Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

Dit onderwerp bevat 1,305 reacties, heeft 234 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Koning 4 maanden, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 1,306)
  • Gebruiker

FonS
    Bijdrager

Frank80cc
    Donateur

koopie … winst marge van 100% ?

Edjuh
    Bijdrager

Omdat ze voor 45 op ebay stonden? Zij moeten die dingen ook importeren, ja en er wordt winst op gemaakt, big deal? Hij is nog altijd 2 tientjes goedkoper(of minder duur) dan een top one.

Het is dat ik nog een oud model heb, anders zou ik deze wel willen.

Frank80cc
    Donateur

Ja winst maken moet maar vind de marge’s de laatste rijd wel een beetje te worden.. waren al voor 40 euro leverbaar.. neem aan dat jmpb wel direct kan inkopen. Maar goed zal er niet meer over zeuren beter duur te koop dan helemaal niet 😉

Martino
    Bijdrager

Ook jammer dat ze alleen de Ciao versie hebben ingekocht en niet de Si versie. Volgens mij waren er vast een aantal liefhebbers voor het Si model.

SuperSi
    Bijdrager

Ze hebben ook een malossi 13/13 met filter.
    zijn die anders dan dello’s?

misterd11
    Bijdrager

ze hebben een rv voor cp voor 155, en een losse evo carters voor 150

SuperSi
    Bijdrager

22 en 27 mm deps flenzen zijn er ook weer

CittaKlaas
    Bijdrager

Bestelling gedaan bij JMPB, met daarin o.a. een nieuwe Malossi demper, die sinds kort weer verkrijgbaar is op JMPB.
    Bij aankomst bleek het schroefdraad niet goed te zijn van een van de ophangpunten, foto met beschrijving naar JMPB gestuurd en ik krijg kosteloos een nieuwe toegezonden.
    Wederom topservice die ik van hun gewend ben! :thumb

Tonni
    Moderator

SuperSi :
    Ze hebben ook een malossi 13/13 met filter.
    zijn die anders dan dello’s?

Nee helaas niet, alleen duurder…

Joris
    Bijdrager

CittaKlaas :
    Bestelling gedaan bij JMPB, met daarin o.a. een nieuwe Malossi demper, die sinds kort weer verkrijgbaar is op JMPB.
    Bij aankomst bleek het schroefdraad niet goed te zijn van een van de ophangpunten, foto met beschrijving naar JMPB gestuurd en ik krijg kosteloos een nieuwe toegezonden.
    Wederom topservice die ik van hun gewend ben! :thumb

Dat is idd erg fijn! ik heb ook al eens een testrol setje gehad waar een fabrieksfout zat op een van de plastic afdek kapjes. heb toen een heel nieuw setje thuis gekregen in een korte tijd + zelfs nog 3 nieuwe polini graden driehoekjes voor de voor vario:thumb

Ben erg blij dat deze zaak er is, al moet ik zeggen dat de prijzen in korte tijd toch flink oplopen bij enkele producten in korte tijd. Ik bestel altijd onderdelen bij jmpb voor het uit te voeren revisie werk, krijg altijd alles snel binnen en goed verpakt. Toch blijf ik bij jmpb bestellen aangezien het altijd goedkoper blijft als een lokale zaak. ik betaal hier in het dorp 13,50 voor een pen 10 naaldlager wat 3,50 kost bij jmpb….

Weet niet of iemand het al eens heeft opgemerkt:

http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=2840

Zag het laatst tussen de gereedschappen staan voor maa 22,50:D
    Misschien binnekort maar even aanschaffen, het zal geen super kwaliteit zijn, maar voor een piaggio krukas zal het meer als voldoende moeten zijn:thumb

Misschien dat het al oud nieuws is, tussen de gereedschappen lijst bij het menu; universeel staan erg leuke tools voor weinig geld;)

Perfect online bedrijf met goede producten/prijzen!

Jarco
    Bijdrager

Zal eens tijd worden! 😉
    Heb deze lagertrekker ook en heb nog nergens zoveel plezier van gehad als dit ding. 😀
    Zorg echter wel dat je ook 2 bouten aanschaft voor in de gaten dat maakt het leven nog makkelijker. :thumb
    ( Was een aparte maat bout, steeksleutel maatje 14 uit mijn hoofd. )

citta1234
    Bijdrager

Moet ik deze koppeling in mekaar zetten of word ie zo geleverd?
    http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=2056

Mike
    Bijdrager

Die komt zo aan als op de foto..

Mike

Tonni
    Moderator

Iemand hier die warmloopt van de vernieuwde webshop?

15 berichten aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 1,306)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.