hoe moet ik een decompressie kabel aansluiten (vespa ciao)

Home Forums Techniek Problemen oplossen hoe moet ik een decompressie kabel aansluiten (vespa ciao)

This topic contains 6 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Crullie 4 years, 9 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #787968

    volgasmethijs
    Topic starter
    Berichten: 4

    Hoi,

    Heeft iemand toevallig een how to koppelingskabel monteren?
    dit is de huidige situatie.. ik denk dat ik de decompressie set goed heb gemonteerd alleen wil ik graag weten hoe ik de kabel moet bevestigen zodat die decompressie veer (nummer 8 op de foto) naar beneden gaat.scoter

    scooter
    scooters
    scooterss

    Op dit moment bezig met een 80cc polini project, ik snap nog niet veel van brommers en advies is wel…
    2
    #787969

    Dustin
    Bijdrager
    Berichten: 373

    Bij een ciao zit de kabel achter een ringetje. 😀 CD3FA59D-8CF4-4304-BC84-BA1A95AE7B0D

    #787977

    volgasmethijs
    Topic starter
    Berichten: 4

    weet je toevallig ook hoe dat rood gemarkeerde onderdeel heet?

    Op dit moment bezig met een 80cc polini project, ik snap nog niet veel van brommers en advies is wel…
    #787978

    volgasmethijs
    Topic starter
    Berichten: 4

    Ik heb het al gevonden! bedankt! ik kan weer verder

    Op dit moment bezig met een 80cc polini project, ik snap nog niet veel van brommers en advies is wel…
    #787979

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    @ Dustin mooi getekend!

    @ Thijs volgas https://www.jmpbonderdelen.nl/decompressiehaak-ciao-si-citta.html

    #787980

    Dustin
    Bijdrager
    Berichten: 373

    @wilk1985 oh nee haha deze heb ik dan weer niet getekend, heb hem ooit gevonden in een topic waar @jarco hem had gepost. Vond hem super netjes en duidelijk dus ik gebruik die altijd als voorbeeld  😉

    #787990

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Décompressiekabel cilinderkop borg vorkje :thumb

    TICKLING BARN
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.