Gilera citta loopt niet met uitlaat na opvoeren blok.

Home Forums Techniek Problemen oplossen Gilera citta loopt niet met uitlaat na opvoeren blok.

Dit onderwerp bevat 19 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Wilk1985 4 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker

Dustin
    Bijdrager

Je kan om dat idd te testen je blokje weer uitnemen, de inlaat afsluiten met de krukas en dan op je inlaat gaan blazen. Als je er lucht langs kan blazen sluit hij idd niet meer goed af, en zal dat waarschijnlijk je probleem zijn, al vind ik je inlaat nog best bescheiden gedaan en zou ik er op het blote oog geen twijfels aan hebben. Ook als hij nog iets groter is zoals je noemt.

Valse lucht is 100% uitgesloten?

"Een hetero rijdt niet op een retro." ㉦
    Mijn citta

Legergroencitta
    Topic starter

Nou, zojuist blokje er onderuit. Blazen op de inlaat en jahoor, behoorlijk lucht lekkage bij de krukas langs. Zal hem nu uit elkaar halen en het vlakje dikker maken en dan pas schuren. Bedankt allemaal voor de sterke support en ideeën:) ik post nog een update over het lopen straks

Eindeloos sleutelen
    1

Legergroencitta
    Topic starter

Probleem opgelost. Het inlaatvlakje opgedikt met metaal epoxy en daarna geschuurd. Hij is nu weer luchtdicht afgesloten en draaid met uitlaat en stationair prima:) Bedankt voor alle hulp!

Eindeloos sleutelen

Dustin
    Bijdrager

Goed om te horen!

"Een hetero rijdt niet op een retro." ㉦
    Mijn citta

Wilk1985
    Moderator

Mooi werk, ik ben altijd heel nieuwsgierig hoe dit soort oplossingen op de lange termijn werken kun je ons op de hoogte houden? Ook als er geen echt nieuws is en het blijft heel zou ik het graag weten.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.