Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
This topic contains 26,187 reacties, has 886 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 10 months geleden.
-
Gebruiker
-
22 september 2016 om 15:21 #122218
Vespaatje :
Met een 46mm en grote carburateur trekt de fire wel, op een 43mm trekt de proma cc beter.
Mocht je zin hebben om te rijden, dan kun je wel wat uitlaatjes testen hierzo.Dan ga ik toch verder zoeken naar een proma cc, had er al een gezocht topic voor gemaakt.
22 september 2016 om 17:16 #122219Bedenk je wel dat de proma cc best wel wat herrie produceert 😉
Helaas is mn snorrie mer dezelfde setup nog weg, dus het filmpje moet wachten.Mvg
Jeroen22 september 2016 om 18:49 #122220Vespaatje :
Bedenk je wel dat de proma cc best wel wat herrie produceert 😉
Helaas is mn snorrie mer dezelfde setup nog weg, dus het filmpje moet wachten.Mvg
JeroenIs geen probleem ik zie het nog wel. In ieder geval bedankt!
22 september 2016 om 19:38 #122221Mijn ervaring vertelt dat de Gianelli Original Power (=citypower) veel meer trekkracht vanuit stilstand geeft dan de Proma CC. Ook in het middengebied trekt hij veel harder op; bovenin merk je wel dat je een proma cc onder je kont hebt zitten, want hij heeft ongeveer een 5km hogere topsnelheid. Als je, zoals je al aangeeft, puur op zoek bent naar trekkracht zou ik altijd voor de Gianelli gaan.
22 september 2016 om 19:53 #122222Ik doe ook nog even een duit in het zakje, Ik heb de leovice HM als faforiet, helaas niet nieuw meer verkrijgbaar.
22 september 2016 om 19:59 #122223Mijn vriend heeft dezelfde setup als mij maar dan met een proma cc en dat ding trekt als een gek. Toch best raar dat zon citypowertje een expansie uitlaat eruit rijd haha.
22 september 2016 om 20:08 #122224Een gianelli citypower is ook een expansie uitlaat dacht ik, alleen ziet het er normaal uit.
De citypowers hebben de powerband veel lager liggen dan de proma cc.
Waar de citypowers ophouden is de proma cc net begonnen.
De citypower en proma cc doen ongeveer hetzelfde op jouw setup, als ik ze zou proberen (op de oranje ciao) zit er wel 20 km/h verschil in.Hier het filmpje, setup staat erbij.
24 september 2016 om 08:13 #122232Mijn banjo van me 13/13 is dol. Althans het gat waar hij in zit.
Wat te doen ?24 september 2016 om 09:20 #122233Ik meen een tijdje geleden gelezen te hebben dat lemand op het forum deze reparatie dienst aanbood ik meen lenneard.
Een helicoil zou uitkomst kunnen brengen, verder is er niet heel veel aan te doen.
24 september 2016 om 10:31 #122234gefixt thanks
24 september 2016 om 10:41 #122235Mocht het nu weer kapot gaan:
Ik heb het net uit geprobeerd.=)Je kan met een 4,2 mm boortje het gat 5 mm dieper boren en er een blinde machine tap M5 in draaien.
en dan een langer boutje in doen.Boor je 7mm diep dan zit je met het boortje in de zitting van de vlotternaald en kan je de carb weggooien.
Hoe heb je het nu gefixt?
24 september 2016 om 12:16 #122236Goedemiddag allemaal!
Het valt op dat het kleine vragen topic steeds meer wordt gebruikt om discussie in te voeren. Dit heeft tot effect dat het topic zeer onoverzichtelijk wordt, en een nog groter nadeel is dat veel vragen moeilijk of slecht beantwoord worden aangezien de vraag snel ondersneeuwt.
We hebben als Admins besloten om het topic bij wijze van test een tijdje dicht te gooien, om eens te kijken wat voor effect dat heeft.
We hopen hiermee ook nog meer leven in de rest van het forum te krijgen, dus bij deze willen we jullie aanmoedigen om vooral topics aan te maken met daarin jullie kleine en grote vragen! We weten dat er dan topics zullen komen met kleine simpele vragen die al eerder gesteld zijn, maar ook dat kan een positief effect hebben aangezien we dan eens met een frisse blik naar zaken kunnen kijken :).
Fijn weekend allemaal, kom maar op met die kleine en grote vragen!
23 mei 2018 om 13:16 #774813Op het nieuwe forum stond hij weer open, dus sluit hem wederom.
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project. -
Gebruiker
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.