‘Kleine Vario vragen’ topic

Home Forums Techniek Vario ‘Kleine Vario vragen’ topic

Dit onderwerp bevat 3,969 reacties, heeft 443 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Herr Flick 6 dagen geleden.

10 berichten aan het bekijken - 3,961 tot 3,970 (van in totaal 3,970)
  • Gebruiker

Daniello
    Bijdrager

Bedankt voor je snelle reply.

Ik ga eens een gevraagd topicje openen en kijken wat er aangeboden wordt.

Daniello
    Bijdrager

Hoe zit het nu eigenlijk met het nieuwe type Malossi voorvario verhaal.

Is deze nu gewoon gelijk aan de oude?

Want de polini is momenteel nergens meer aan een normale prijs uit te halen/op voorraad.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door Daniello.

zevenenergie
    Forum Goeroe

Sorry Daniello kan je je vraag anders formuleren. Zodat we we er met ja of nee, of met; dat weet ik niet, kunnen antwoorden?
    Dit is hetย kleine vario vragen topic.

Smokkelen,door geen vraagteken te gebruiken achter een vraag is heel slim, maar daar stinken we natuurlijk niet in. ๐Ÿ˜›
    Hoe zit het nu eigenlijk met het nieuwe type Malossi voorvario verhaal.ย ย ย ย ย  Ja… zie je? dat gaat niet. ๐Ÿ˜

Het tweede deel van je vraag is wel goed.:thumb

Is deze nu gewoon gelijk aan de oude? Dat weet ik niet.ย ย  Zie je? dat gaat wel.:thumb ๐Ÿ˜€

Dus ja of nee en je mag natuurlijk zo veel vragen stellen als je wilt, tot dat je voldoende weet.
    Niet meer dan 1 per geopend topic.

En even aan alle Members,ย  al weet je van de hoed en de rand….. Ja, Nee en ik weet het niet.
    Ik weet het niet meer, is ook goed.:thumb

Laat me even na denken is al veel te lang. ๐Ÿ™
    En ook niet net doen of je het weet, maar je moet alles googelen.(Ik noem geen namen) ๐Ÿ™„

Zo zit het.

Of ben ik nu in de war met een ander topic?

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door zevenenergie.
    Draaiwerk, freeswerk, carters kotteren? Reparatie of tuning?
    Klik hier.

Daniello
    Bijdrager

Haha wat een lange post op zo’n kleine vraag lol. Ik had eigenlijk een komma, tussen het eerste gedeelte en de vraag moeten zetten, zodat de vraagvorm iets duidelijker zou zijn. Plus erbij moeten zetten dat ik deze vraag had, nav voorgaande replies ๐Ÿ˜Ž

Maargoed:

In de voorgaande reacties werd aangegeven door sommige members dat de nieuwe Malossi vario anders zou zijn dan de oude versie. De rollenbanen zouden stijler oplopen en hierdoor zou er een dip in het variรซren kunnen ontstaan als je blokje niet genoeg vermogen levert. Meen dat Dustin het hierover had een paar posts terug + een andere member gaf aan dat hij zwaardere rollen nodig had in de nieuwe Malossi vario, als wat anderen als uitgangspunt (voor de oude vario) gaven.

Tonni daarentegen gaf aan (rectificatie) dat er toch nagenoeg geen verschil zat tussen oude Malossi en nieuw Malossi vario, na een en ander eens goed bekeken te hebben….

Maw, als ik dalijk een mooie klok met koppeling krijg aangeboden, kan ik dan met een gerust hart de (nieuwe) Malossi vario aanschaffen, zonder dat ik met afstelperikelen kom te zitten.

Grtz

Daan

zevenenergie
    Forum Goeroe

Ja ik weet het niet Daniello,
    Heb ik toch echt het idee dat we nu verder van huis zijn.
    Dit is hoe Tonni dit topic begonnen is:
    Screenshot_2019-10-04 'Kleine Vario vragen' topic - Vespa-Ciao nl
    Je hebt er nu een geromantiseerd verhaal van gemaakt.
    Je vraag is in ieder geval nu wel heel duidelijk.

En nu kunnen de members er wel, met ja of nee op antwoorden, of ik weet het niet.
    Er zit dus schot in, maar nog geen sigaar Daniello

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door zevenenergie.
    Klik hier.

Daniello
    Bijdrager

๐Ÿ™„ ๐Ÿ˜†

zevenenergie
    Forum Goeroe

Ik denk eigenlijk zelf, Dat je er geen probleem mee zult krijgen met afstellen.
    Er zijn door de jaren heen scooter vario,s gemaakt met verschillende hoeken. Het principe blijft gewoon het zelfde .
    Een 2e hand,s vario kopen, dieย  versleten is, stelt wel lastig af.
    Ik vind het zelf belangrijker dat de losse vario schijf niet heen en weer gaat, door een slechte uitlijning. Zoals je vaak ziet bij nieuwe polinie vario,s.

Ik zeg dus, Ja.

Klik hier.

Daniello
    Bijdrager

Prima antwoord!

Bestelling voor een nieuwe Malossi vario + snaar zijn de deur uit. Werkt het niet, maken we het werkend.

BTW: ik had je diensten topic even bekeken. Ik moet zeggen, je levert mooi werk ๐Ÿ˜‰

Dountill
    Bijdrager

Heeft er iemand een foto van de volgorde van een standaard voorvario? Ik heb er 1 overgenomen, maar geen ervaring met Vario dus probeer wat info te vergaren.

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Menu > Tuning > Variomatic

staat veel te lezen daar.

41.8 Polini LC, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
10 berichten aan het bekijken - 3,961 tot 3,970 (van in totaal 3,970)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.