Florian’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Projecten

This topic contains 962 reacties, has 125 deelnemers, and was last updated by marrr_1 3 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 963)
  • Gebruiker
  • #458510

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    hahaha zo kan je het ook bekijken ja, maar ik ben nog geen 16 geen rijbewijs. brommer rijd te snel etc.. dus ik wordt niet graag gepakt xD

    maar het is ook weer een kick ja:P

    #458522

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    vandaag alle kabels ingekort, ook die van het contactslot. de booskijker en startonderbreker doet het perfect, ik heb alle kappen erop geplaatst. wel een heel verschil zo, hij lijkt veel sterker en groter:P

    als ik weer een camera tot mijn beschikking heb, maak ik wel een filpje en veeel foto’s:P

    die ciaokop is eigenlijk veel praktscher dan een cittakop, want bij een cittakop moet hij zo’n bocht maken zeg maar, dat hoeft bij een ciaokop niet. dus ik hoef nooit meer een cittakop:P

    #458625

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    Updatee..28-02-2010

    Zo net even een paar foto’s gemaakt, zijn niet zo mooi omdat ik ze in onze tuin gemaakt heb. als het wat mooier weer is. zoek is even een goede plek om foto’s te maken. (bos ofzo)

    Dashboard, met startonderbreker en lichtschakelaar.

    mijn nieuwe blok blaast lekker, hij trekt super snel, en ik heb hem ook al getopt op 51,1 op GPS, en hij was nog niet op volle toeren.

    ook heb ik even een filmpje gemaakt, maar ik moet even zien uit te vinden hoe je dat op youtube zet.

    Filmpje, het is niet veel, maar het is iets er komen binnenkort wel Drive-By filmpjes

    #458626

    Leovince
    Bijdrager
    Berichten: 1149

    Haha, bijna dezelfde titel van je fimpje als de mijne:P Maar echt mooi gelukt. Lekker kleurtje ook:)

    Alleen je zadel:no

    #458627

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    :P:P hij staat er wel op, maar als ik die titel intyp dan komt alleen die van jouw ervoor:'( weet niet hoe dat kan.

    zo’n zadel vind ik gewoon sportiver, alleen zo’n ander zadel zit lekkerder. ik zal nog wel eens kijken hoe het staat met zo’n enkel zadel:)

    #458628

    goeiepit
    Bijdrager
    Berichten: 328

    waarom staat je stuur zo lomp. En inderdaad een andere zadel zou mooier zijn.
    Wel mooie booskijker.

    #456789

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    omdat ik bijna 1.90 ben, en anders moet ik mijn armen vet verrot houden:? ja dat is smaak he, met dat zadel. hier in Heerenveen zie je allemaal bananenzadels, niemand heeft die broodjes. z’n enkel zadel vind ik mooi als je minder sportive kleuren hebt, zoals zwart frame, en grijze velgen dan vind ik z’n enkel zadel mooier. zoals wat Dennis-tol heeft, dan vind ik een enkel zadel mooier:!

    #437834

    CittaTuner.
    Bijdrager
    Berichten: 139

    Leuke kleurencombi en dat carbon staat hem maar goed:thumb

    #458644

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    Bedankt:D

    #458651

    olliegasselt
    Bijdrager
    Berichten: 592

    Blij om mijn ex blokje te horen draaien !
    Dit blokje liep bij mij echt geweldig , niet asociaal hard maar netjes .

    Ook starten was maar een keer een halve meter duwen .

    :thumb up voor jou citta !

    #458642

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    ja ik wil zowieso niet te hard gaan, maar doet een Bad Snake het goed op mijn setup?

    #458653

    olliegasselt
    Bijdrager
    Berichten: 592

    Bad Snake zal zowiezo beter lopen dan een city-power !
    Het geluidje van een bad snake vind ik persoonlijk prachtig .

    #458654

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    een lekker zwaar geluidje?? zoals een Leovince Circuit? of meer als een Proma cc

    #459994

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    tijdje niks meer van me laten horen op mijn perso, maar ik heb vorige week een citta gekocht van demmer.

    hij staat nu in de afbijt, ik post vanavond wel meer foto’s

    #460213

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3760

    Updaattjeehh

    zo staat mijn citta er nu bij:

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 963)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.