Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

This topic contains 1,306 reacties, has 235 deelnemers, and was last updated by gileracitta.com 3 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,307)
  • Gebruiker
  • #155670

    hansieb
    Topic starter
    Berichten: 10948

    Zal binnenkort eens even nog eens een email sturen πŸ™‚ door vespa-ciao krijgen ze wel heeeeel wat meer orders ofcourse.

    Maybe dat ze kunnen sponsoren ofzo items / webspace….

    #155671

    erwinko
    Bijdrager
    Berichten: 1204

    volgens mij valt dat best mee.

    #155672

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    wauw… wat een site…

    kutttt dat die malossi krukas nu nog maar zo goed koop is ❓ wou ik mijnes ooit nog in de toekomst kwijt voor meer, maar neej…
    de mensen die overwegen om deze krukas te kopen via jmpb.nl moeten de volgende dingen even weten; de krukas heeft een speciale spie nodig (maten waren iets van: 3*3.5*12mm), ik ga ze mailen of ze deze spie ook te koop hebben (en of deze er bij wordt geleverd)…

    verder ehm, vraagje aan flickie, hoe veel weegt dat pinasco vliegwieltje nou? (elec. ont?)

    #155673

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    hansieb :
    Zal binnenkort eens even nog eens een email sturen πŸ™‚ door vespa-ciao krijgen ze wel heeeeel wat meer orders ofcourse.

    Maybe dat ze kunnen sponsoren ofzo items / webspace….

    zeer goed id, citta-forum.nl heeft ze ook als sponsor, snap voor geen moer waarom jmpb.nl dat toe liet, die site is baggerrrr, maarjah, dat zal ik ook even in mijn mail zetten anders, als meerdere zo een mail sturen over de sponsoring voor vespa-ciao.nl zou het nog wel een keer goed komen πŸ™‚

    #155674

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    erwinko :
    citta forum bagger?

    ik ga maar niks over ciao forum zeggen
    dan krijgen we weer een eindeloze discussie die citta forum toch wint :bier

    (offtopic jah maar het moet ff:P)… ik ga niet eens iets zeggen over citta-forum.nl :P… alles wat ik dan zeg is negatief :), waarom denk je wel niet dat ik die site eerst wou overnemen :P?

    #155675

    Speed-ciao

    ze moeten complete vario setjes verkopen

    dan ben ik de eerste die het koopt

    #155676

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    Speed-ciao :
    ze moeten complete vario setjes verkopen

    dan ben ik de eerste die het koopt

    jah maar hoe gaan ze dat met de std. vertandingen doen? die worden toch niet meer gemaakt of heb ik dat fout begrepen?

    ze hebben wel de malossi vertandingen, prijzig maarjah. achterklok komt er nog wel op te staan lijkt me, snaartjes ook denk ik…

    #155677

    Monstercitta
    Bijdrager
    Berichten: 241

    Ik vind dat ze echt veel hebben opeens vind ik wel heel netjes. Ze hebben veel onderdelen opeens en goedkoper als mopshop dus me volgende bestelling zal daarvan komen of een keertje langsgaan. Ze mogen ook EBR telescoop voorvork toevoegen:) Ik ben bezig met een nieuwe ciao project. En over het citta forum inderdaad geen reet meer aan(citta’s vind ik trouwens mooier als ciao’s) Maar ciao forum is gewoon 10x beter en veel meer mensen met kennes. Dus fredzzz ik geef je een super groot gelijk

    #155678

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    CF komt om van de regels vind ik. Vooral het ‘marktplaatser” geouwehoer vind ik PERSOONLIJK onzin…
    Lekker belangrijk dat iemand zich aanmeld alleen om iets voor de brommer te verkopen, is juist interessant toch voor de potentiele kopers? En je mag niks of je krijgt een ‘waarschuwing’ terwijl de modder-eters zelf wel mogen schelden, onnodig closen, enz… Beetje te ‘politie-achtig’ af en toe…

    Zo haal je het relaxte er een beetje af…

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #155679

    iaccaloco
    Bijdrager
    Berichten: 1269

    Ik zal je vertellen dat ik er volgens mij al 2 jaar niet meer geweest ben, als ’t niet langer is……!

    ZΓ³ vaak gezeik gehad via email of PM dat ik d8, stik d’r allemaal maar in, ik kom nie meer……..!:boos

    Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wΓ©l dick!
    #155680

    iaccaloco
    Bijdrager
    Berichten: 1269

    Cool….>
    Heb een meeltje teruggehad van ze…..:

    “Hoi ,

    Ja, jouw site heb ik al vaak gebruikt voor info, zeer gemakkelijk!!
    een banner heb ik als bijlage bijgevoegd.

    Ben altijd op zoek naar nieuwe ciao/citta aparte delen, dus als je nog wat
    weet hou me op dehoogte,

    Groet,
    Martijn

    JMPB.nl

    Geinig eh?:P

    Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wΓ©l dick!
    #155681

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3251 whaaaaaaaaaa kijk deze shit πŸ˜€ . had niet verwacht!!

    toffe zaak

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #155682

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Zal binnenkort eens even nog eens een email sturen door vespa-ciao krijgen ze wel heeeeel wat meer orders ofcourse.

    volgens mij valt dat best mee.

    [url]http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3251[/url] whaaaaaaaaaa kijk deze shit . had niet verwacht!!

    toffe zaak

    πŸ˜€

    #155683

    mman
    Bijdrager
    Berichten: 213

    VET πŸ™‚ reclame thomas;)

    ik had laatst email gestuurd over de site bla bla en ook of ze ook nog wat voor ciao gaan doen en dat komt cker zei hij eind september hoopt hij al die shit erop te gooien.

    en ik had hem ff url gegeven naar dit topic en dat vond hij wel heel leuk:P

    #155684

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    over het verhaal van de speciale spie van malossi mhr racing krukas (die ik zo erggg nodig heb), ze hebben hem besteld (niet alleen voor mij, maar in grote ladingen) voor bij de krukas zelf

    @flick, ik heb nog met ze gesproken over een sponsoring etc. aangezien ‘wij’ (iederen van de vespa ciao site) er wel redelijk vaak wat kopen… hij reageerde erg….tjah… happy?:P hij wil ons wel helpen leek het…
    zelf kennen ze de site al, ze komen er voor informatie die ze erg handig vinden
    bovenop, zijn ze bezig met het bestellen en inkopen van ciao delen, zullen wel kappen enzo zijn aangezien de blokjes voor beide brommers gelijk zijn.

    kortom: ik moet je nog ff spreken herr flickie over de jmpb.nl sponsoring enzo..

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,307)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.