Mailtjes

Home Forums Algemeen Website Mailtjes

This topic contains 11 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by AA-T 6 years, 1 month geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
  • #544750

    lightlord
    Topic starter
    Berichten: 884

    Hoi krijgen jullie ook een berg mailtjes binnen van de nieuwe webpagina ?

     

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #544911

    MCBoss
    Donateur
    Berichten: 532

    Ik heb er 1 gekregen.

    Van een ouder topic

    #545898

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Door het verhuizen van alle berichten naar een nieuwe database, ziet de huidige database dit ook daadwerkelijk als nieuwe berichten.

    Helaas hadden we dit niet voorzien.

    Wij verzoeken jullie nadrukkelijk om de mailtjes niet naar de spam-inbox te verplaatsen!
    Als dit te vaak gebeurd komt ons adres op de zwarte lijst en zal niemand nog mail kunnen ontvangen!

    De beste oplossing is om dit (tijdelijk) uit te schakelen via je profiel.
    Ga naar je profiel door op je naam te klikken > instellingen > email:
    Stel activiteit Een lid vermeld je in een update met “@aa-t” in op nee.
    Stel activiteit Een lid reageerde op een update of reactie die je geplaatst hebt in op nee.

    Geef de database even de tijd om alles te verwerken, we hebben geen idee hoe lang dit duurt, maar ik stel voor om het minimaal een maand op deze instellingen te laten staan.

    Onze excuses voor het ongemak

    #550528

    lightlord
    Topic starter
    Berichten: 884

    Dank u voor de tip 😉

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #555613

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Ik heb zojuist een mogelijke oplossing uitgevoerd.

    Om te weten dat dit daadwerkelijk heeft geholpen zou ik het graag van jullie horen als jullie na dit tijdstip 8-2-2018 12:00 nog mailtjes hebben ontvangen met “Je bent vermeld” uit een oud topic.

    Hopelijk heeft het geholpen, het was een ingeving, maar ook een gok.

    #556885

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Ik heb geen mailtjes ontvangen ook niet om in te loggen op het nieuwe forum, maar wel de vermeldingen in je profiel, maar deze lijken wel een willekeur te hebben. Er zijn er van jaren terug en van gepost vanaf start nieuwe forum. Zal er eerst bijvoorbeeld 3 ongelezen meldingen gerapporteerd zijn. Vervolgens staat dit in 1 keer op 0.

    #558016

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Als je een melding hebt bekeken wordt hij, en de meldingen uit dat zelfde topic niet meer meegerekend.

    Maar wat probeer je precies te zeggen, heb je na vanmiddag 12u nog meldingen ontvangen van oude topics? Anders is her niet relevant.

    #558038

    lightlord
    Topic starter
    Berichten: 884

    Ik heb de email instellingen weer terug gezet eens kijken wat ik morgen krijg 😉

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #559051

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    -Überhaupt geen mail gekregen.

    -Wel meldingen tevens van jaren terug wanneer je in je profiel kijkt. Ook nog wanneer ik vanmiddag rond 18:00 uur inlogde. Nu opnieuw inloggen geen nieuwe oude meldingen meer. Dus lijkt deze verandering goed te zijn geweest.

    Tevens de vraag wat het verschil is tussen meldingen of vermeldingen? Wanneer ik op een willekeurig gelezen melding druk kom ik niet bij de desbetreffende melding uit maar elke keer bij vermeldingen. Edit: Het lijkt erop dat deze links naar oude meldingen vanuit de oude site/database niet werken. De nieuwe meldingen linken wel goed.

    #564412

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Meldingen krijg je wanneer bijvoorbeeld iemand iets in een topic plaatst die jij hebt geopend.

    Vermeldingen krijg je wanneer iemand @jouw_naam gebruikt.

    Zoals je kan bedenken zullen deze twee elkaar zo nu en dan overlappen.

    #571829

    lightlord
    Topic starter
    Berichten: 884

    AA-T je fix werkt ik krijg geen mailtjes meer van oude topics 😉

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #571835

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Ik schrok even toen ik dit topic bovenaan ‘Recente Berichten’ zag staan, maar je maakt me helemaal gelukkig met je bericht 😉

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.