Home › Forums › Mening & ervaring › Webshops › Jmpb.nl
This topic contains 1,306 reacties, has 235 deelnemers, and was last updated by gileracitta.com 3 years, 9 months geleden.
-
Gebruiker
-
13 mei 2014 om 21:05 #155714
Top site! Ik had ze laatst een vraagje gesteld over of dat iets met de brieven post verzonden kon worden en hoe dat dan werkt, en ik kreeg dezelfde dag nog antwoord. Verder is alles altijd super verpakt en is de levertijd ook nog redelijk. Verder vind ik ook dat ze een heel fijne site hebben. Het zoeken werkt goed en de navigatie is ook simpel en duidelijk. De prijzen zijn misschien niet de laagste, maarja, het is wel de beste site naar mijn mening.
17 juni 2014 om 21:22 #156897WAUW! Ik mail die gasten om 23:06 over mijn bestelling. Kon hem niet terugvinden in mijn account en geen verzendbevestiging.
Krijg ik 23:16 =) antwoord dat mn pakket er morgen isDat noem ik pas goede service!!
No stress, all fun and a bit of speed18 juni 2014 om 06:49 #156483@Intellect80
En niet alleen in de late avond, ze reageren ook gewoon op een zondag.21 juni 2014 om 14:23 #156898
Anoniem.
6 september 2014 om 18:16 #156900Ik bestel ook altijd bij JMPB, en heb nou toevallig net een kapotte bobine binnengekregen. Al eens eerder gehad dat er iets mis was met de bestelling, en tot nu toe is dat altijd goed opgelost!
Schrok wel een beetje van de voorwaarden die ze aangeven op hun website, die staan echt haaks op de wettelijke garantievoorwaarden.
Dingen als:
“De onder 1. genoemde garantie geldt gedurende een periode van maximaal 3 maanden na levering, tenzij anders aangegeven.”
“Electronische componenten kunnen onder geen beding retour gezonden worden”
“10. Onderdelen welke enkel geschikt zijn voor gebruik op het circuit vallen ten alle tijden buiten de garantie.”Daardoor daalt mijn admiratie voor JMPB dan weer gelijk een stuk, maar eerst maar eens hun reactie afwachten 🙂
7 september 2014 om 09:13 #156901
AnoniemJariV ,
die over elektronische onderdelen zal ik vast even uit de wereld helpen,
had een bobine bij mijn bestelling zitten, vonkte op geen een brommer.
mailtje gestuurd, krijg je een kortingscode, en bij de volgende bestelling werd het bedrag van de bobine eraf gehaald.
lijkt mij prima?20 oktober 2014 om 11:47 #156324wat een klote site is dat man vieze flikkers beetje heen mailen en niks terug en nee facebook ook niet. en dan hebben ze ook nog geen NR… letterlijke KLOTE SITE!!!!!!
20 oktober 2014 om 11:59 #156319jerobeam :
wat een klote site is dat man vieze flikkers beetje heen mailen en niks terug en nee facebook ook niet. en dan hebben ze ook nog geen NR… letterlijke KLOTE SITE!!!!!!Aan je taalgebruik en de manier van posten kan ik ze goed begrijpen dat ze niet op je mail in zullen gaan als we hier een voorbeeld aan kunnen nemen.
Als je een serieus antwoord of een serieuze discussie op gang wilt brengen betreffende 1 van onze sponsors graag in normaal Nederlands en volwassen taalgebruik.
20 oktober 2014 om 13:36 #156320Heb persoonlijk altijd nog netjes antwoord gehad, vaak nog dezelfde dag…
Spulletjes netjes op tijd, nooit problemen sterker nog prima site20 oktober 2014 om 14:27 #156322Lennaert :
jerobeam :
wat een klote site is dat man vieze flikkers beetje heen mailen en niks terug en nee facebook ook niet. en dan hebben ze ook nog geen NR… letterlijke KLOTE SITE!!!!!!Aan je taalgebruik en de manier van posten kan ik ze goed begrijpen dat ze niet op je mail in zullen gaan als we hier een voorbeeld aan kunnen nemen.
Als je een serieus antwoord of een serieuze discussie op gang wilt brengen betreffende 1 van onze sponsors graag in normaal Nederlands en volwassen taalgebruik.
kerel denk je dat ik zoon mail naar hun heb gestuurd. hier staat toch ervaring en mening nou dit is mijn mening en ik ben nog behoorlijk netjes..EN hoezo NORMAAL Nederlands wat ik heb getypt is normaal Nederlands dus je moet niet zo zeggen van normaal Nederland dat slaat al helemaal nergens op.
20 oktober 2014 om 14:35 #156321Vloeken en schelden is allesbehalve normaal Nederlands. Bovendien mis ik een motivatie in je post waarom het geen goede site zou zijn? Alleen omdat ze niet meteen antwoord geven? Beetje kort door de bocht.
Ik bestel ook al jaren bij JMPB en heb nog nooit problemen gehad, altijd snel antwoord.
20 oktober 2014 om 14:36 #156323MarcoS :
Heb persoonlijk altijd nog netjes antwoord gehad, vaak nog dezelfde dag…
Spulletjes netjes op tijd, nooit problemen sterker nog prima siteen ook avonds laat.. Meer dan prima winkel!
10 mei 2015 om 12:58 #156905Was net van plan spullen te bestellen, maar de calculatie van jmpb klopt van geen kant. Het uiteindelijk totaal inclusief btw is al gauw een aantaal tientjes duurder dan de bruto prijs +btw +verzendkosten. Is dit een storing of gebeurt dit vaker?
10 mei 2015 om 13:05 #156906Zal denk gewoon een storing zijn, mail ze even dan heb je vast snel een antwoord!
10 mei 2015 om 13:16 #156907Heb zelf even getest maar bij mij geeft hij gewoon 21 procent btw aan..
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.