Florian’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Projecten

This topic contains 962 reacties, has 125 deelnemers, and was last updated by marrr_1 3 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 963)
  • Gebruiker
  • #462309

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    (Kan ik hier misschien ook melden dat ik dat bananenzadel niet erg mooi vindt?)

    Ik heb nog even gekeken naar een mooi elec vliegwieltje maar heb helaas echt niks meer liggen. Ik weet dat Gerarduz er nog een heeft. Je zal hem ff kunnen vragen en misschien dat eidos het dan ook bij hem kan halen?

    #462313

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    heb ook een vliegwiel van een maat gekregen, alleen die zag er ook niet zo best uit.
    Kijk nog even rond, ook op ebay etc.. misschien een pinasco vliegwiel.

    #462316

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758


    Waar moet ik mijn booskijker op aansluiten?? ik snap er geen kloot meer van.
    Want ik heb een lichtspoeldraad, en een aarde? welke kleur vervangt licht, en welke aarde??


    Dit draadje zit aan de cdi vast, moet deze aarde maken o.i.d?? dus waar moet deze bevestigt worden?

    Evert idd van dat vliegwiel is klote, het is aantrekkelijk om nu te gaan rijden, maarja doe het toch maar niet. strax is de spiebaan van mijn krukas ook kapoet.

    en wanneer krijg je jouw evo?? die heb je ook vandaag gekregen ofniet?

    #462317

    goedguus
    Bijdrager
    Berichten: 1451

    deze moet idd aarde maken

    #462027

    niek1992
    Bijdrager
    Berichten: 1826

    Dat aardedraad monteer je normaal bij het boutje waar je je CDI vast zet op je frame( bij een ciao ). Citta heeft standaard geen montage hiervoor, dus gewoon op een boutje vastmaken.

    Vraagje, Hoe kom jij aan die cilinderkoelkap die zo ver doorloopt? Mijnes gaat lang niet zo ver

    #462322

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    die heb ik bij jmpb gekocht. kijk deze

    http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=614

    die had ik besteld en toen kreeg ik deze thuis gestuurd?? ik weet het ook nog, misschien nog een oude foto? of heb ik heb oude/nieuwe model koelkapjes. ik zou het echt niet weten.

    Maar kan iemand mij vertellen welke functie de Rode/Groene/Witte draad uit het blok hebben??

    #462331

    niek1992
    Bijdrager
    Berichten: 1826

    Rood is zowiezo je onsteking, Groen en wit zal waarschijnlijk iets met licht & toeter te maken hebben;)

    #462333

    Citta_lennart
    Bijdrager
    Berichten: 30

    bananenzadel juist mooi als je een chick achterop wil hebben maar die van florian is gewoon helemaal op

    #462355

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    Oké bedankt Niek, alleen er komt ook nog een bruine kabel uit mijn blok. er komen in totaal 4 kabels uit. dus een 4 spoels ontsteking???

    maar waar is de bruine voor dan?

    sorry dat ik zoveel vraag, alleen ik snap er de ballen van, nu onderhand al wat beter hoor:P

    #462359

    niek1992
    Bijdrager
    Berichten: 1826

    Ik heb zelf ook 4-spoels onsteking, maar kan me niks herinneren van 4 draden uit me blok. De connector waarmee ik de onsteking op mijn draadboom aansluit is ook maar 3 polig. Zal vanavond even voor je kijken naar mijn 4-spoels. Nu eerst strand toe

    #462395

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    HE’S ALIVE

    Trekt echt retesnel op, alleen durf niet echt op top te rijden, strax vastloper. dus ik ben er zondag bij!!

    Alleen mijn moeder kan wel brengen alleen ze heeft geen trekhaak, dus denken jullie dat die citta in de kofferbak van een golf 3 past??

    Ook moet ik nog snel een andere uitlaat zien te roggelen. want die handmade sluit niet helemaal lekker aan. en mijn krul en CP passen niet want dat zijn citta modellen.

    Evert, kan ik anders jouw Proma cc even lenen voor de tour:$ want dan zit ik daar strax niet met een gebroken uitlaatpoort

    Anders regel ik van de week zelf wel eentje.

    #462396

    Strikert
    Bijdrager
    Berichten: 626

    Ben benieuwd zondag 😀
    past makkelijk denk aleen dat je je voorband evne los moet halen.
    als je wilt heb ik nog een krul liggen die wel op een citta past ?

    #462397

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    kijk ik heb ook een leovince circuit liggen, alleen die past niet lekker i.v.m si-achterbrug.
    dus een Proma cc geeft echt mijn voorkeur. het zou ook zonde zijn als ik met een city power zou moeten rijden, een andere uitlaat die aardig snel is en een 22mm uitlaat is ook goed, als hij maar goed aansluit.

    #462402

    ChrisNL
    Bijdrager
    Berichten: 525

    Ziet er allemaal netjes uit kerel 🙂 goed werk. voor het mooie zou je je bagagerekje nog even moeten rechtbuigen 😉

    #462404

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    jaa dat klopt, moet ik nog altijd een keer doen, ga vandaag waarschijnlijk mijn bananenzadel verwisselen voor een enkel zadel dan kan ik wel even kijken of het lukt.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 963)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.