Limbotour 2015, Noord/zuid doorkruis editie

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2015, Noord/zuid doorkruis editie

This topic contains 66 reacties, has 24 deelnemers, and was last updated by DarkMagician6 8 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
  • Gebruiker
  • #528332

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    sorry heren, ik kan helaas dit jaar niet aanwezig zijn mbt deze datum. Helaas

    #512974

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    VespaAvanti en ik hebben ons eens gebogen over een route, dit is het plan:

    VespaAvanti weet de route van Nederweert naar Maasbracht uit zijn hoofd, vanaf daar rijden we de volgende route:

    Daarbij houden we globaal de volgende plaatsen aan:

    MAASBRACHT

    sint Joost

    ECHT

    Slek

    SUSTEREN

    NIEUWSTADT

    SITTARD

    MUNSTERGELEEN

    Windraak
    Wofhagen

    SCHINNEN

    Thull

    Vaesrade

    NUTH

    Weustenrade
    Retersbeek

    VOERENDAAL

    Winthagen

    Elkenrade
    Eys
    Nijswiller
    Lemiers

    VAALS

    De dikgedrukte plaatsen zijn wat groter, de kleingedrukte plaatsen rijden we snel doorheen, maar heb ze er toch bijgezet want dat is wellicht handig aangezien we de route rijden door fietsbordjes te volgen :thumb.

    Dus Ritze we rijden ongeveer langs je huis als ik het goed begrijp!

    Dit is een route van ongeveer 75 km heen en 75 km terug! Niet niks dus, zorg dat jullie allemaal goed voorbereid zijn en de brommers technisch goed in elkaar zitten.

    Mocht het nou onderweg erg tegenzitten met pechgevallen of onvoorziene omstandigheden kunnen we natuurlijk altijd ervoor kiezen om eerder terug te gaan, maar het doel is natuurlijk Vaals halen!

    #528342

    Waarom?

    Jammer dat het uitgerekend dit jaar anders loopt als andere jaren. Normaal parkeren we de auto’s in de buurt van waar we touren zodat het voor mij makkelijker is om af te haken mocht het te pijnlijk worden..

    Dat jullie het nu anders willen aanpakken heb ik alle begrip voor maar denk dat dit voor mij net teveel van het goede word..

    #528345

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    jullie komen inderdaad langs mijn huis, maar jullie gaan veel prachtige stukken missen zeker rond eys en zo daar kan je prachtig rijden daar komt niemand en je komt altijd bij 3 landen punt uit 😀

    maar is wel lastig navigeren ik ken daar ook niet alles helaas:D

    ik weet nog goed dat ik de 1ste keer limbo toer bijna 210 km erop had zitten 😀
    en was dus helemaal naar de kl*te

    jullie kunnen ook tussenstop maken bij mij thuis, heb genoeg plek op de oprit en er is ook klein test weggetje
    kan evenuteel wat drinken enzo fixen als dat nodig is 😀

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #528352

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Waarom? :
    Dat jullie het nu anders willen aanpakken heb ik alle begrip voor maar denk dat dit voor mij net teveel van het goede word..

    En ik heb er alle begrip voor om weer met de auto naar het zuiden te rijden als dit jou komst verzekerd:thumb
    De opkomst/groep is belangrijker dan de uiteindelijke route lijkt mij.

    #528353

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    Ik weet de weg wel naar nederweert, als ik dan van daaruit met iemand mee kan rijden op de brommer naar maasbracht kan ik deze keer misschien wel van de partij zijn! :thumb

    #528354

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    DarkMagician6 :
    Ik weet de weg wel naar nederweert, als ik dan van daaruit met iemand mee kan rijden op de brommer naar maasbracht kan ik deze keer misschien wel van de partij zijn! :thumb

    We rijden met de hele groep vanaf Nederweert via Maasbracht richting Vaals dus dat komt wel goed dan!

    Voor mijzelf komt het helaas wat minder goed uit allemaal, ik moet onverwachts werken die zondagavond dus ik zal rond een uur of 1300 weer in de auto naar huis moeten zitten :(:(. En daar ben ik allesbehalve blij mee maar ik kan er niks mooiers van maken…

    Ik ben echter wel gewoon aanwezig, ik wil namelijk de BBQ niet missen en kan op zondag dus nog wel een uurtje meerijden :thumb.

    @Waarom, is het misschien een idee dat je meerijdt, en dat wij dan samen na een uurtje terugrijden naar het beginpunt? Dan is het voor jou ook niet zo belastend en heb je toch een mooi weekend! En ik hoef niet alleen terug dus win-win-win.

    #528359

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    Ik heb 9 Mei savonds al wat te doen, dus als ik zondag wil komen moet ik dan gewoon zorgen dat ik voor 10 uur op het verzamel adres ben of moet ik dan op een andere plaats zijn in nederweert?

    #528360

    VespaAvanti
    Topic starter
    Berichten: 4412

    Als je om 9:30 uur op het verzameladres bent komt het helemaal goed:thumb

    Max: Ik vind het heel zuur voor je, maar de plannen om vanuit Nederweert te starten zijn er altijd al geweest, elk jaar nog.
    Sterker nog, ik heb meerdere keren veel energie gestoken in het opzetten van een degelijke route, alleen werd dit op het laatste moment (soms de ochtend zelf nog) ineens omgegooit.
    Dit jaar gaat het gebeuren zoals ik het alle jaren al had gewild, starten vanuit Nederweert
    Ik hoop dat je nog op het aanbod van Jos in gaat, en anders dat je volgend jaar genoeg opgeknapt bent om mee te kunnen rijden:thumb

    #528361

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    Helemaal top. Als ik een niet te flinke kater heb kunnen jullie er vanuit gaan dat ik ook aanwezig ben! 😀

    #528362

    Waarom?

    @Buxy,Wilk en Avanti,

    Begrijp me niet verkeerd want vind het een leuk idee en zou echt niet willen dat de route gewijzigd word. Ik heb deze tour drie keer gereden en nooit iets mee gekregen van dit idee, daarom had ik andere verwachtingen. Dat dit voor mij nu minder gunstig uitpakt is mijn probleem maar mag de pret niet drukken.

    Het idee van Wilk vind ik aardig maar geloof niet dat Clemens en Piet dit zien zitten? Het plan was om de tour helemaal uit te rijden maar weet gewoon niet zeker of dit me gaat lukken. Zeker nu de rit zo’n 150km is..

    No problemo, brand is erger:thumb

    #528363

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    VespaAvanti :
    maar de plannen om vanuit Nederweert te starten zijn er altijd al geweest

    En wat zou er dan zo erg wezen om ook dit jaar daar nog eens vanaf te wijken?
    Max heeft afgelopen jaar een doods klap gemaakt waar hij zo het leven bij had kunnen laten.
    En nu is hij na een jaar revalideren (en toertjes gemist te hebben) weer toe aan een toertje en daar zouden wij als club blij om moeten zijn, en daar de zeilen op afstemmen.

    En dat wil helemaal niet zeggen dat we weer met de auto naar zuid moeten rijden.
    Een mooie route met een straal van +-30km om Nederweert heen zou ook zeker voldoen.
    Want het kan toch niet zo wezen dat een route ten koste moet gaan van 3 rijders die we al lange tijd niet meer gesproken hebben???
    Toeren gaat in de 1e plaats om de groep en niet om de route.

    Zie bv wat ik het afgelopen jaar bij de 11steden aan evenementen heb laten varen om alleen Jelle z,n komst te verzekeren.
    (en ik zou dat zo weer doen, want ik vind de komst van een vaste rijder belangrijker dan de visserij dagen)
    http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=34687

    @Max
    Brand is erger ja. Toch weet ik zeker dat het jou moet steken dat een route belangrijker word gevonden dan jou komst.
    Ik had mij in ieder geval zwaar bescheten gevoeld als ik door z,on doods klap een jaar niet had kunnen toeren. En als ik dan weer ”ready” ben, er totaal 0 rekening met me word gehouden.
    Want laten we wel wezen meer dan een route verandering is er niet nodig om het voor jou mogelijk te maken na lange tijd weer eens een leuk brommer weekend te kunnen hebben.

    #528365

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    De toer en de route ervan worden bepaald door de toerleider(s).
    Als er rekening gehouden moet worden met elk meningsverschil over de route van elke individueel die mee wil rijden zou het een chaos worden. (en dat is het ook al eens geweest)
    Stephan vind het niet leuk dat zijn toer niet gewaardeerd wordt zoals hij hem heeft gepland en dat is volkomen logisch.
    Hij steekt er moeite en voorbereiding in om het te krijgen zoals het hem leuk lijkt.

    Hij wordt gereden zoals is beschreven, en dat is het laatste wat er hier in dit topic over gezegd gaat worden.

    #528379

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5741

    En hebben we er al een beetje zin in???

    Ik heb:
    nieuwe tent gekocht, nieuw luchtbed, nieuwe slaapzak, brommer loopt prima en ik heb er mega zin in…

    #528384

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    ik rij helaaas niet mee jongens…. 🙁

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.