Malossi E9

Home Forums Mening & ervaring Luchtfilters Malossi E9

This topic contains 89 reacties, has 70 deelnemers, and was last updated by Martijnvanheerde 11 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 90)
  • Gebruiker
  • #148996

    Miesmaster
    Topic starter
    Berichten: 116

    Heb jij ervaring met een Malossi luchtfilter post dan hier je mening.

    #152235

    Miesmaster
    Topic starter
    Berichten: 116

    ik had eerst een mallossi luchtfilter die deed het wel goed maar dat filter(dat schuimspul) begon al uit elkaar te vallen na 1 jaar ofzo en nu heb ik een polini

    #152236

    JuniorLWB
    Bijdrager
    Berichten: 55

    Die powerfiltertjes van Malossi knappen altijd door 2en.

    #152237

    DeTr0x

    kheb er zo eentje. Net nieuw trekt goed op vindt ik

    #152238

    theredone51
    Bijdrager
    Berichten: 1

    door een ander luchtfilter ga je niet zomaar harder optrekken, ook weer opnieuw afgestelt?

    #152239

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Malossi filtertje is redelijk goed. Hij laat lekker veel lucht door, maar als je je originele gaasje er niet in zet laat ie ook veel rotzooi door.
    Komt inderdaad wellus voor dat in 2en knalt. Wat je hier tegen doet is gewoon een dikke doek achter je filter stoppen (tussen filter en frame).
    Geeft ook wel lekker geluidje

    #152240

    citta70cc
    Bijdrager
    Berichten: 164

    Wat nog beter is om te voorkomen dat ie uit elkaar klapt is gewoon een tailrib eromheen trekken

    #152241

    Franz
    Bijdrager
    Berichten: 204

    this een fijne filter voor dat geld kost bijna zoveel als een orginele.
    en het ziet er mooier uit als een opengeknipte en loopt ook beter en geeft mooie geluid.

    maar het loont zich eingelijk pas echt als je een grotere cillinder hebt
    this gewoon cool een power filter

    #152242

    polini-racer

    ik rij al een jaar zonder luchtfilter want dat past niet meer ivm verlenging van het spruitstuk,maar ik merk er niks van als je zonder of met luchfilter rijd……

    #152243

    Raal
    Bijdrager
    Berichten: 144

    polini-racer :
    ik rij al een jaar zonder luchtfilter want dat past niet meer ivm verlenging van het spruitstuk,maar ik merk er niks van als je zonder of met luchfilter rijd……

    nee klopt, dat had ik ook met de malossi powerfilter

    #152244

    coda
    Donateur
    Berichten: 670

    @Polini Racer:

    Als je je zuigerveren van je nieuwe DEPS snel naar de ruk wil helpen moet je zonder filter rijden.Een malossi filter laat al teveel zooi door!
    Tip:haal de achterlijke powerbox eraf en zet er een malossi filter met originele gaasjes op,als je al ziet wat zo’n gaasje tegenhoudt wat je nu dus je blok inzuigt…

    #152245

    coda
    Donateur
    Berichten: 670

    Ho! bedoelde polinivespa!
    Maar ja,voor jouw set up is het even slecht natuurlijk!:wink

    #152246

    Baz
    Bijdrager
    Berichten: 417

    Die malossifilter van een citta is best wel een goede filter.ik heb niet zo’n zwaar getunde ciao maar toen ik em der op had gezet voelde je cker veel meer trek krachte uit me ciao komen.:)

    #152247

    douwe
    Bijdrager
    Berichten: 41

    tis gewoon een filter niet geweldig ma zeker niet slegt ma kga denk ik es kijke voor ene polini

    #152248

    cept
    Bijdrager
    Berichten: 40

    je pakt een originele luchtfilter en dat gaasje…dat zijn dr een stuk of 5 op elkaar…als je dr nou 2 of 3 afhaalt..scheelt ook al heel wat en is gratis…denk ook wel even goed…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 90)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.