Het bouwjaar en modelinfo via framenummer topic!

Home Forums Algemeen Framenummers Het bouwjaar en modelinfo via framenummer topic!

This topic contains 723 reacties, has 159 deelnemers, and was last updated by Semmad 1 week, 3 days geleden.

4 berichten aan het bekijken - 721 tot 724 (van in totaal 724)
  • Gebruiker

Semmad
    Bijdrager

frame: C7E2*T8119913*.

IMG_9826

Hallo Andy,

Deskundigheid, ach het komt maar van een papiertje.
    ik had voor mijn gemak het framenummer even veranderd omdat 81 niet voorkomt.
    Ik heb dit veranderd naar 18
    Dus heb ik van jou framenummer  C7E2T  *1819913*  gemaakt.
    En dan komt daar 1991 uit.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

VespAndy
    Bijdrager

Hoi Wim,
    Mijn vader, die na mij de Vespa Ciao nog heeft gereden nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald, was vanochtend nog hier en we hebben samen even de jaren terug geteld. Hierbij zijn we tot de slotsom gekomen dat de Vespa Ciao reeds in 1985 in ons bezit was, dus het bouwjaar 1991 kan eigenlijk niet kloppen.

Bovendien zag ik net dat ik hierboven een foutief nummer heb doorgegeven. (Niet slim…)
    Het juiste nummer is: C7E2T*119913*
    Als extra informatie hier een foto van het framenummer.

Groet,
    Andy

image1

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 days geleden door VespAndy.
    Ride Vespa Ciao – Ride Safe !
    Link naar Mijn collectie / Projecten.

Martino
    Bijdrager

Je kan hem ook zelf even in de lijst opzoeken en erachter komen dat hier bouwjaar 1985 voor staat.
    Dit klopt dan ook meer met de geschiedenis vanaf 1985 tot waar jullie in ieder geval zijn gekomen.

Semmad
    Bijdrager

Hoi Wim, Mijn vader, die na mij de Vespa Ciao nog heeft gereden nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald, was vanochtend nog hier en we hebben samen even de jaren terug geteld. Hierbij zijn we tot de slotsom gekomen dat de Vespa Ciao reeds in 1985 in ons bezit was, dus het bouwjaar 1991 kan eigenlijk niet kloppen. Bovendien zag ik net dat ik hierboven een foutief nummer heb doorgegeven. (Niet slim…) Het juiste nummer is: C7E2T*119913* Als extra informatie hier een foto van het framenummer. Groet, Andy image1

Ja inderdaad dat klopt beter, dit is van 1985.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
4 berichten aan het bekijken - 721 tot 724 (van in totaal 724)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.