Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
This topic contains 26,187 reacties, has 886 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 10 months geleden.
-
Gebruiker
-
1 september 2011 om 17:54 #109981
Volgens mij is het het zelfde als de powerRS. Maar als ik het plaatje zie staat er bij jou een motor op, en op de powerRS(tts) een crossmotor.
1 september 2011 om 19:44 #109985weet iemand mischien wat dit voor krukas is.
en of je zo zien kan of ie een beetje snel is.
het is iig een pen 12.
1 september 2011 om 19:45 #109986timing ziet er snor achtig uit , beetje vaag ding zal wel erg oud zijn ofzo
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.1 september 2011 om 19:48 #109987hij is zeker 10 jaar oud:o
en kwam volgens mij uit een autisa carter.
maar volgens mij uit een bromblok maar weet ik dus niet zeker1 september 2011 om 20:09 #109991jongens heb een vraagje.
ik heb een si met electrisch blokje
deze heeft onderin heel weinig power maar eenmaal op gang gaat hij als een trein heb pouli 95 50snel van eurocilindro.
nu lijkt het zo te zijn dat er geen carter pakking tussen zit en het lijkt ook dat hij dus lekt vanuit het carter.kan het dus zijn dat het blok geen power onderin heeft omdat hij niet genoeg onderdruk in het carter kan creeren ofzo?
1 september 2011 om 23:04 #108195@ erik maar weer; Een oldtimer krukas
@ rudolf181; Valse lucht bij je carters zorgt zeker op lage rpm dat hij niet veel wil doen. Ik zal er een pakking tussen zetten of in ieder geval zorgen dat hij niet meer lekt.
1 september 2011 om 23:12 #104279alleen een nieuwe pakking betekend ook nieuwe lagers en keerringen toch ?
1 september 2011 om 23:22 #108821Nee, dat is geen 1 2tje, maar aangezien je het blokje toch open haalt en een revisiesetje niet duur is. Doe ik dit standaard wel.
1 september 2011 om 23:25 #109647heb het laatst ook gedaan had alleen wat problemen om de krukas met nieuwe lagers weer in de carters te krijgen kreeg ze denk ik niet heet genoeg gestookt hoe doe jij het meestal en hoe maak jij de lagers warm?
2 september 2011 om 09:00 #109997je moet de lagers in de vacuum verpakking laten zitten, en vervolgens een pannetje water op het vuur zetten. zodra het kookt gooi je voor 3 minuten je lagers erin, daarna kan je ze zo om de bevroren krukas schuiven.
je carters kan je gemakkelijk heetstoken op het gasfornuis. ook gewoon weer een minuutje of 3, mooi gelijkmatig heetstoken. en dan piest het allemaal presas.
2 september 2011 om 15:36 #102071
AnoniemHallo Forummembers,
Ik weet inmiddels dat ik de 43mm Mallosi Ciao kit koop,
nu heb ik een paar vraagjes,Past deze onder mijn SI?
En welke uitlaat kan ik er het beste opleggen?
43mm Mallosi Kit Ciao.
13/13 dellortopolini top one?
gianelli citypower?
Proma cc?Alvast bedankt
2 september 2011 om 15:41 #98886@ tom96
ja past, ik weet niet of een ciao kop op si de koeling beïnvloed?proma en top one lopen allebei erg leuk op een 43 mm cilinder, city zou ik er persoonlijk niet opzetten maar als je een stillere brommer wilt is dit een optie.
2 september 2011 om 15:43 #98732
Anoniemluukelbo :
@ tom96
ja past, ik weet niet of een ciao kop op si de koeling beïnvloed?proma en top one lopen allebei erg leuk op een 43 mm cilinder, city zou ik er persoonlijk niet opzetten maar als je een stillere brommer wilt is dit een optie.
Dat weet ik verder ook niet, ben een leek qua ciao’s en dergelijke.
maar, een top one? past die op mijn Si?
2 september 2011 om 15:55 #110002@ tom96
ja polini top one past op si.ik zie dat meer mensen een ciao kop op hun si hebben dus dat zal wel geen probleem geven.
2 september 2011 om 15:59 #110001
Anoniemluukelbo :
@ tom96
ja polini top one past op si.ik zie dat meer mensen een ciao kop op hun si hebben dus dat zal wel geen probleem geven.
Wat is het geval dan? is die smaller? volgensmij wel toch?
En hoe hard zal dit gaan? want met citypower ongeveer 55-60, -
Gebruiker
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.