maximum gewicht bagagedrager

Home Forums Algemeen Overige algemeen maximum gewicht bagagedrager

This topic contains 3 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by zevenenergie 4 years, 10 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #787650

    kjell
    Topic starter
    Berichten: 20

    Hallo ik heb een originele ciao van 1986
    mijn vraag was wat het maximale gewicht is dat de bagagedrager kan dragen. zou iemand mee willen achterop nemen of een kratje bier gaan halen maar wil niet dat de bagagedrager stuk gaat.

    #787656

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Iemand achterop zou moeten kunnen – comfortabel is een ander verhaal.
    Kratje bier moet zeker kunnen, maar let wel op je lak (als je dat netjes wilt houden)

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #787660

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Ik zou niemand achterop nemen, lijkt me levensgevaarlijk maar ik weet dat zeker de helft van mijn forumgenoten daar anders over denkt.

    Een kratje bier zou qua gewicht geen probleem moeten zijn maar het lijkt me best een uitdaging.

    #787668

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Ik heb jaren iemand achterop gehad, dat was wel een beetje behelpen. 🙄
    Je zwabbert alle kanten op waarbij het lijkt of het frame dubbel klapt, ook scheurde om de haverklap de bagagedrager steunen. Uit eindelijk ging het niet meer, omdat ook het achterframe scheurde.
    Ik ben toen over gestapt op een Si voor mijn dagelijks vervoerbrommer en dat was een hele verbetering.

    Op mij avatar zie je dat ik een mand voorop had. daar kon ik met gemak 25kg in doen, ik had wel steunen van het balhooft naar het achter frame voor versteviging. Super praktisch was dat.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.