Malossi E9

Home Forums Mening & ervaring Luchtfilters Malossi E9

This topic contains 89 reacties, has 70 deelnemers, and was last updated by Martijnvanheerde 11 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 90)
  • Gebruiker
  • #152273

    erwinko
    Bijdrager
    Berichten: 1204

    vergeet niet dat je hem regelmatig moet schoonmaken he

    #152279

    Malossi

    Bovenstaande foto: Malossi E13 filtertje prima filter ! leuk voor de mensen die evo of malossi met grotere carb als 13 rijden
    ook een echte aanrader voor mensen met de simoni zij inlaat

    #152280

    murkus
    Bijdrager
    Berichten: 182

    is vast en zeker een goed filter maar vaak moet je bij die dingen een kelk op je carb laten draaien…d8 ik zo en voor grotere carb past nie zijinlaat is wel een optie ofcourse:P

    #152281

    cittatuner
    Bijdrager
    Berichten: 232

    op de dellorto 19 en 21’s zit een plastic ring die je eraf kan draaien en die ring die bij de malo filter zit schroef je erop .Op de foto zie je de ring erbij liggen

    #152282

    coda
    Donateur
    Berichten: 670

    Die filter heb ik nu ook op mijn simonini zitten,goed ding en redelijk stil.

    #152283

    Malossi

    tja je moet er wat voor over hebben 😉

    #152284

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Je hebt er echt niks aan op jouw setup hoor kwafo..
    Hij drinkt alleen meer (grotere sproeier nodig) en hij zuigt meer rotzooi naar binnen.
    Je hebt hem pas nodig bij een 70cc of iets dergelijks…

    #152285

    Jayton
    Bijdrager
    Berichten: 139

    Waar kan je de Malossi E13 filtertje halen?

    Die heb ik nog wel nodig voor m’n 19mm ziet er mooi uit 8)

    #152286

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400
    #152289

    weg-gevaar
    Bijdrager
    Berichten: 122

    ik heb ook zn malossi filter en idd sponsje boven is te klein daar kan aan beide kanten rotzooi door maar als je van orgineel filter zn gaasje erin laat is het verder best wel een goede filter want ik heb eens 1x orgineele luchtfilter erop gezet en dat scheelde best wat in snelheid en al helemaal in trekkracht dacht dat ik stil stond:D vind zeker niet slecht voor die 7 euro

    #152290

    joey636
    Bijdrager
    Berichten: 1340

    idd maar voor standaard blokjes of tot 70cc zou ik tog altijd nog voor de malossi filter voor vespa gaan

    #152291

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    “toevallig” past een in de lengte doorgesneden schuursponsje precies in het malossie filter huisje;)

    Dit filterd heel goed, maar presteerd bagger.

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #152306

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Ben zeer tevreden over mijn zwart filtertje voor de 13/13, moet er wel bij zeggen dat ik direct de spons eruit haal en vervang voor een zelfgemaakte, namelijk van een ouwe Husqvarna cross luchtfilter.
    Die is een halve centimeter te groot geknipt en zit dus lekker knel op zijn plaats . Heb geen zand of stof meer in m’n filter, en omdat de stuctuur maar een beetje fijner is als de veel te kleine orginele, verneem ik niks kwa lucht toevoer, is gewoon goed.
    Oja en het schroefje vervang ik voor een kruiskop exemplaar, vind ik persoonlijk erg makkelijk.:thumb

    TICKLING BARN
    #152307

    vespa_hein
    Bijdrager
    Berichten: 11

    mijn malossi filter is dus ook in 2en gegaan en nu is mn cilinder naar de klote:S ( gelukkig krijg ik nu een 50 snel;) ) wat raden julie aan polini luchtfiltertertje kopen?

    #152308

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Ja, met een 50cc snel + std inlaat + 13.13 is een polini luchtfilter prima !

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 90)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.