‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 8,086 tot 8,100 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #125043

    Kelvin
    Bijdrager
    Berichten: 612

    Hoeveel km moet ik nieuwe zuigerveren inrijden?????

    #125044

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Als je de slotspeling goed op 0.2mm zet dan hoef je ze amper in te rijden, gewoon goed warmrijden en eerste 25-50km niet te lomp doen:)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #125045

    Kelvin
    Bijdrager
    Berichten: 612

    Oke bedankt:thumb

    #125046

    Jeroenn
    Bijdrager
    Berichten: 100

    Ik ben bezig een elektronisch blokje te reviseren, nu heb ik de keuze uit 2 spoels en 4 spoels welke kan ik het beste gebruiken of maakt dat niets uit.

    En waarom dan?

    #125047

    wjtjee
    Bijdrager
    Berichten: 244

    Heb een vraagje

    Ik had laatst van mn oude mix blok even mn vliegwiel eraf gehaald met vliegwiel trekker.
    en toen wou ik mijn spoel erafhalen. maar toen bedacht ik me kan beter laten zitten. had het spietje er ook uit. En ik druk het vliegwiel er weer op en nu kan ik het vliegwiel heel gemakkelijk met 2 tangen eraf halen. Weet iemand waar het probleem zit omdat het niet hoort dat ik hem er zo af kan halen 😕

    #125048

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Je moet hem even vastzetten dus met je koppeling erop dan zou je hem met moeite eraf moeten krijgen.

    Dat die los zit is geen probleem , mijn pinasco wiel trek ik er ook zo vanaf. Als je hem maar wel goed met de spie hebt zitten.

    #125049

    wjtjee
    Bijdrager
    Berichten: 244

    ja de spie heb ik er wel weer goed in gezet

    #125050

    Jeroenn
    Bijdrager
    Berichten: 100

    Jeroenn :
    Ik ben bezig een elektronisch blokje te reviseren, nu heb ik de keuze uit 2 spoels en 4 spoels welke kan ik het beste gebruiken of maakt dat niets uit.

    En waarom dan?

    #125051

    Jeroen
    Bijdrager
    Berichten: 575

    met meer spoelen kun je meer verbruikers aansluiten, dus bijv. ook een toeter.

    #125052

    Jeroenn
    Bijdrager
    Berichten: 100

    ok bedankt

    #125053

    Cheeks
    Bijdrager
    Berichten: 107

    Mijn achterwiel draait een beetje als m’n brommer stationair loopt, niet heel hard ofzo maar klein beetje. Hoe kan dit. En soms als ik heel hard rem bij een stoplicht ofzo valt hij uit.

    #125054

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    dat wiel draaien geeft niks.. door je stationaor heen kan ie je wiel een beetje aandrijven… staat ie wat hoog.. waar waarom ied an uitvalt weet ik niet.. ik dnek dat je sproeier gewoon wat hoog is

    dat kan beide dingen verklaren

    Mike
    #125055

    simonferrari
    Bijdrager
    Berichten: 454

    hij valt uit omdat als je rijdt, drukken de schoentjes van je koppeling tegen het koppelingshuis aan.
    bij jouw is de koppeling niet helemaal goed meer. waarschijnlijk de trekveren te uitgerekt. dus als je remt, rem je het achterwiel af. het achterwiel staat in verbinding met je koppelingshuis. maar door waarschijnlijk slechte trekveren blijven de schoentjes aan je koppelingshuis plakke, je koppeling staat weer in verbinding met je motorblok. dus je remt niet alleen je achter wiel maar ook je blok, waardoor hij uitvalt.

    er kunnen natuurlijk ook nog andere gebreken zijn.

    #125056

    simonferrari
    Bijdrager
    Berichten: 454

    vragie;
    deze uitlaat:
    http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3264&searchlink=yes&search=UITLAAT&page=1

    zeggen ze dat die goed is voor 60 cc, maar waarom is het niet goed om die op een 50 cc met 13/13 carbu te doen?

    waarom zeggen ze dat ik beter deze op mijn 50 cc en 13/13 carbu can doen:
    http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3148&searchlink=yes&search=UITLAAT&page=1

    ik hoor het wel

    groete simon:thumb

    #125058

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    :!die simonini uitlaat is gewoonweg lelijk en maakt volgens de meesten een verschrikkelijk hard geluid.
    volgens mij heb je voor deze uitlaat zelfs 70-80cc nodig anders krijg je hem niet door de toeren heen.
    die leovince circuit (ook wel krul genoemd) is gewoon weg een relaxte uitlaat voor 50, trek super goed op en gaat ook redelijk lang door. (laagtoerige uitlaat)
    die simonini is gewoon te hoogtoerig voor jou en zal je origineel cilindertje er niet doorkomen omdat die gewoonweg geen power genoeg heeft..

    is dit nu een beetje duidelijk:?

15 berichten aan het bekijken - 8,086 tot 8,100 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.