan

    #488449

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    welke sproeier heb je erin?

    Mike
    #488450

    misterd11
    Topic starter
    Berichten: 665

    76,74,71,78 als hoofdsproiers geprobeert, stationair 45, choke 60, en luchtschroef 1,5 open en ook 2 geprobeert, en gasnaald op 2 middelste standen gebrobeert.

    #488451

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Clipje gasnaald op bovenste stand proberen, hoofdsproeier 74 en dan je luchtschroef anders afstellen. Blijf half gas geven en draai aan je luchtstelschroef tot wanneer je motortje het meeste toeren maakt. Mocht dit niet helpen in verbeteringen denk ik dat er iets met je choke aansluiting mankeerd. Blijft deze misschien hangen oid.

    #488454

    misterd11
    Topic starter
    Berichten: 665

    geprobeerd, maar hij blijft falen

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 150)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.