Jos Dijkman

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jos Dijkman

This topic contains 3 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by niek1992 7 years, 11 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #149114

    Martino
    Topic starter
    Berichten: 7342

    https://www.josdijkman.nl/

    Laatst een bestelling gedaan bij Jos Dijkman en vooral wat spulletjes vanuit hun opruiming. Ik moet zeggen dat ik wel tevreden was omtrent het gemak van de webshop zelf en versturen deden ze vrij snel. Nu deed ik aanvankelijk de bestelling vanwege een uitlaat die ik erg graag wilde, maar kreeg ik bericht dat ze deze niet meer op voorraad hebben en het geld terug gestort zal worden. Dit is ook wel gedaan, maar ik had de gehele bestelling nooit gedaan wanneer ik van te voren wist dat deze specifieke uitlaat niet meer voorradig was. Jammer!

    Vervolgens pakte ik de doos uit en was een ander item van de bestelling een verkeerde en niet complete uitlaat dan welke ik had besteld. Over en weer mailen om de uitlaat uiteindelijk weer terug te sturen. Verzendkosten zouden ook vergoed worden door hun, maar deze heb ik tot op heden niet gehad, wel de prijs van de uitlaat. Wederom, Jammer!

    Al met al zal ik nog wel even goed nadenken voordat ik er nog eens bestel, omdat de service of contact wat stroef kan verlopen. Ik heb nu ook eigenlijk geen zin meer om moeite te steken om de verzendkosten vergoed te krijgen. Deze mogen ze houden. Een enigszins negatieve mening hier op het forum krijgen ze daarom wel.

    #156908

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    Vroeger deed Martijn (JMPB) de webshop en de inventaris van Jos Dijkman – nu al een poosje niet meer.

    Het is een grote webshop en voorraadruimte. Ik weet niet hoeveel mensen nu in de webshop werken, maar destijds toen ik er altijd kwam, nadat Martijn weg was, was het enkel een persoon.

    #156934

    MCBoss
    Donateur
    Berichten: 531

    Ook ik heb daar meerder keren wat besteld en alles keurig gekregen.
    Ook uit de opruiming dingen gekocht en ook gekregen zoals het er stond.
    Ik heb over deze shop dus geen negatieve ervaring.

    #156935

    niek1992
    Bijdrager
    Berichten: 1826

    zelf heb ik ook meerdere malen wat besteld bij jos dijkman, nooit problemen gehad tot de laatste bestelling.

    Ik wilde graag het oude type stepjes omdat ik de nieuwe (vierkante) gewoon spuuglelijk vind.

    meerdere webshops doorzocht, jos had uiteindelijk als afbeelding & beschrijving de juiste.
    Bestelling geplaatst, krijg uiteindelijk toch de vierkante geleverd. mailtje gestuurd, krijg ik als reactie dat ze deze al “jaren” uitleverde en dat het zo prima is. Gezegd dat ik dan graag mijn geld terug zou willen & de stepjes terug willen sturen.

    in hun return-policy staat; dat als het geleverd artikel afwijkt van wat er in de webshop afgebeeld staat, dat het volledige bedrag inclusief porto-kosten vergoed zou worden. Tot op heden heb ik geen verzendkosten mogen ontvangen. Ook geen reactie nadat ik hier nogmaals over gemaild heb.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.